2020-04-21, 22:26
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag trodde aldrig jag skulle känna så men fan vad synd jag tycker om Mergim nu
Han har äntligen insett han har känslor för någon av samma kön, hela hans värld föll ihop nu när han insåg det. Han har aldrig känt sig hemma med sin egen familj, han sa ju det precis att han aldrig gråter hemma och att han aldrig mått så bra som i BB huset. Att han känner sig som sig själv i huset vilket han aldrig känt hemma.
Inte lätt att vara gay i en hård kultur hemma med familjen. Hoppas han flyttar hemifrån och bara är öppen om vem han egentligen är. Tror han mått så mycket bättre.

Fattar inte censuren varje kvart dock på utegården?!

Vad hände? Kom precis in. Har han insett att han är kär i Lennie?
2020-04-21, 22:27
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Där har du helt fel jag är själv halv alban albaner är inte så troende alls. Finns albaner som är kristna också faktiskt. Men som sagt albaner är inte så troende muslimer som araber.

Nähä, du menar inte att du är alban, skulle aaaaldrig gissat det. Har albanska vänner de kan som du skriver vara av olika tro. De jag känner super stenhårt och käkar McDonalds, men de sprutar inte på varandra som vår pöjk i huset.

Martin är trött på Jullan just nu känns det som. Lika bitter och butter som vanligt.
2020-04-21, 22:28
Medlem
Mergim hade sin hand på Lennie snopp på utegården.

Goooooose.
2020-04-21, 22:28
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Eller hur! Dom hade ju dessutom omröstning om vart nya kameran skulle vara eftersom dom flyttat ut från s1. Poolrummet, bubbelpoolen eller gymmet.
Resultatet blev två vinklar av utegården...KUL!
Dom borde i övrigt dessutom stänga s1 helt för deltagarna...
Man undrar hur många som jobbar i kontrollrummet egentligen? Kameran som skulle flyttas heter fortfarande "sovrum1", men visar som du säger en annan vinkel av gården. Vilka jävla stolpskott!
2020-04-21, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Nej, hon tål inte alkohol i vanlig ordning.
Tvärtom. Hon tål hur mycket som helst.
2020-04-21, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Man undrar hur många som jobbar i kontrollrummet egentligen? Kameran som skulle flyttas heter fortfarande "sovrum1", men visar som du säger en annan vinkel av gården. Vilka jävla stolpskott!
De har ju alltid varit helt värdelösa. Glömmer bort att byta mikrofon som hörs när kamerorna byts och filmar helt oväsentligt saker när det händer något ett par meter bort.
2020-04-21, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det är ju det som jag fan tycker synd om honom för. Jag har för mycket empati inombords Men att växa upp med en strikt muslimsk familj som kanske hedersmördar dig eller bryta all kontakt med dig för din sexualitet måste vara hemskt att leva med.
Men bara för att dom är muslimer betyder inte att dom är blinda. Jag såg efter 10 minuter att gossen var bög.
2020-04-21, 22:31
Medlem
Lycka till med att sova ute.

Det blir kallt på natten.
2020-04-21, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Välkommen till BB 2020 efter Amilia. Ni ville ha kvar de supande och fisande kvinnorna. Sexiga som f-n.
Enjoy the show

// ironi

Älskar henne..för det mesta 😉
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Men hur kan du vara så obehaglig i alla dina kommentarer?
Har du en hjärnskada eller är du på riktigt bara såpass vidrig som du framstår?
OnT: Lennie har en eller flera batman tatueringar.

Ja, du har rätt. Skall inte skriva så om Olga.

Ja nu sover alla på utegården och det är två bröder som skedar varandra. Trevligt med utegården i BB 2020.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Vad hände? Kom precis in. Har han insett att han är kär i Lennie?
Japp men vi har ingen aning om han erkände det högt eller inte för det var censur 8 gånger på 15 min
Men klart och tydligt insåg han idag att något var skevt när han kände sig svartsjuk över hans ”storebror” var iväg 4 timmar på tre olika dejter med tjejerna i huset.
2020-04-21, 22:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Finns det en människa som rapar mer än skriket?
Hon är bäst på många mindre charmiga saker..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in