2020-04-21, 23:25
Medlem
CamillaGorillas avatar
Läste en kommentar nån skrev, I Alex+Amilias Insta live, att Lennie hånglar med Julia?

Kan någon dementera eller förklara det?
2020-04-21, 23:26
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Älgvandringen är ju sjukt spännande.
Det kommer tyvärr bli mindre drama nu när hon försvunnit. Tyvärr! För ingen vill väl bara titta på kärleksparet pussas?
Ja om inte så är då castingen på älgvandringen fullständigt överlägsen Big Brothers!
Och med betydligt högre medel IQ på deltagarna.
2020-04-21, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Jassa o martin ska knulla garanterat, därför sover alla utomhus förutom dom två och deras sovrumskamera blev utegården så vi inte ska få se något.

Lär ju inte hinnas haha, då någon på utegården kommer vara inne i sovrummet om 15 min. Och Martin verkar ju inte vara den snabbaste att va på plats så att säga.
2020-04-21, 23:28
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Undrar om det är någon sorts statement de kör när de sover ute. Inom en timme kommer pojken med husporslinet i käften att flaxade med armarna som Patsy rusa in till sovrummet skrikande 'jag dööör". Därefter kommer peddo Lennie att springa efter honom.
2020-04-21, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ja om inte så är då castingen på älgvandringen fullständigt överlägsen Big Brothers!
Och med betydligt högre medel IQ på deltagarna.
😂😂😂 Nu får vi njuta av pussar och lite kärleksgnabb. Möjligen att Olga ballad ut men det lär väl inte hända heller.
2020-04-21, 23:29
Medlem
__Alez__s avatar
Haha Sami

Var är den där kundvagnen?

När de ser Karlavagnen.
2020-04-21, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
😂😂😂 Nu får vi njuta av pussar och lite kärleksgnabb. Möjligen att Olga ballad ut men det lär väl inte hända heller.

Vaddå ligger paret i samma säng igen????
2020-04-21, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Lär ju inte hinnas haha, då någon på utegården kommer vara inne i sovrummet om 15 min. Och Martin verkar ju inte vara den snabbaste att va på plats så att säga.

Du skämtar, snickaren lade sin säd inom fyra minuter när de parade sig för två veckor sedan.
Så Jassa kommer att snaska kotte och spreta med benranglet på under tio minuter.
2020-04-21, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Du skämtar, snickaren lade sin säd inom fyra minuter när de parade sig för två veckor sedan.
Så Jassa kommer att snaska kotte och spreta med benranglet på under tio minuter.

Var väl jag som var dum ikväll och trodde han lagt sig ute. Sorry.
2020-04-21, 23:33
Medlem
Citat:
Vaddå ligger paret i samma säng igen????
Ingen aning, titta i sovrummet? De höll på att kladda och pussa på varandra tidigare idag. Och när Jasmine pratade med Lennie om sexpositioner lät hon riktigt sugen.
2020-04-21, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Okej nu i efterhand fattade jag vad du syftade på. Var inte snabb i det avseendet jag tänkte på
2020-04-21, 23:36
Medlem
Citat:
Var väl jag som var dum ikväll och trodde han lagt sig ute. Sorry.
Nejdå, du behöver inte be om ursäkt. Jag tog bara upp den tidigare erfarenheten vi fick bevittna.

Ojdå, de har det riktigt mysigt ute på gården. Alla ser ut att trivas. Hoppas att Anne-Marie kan göra ett besök hos pojken med husporslinet i käften.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in