2020-04-21, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Men bara för att dom är muslimer betyder inte att dom är blinda. Jag såg efter 10 minuter att gossen var bög.
Förnekelsen är stark i vissa kulturer.

OnT: Mysigt de har det på gården!
2020-04-21, 22:34
Medlem
__Alez__s avatar
De kommer knappast klara hela natten ute. Är ju bara ett fåtal grader tidigt på morgonen.
2020-04-21, 22:35
Medlem
bowlingjockes avatar
Haha. Dumma jäklar. Det ska bli +4 inatt i Farsta. De fattar inte att det är april än.
2020-04-21, 22:37
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Lycka till med att sova ute.

Det blir kallt på natten.
Hade jag inte jobbat imorgon så hade jag gärna stannat uppe.för att se hur länge de pallar.
De skulle iaf laddat med mössor och extratäcken, men mysigt att ligga där inpå kvällen iallafall
2020-04-21, 22:37
Medlem
Sååå mysigt Lennie har det 😍😜
2020-04-21, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Älskar henne..för det mesta 😉

Jag är inte förvånad. Vi har definitivt olika smak. Gillar inte det kaos Julia har hemma. Hela badrummet fullt med skitiga kläder på golvet när de filmade inför BB. Presentationsvideor och hon orkade inte städa

Hade säkert party dagen innan flr att slappna av inför filmningen.

Hon behöver en man som dig ..... alla dagar i veckan.
2020-04-21, 22:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Mergim: "vem e de som fistar maj i röven? Oh jävlar de e halva inne!"

Ja, Mergim. Testa vattnet. Det är ingen fara.
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Fan är det som händer? De har kul och jätteroligt. Önskar att fettot var kvar och körde en tre timmar lång monolog och avstyrde det hela så alla fick gå till sängs lite småbuttra.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Med oro för att det börjar bli OT nu men, jag vet att det finns flera ortodoxt/katolskt kristna albaner. Men när det gäller just kosovoalbaner är det 99% som är muslimer.

Men somsagt tror jag att hans familj idag är mer "OK" med homosexualitet, om det hålls privat dvs.

Jag vet att det finns fler Kosovoalbaner som är muslimer än kristna, det är bara för turkarna krigade mot albanerna och gjorde dom till muslimer. Dom var tvungna att bli det annars dödade dom albanerna. Alla Kosovoalbaner var kristna innan turkarna invaderade Balkan.

Jag vet att det är lite hårdare på Balkan även i Asian, Ryssland osv när det gäller homosexualitet. Det har det vart i Sverige också men nu är det lättare för svenskar att komma ut, men det finns fotfarande etniska svenskar som tycker det är jobbigt och komma ut och det är inte pågrund av religion. Tror inte allt handlar om religion tror det finns andra faktorer också.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-21 kl. 22:45.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Älskar henne..för det mesta 😉

Jag är inte förvånad. Vi har definitivt olika smak, älskar bara med nyktra kvinnor.

Gillar heller inte det kaos Julia har hemma. Hela badrummet fullt med skitiga kläder på golvet när de filmade inför BB. Presentationsvideor och hon orkade inte städa

Hade säkert party dagen innan flr att slappna av inför filmningen.

Hon behöver en man som dig ..... alla dagar i veckan.
2020-04-21, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hade jag inte jobbat imorgon så hade jag gärna stannat uppe.för att se hur länge de pallar.
De skulle iaf laddat med mössor och extratäcken, men mysigt att ligga där inpå kvällen iallafall

Runt 03.00 kommer det vara cirka 2 grader i sthlm.
2020-04-21, 22:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
De har ju alltid varit helt värdelösa. Glömmer bort att byta mikrofon som hörs när kamerorna byts och filmar helt oväsentligt saker när det händer något ett par meter bort.
Fast de missarna är ibland kul. Som när jag hörde Alex bajsa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in