2020-04-21, 22:17
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Vad exakt menar du att Sami gjort därinne som man kommer komma ihåg?

Han är precis som Lennie de gör ingenting märkvärdigt därinne 😂
Vad menar du? Sami är ju jättecool. En f.d. nazist som går runt i huset och klagar, räknar ner dagarna tills han kommer ut, fiser, gör olika röster, kallar allting ''nugge'', nykterist, snackar om hur han inte bryr sig om spelet/miljonen, älskar svensk rap.

Nej, Sami kommer man inte komma ihåg. Han har gett mig noll underhållning. Det enda roliga jag kommer ihåg är när Olga vill provocera honom.

Men Mergim däremot vilken karaktär, han kommer man komma ihåg.

*Hans feminina sida
*Hans bråk med Amilia över Lennie (Aldrig sett något sjukare i TV med deras relation)
*Snubben är helt jävla blåst och är årets citatmaskin och gett många skratt
*Alla hans utbrott/bråk. En klassiker är charkbrickan där han sa till alla i huset att Amilia hade mordhotat honom och han trodde på det i flera veckor

Det finns säkert många mer saker som Mergim har bidragit till detta program. Men majoriteten av deltagarna har gett oss bättre underhållning/skratt än Sami t.ex. Patzy, Jasmine, Julia, Victoria, Kongo, Glasman, Amilia med Mergim och säkert många fler.
2020-04-21, 22:17
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ja det blir ju lite märkligt när man ska beskriva varför en person gör sig bra i televisionen, inser ju det. Men eftersom frågan kom ”vad det är Sami har gjort som är så bra” så valde jag ändå att svara utförligt eftersom det är många som skriver att det inte finns någon substans i argumenten varför Sami skulle vara bra.
Det korta svaret är iaf att Sami gör sig på TV pga originellt id och funny bones. Hade kanske räckt att skriva så inser jag.

Nejdå. Fint skrivet de allra flesta älskar Sami och de sitter redan på hans bankkonto som övervakas av fogden. Han pröjsar av allt och får en skön sommar på Riche med Glasman.
End of story.
2020-04-21, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag trodde aldrig jag skulle känna så men fan vad synd jag tycker om Mergim nu
Han har äntligen insett han har känslor för någon av samma kön, hela hans värld föll ihop nu när han insåg det. Han har aldrig känt sig hemma med sin egen familj, han sa ju det precis att han aldrig gråter hemma och att han aldrig mått så bra som i BB huset. Att han känner sig som sig själv i huset vilket han aldrig känt hemma.
Inte lätt att vara gay i en hård kultur hemma med familjen. Hoppas han flyttar hemifrån och bara är öppen om vem han egentligen är. Tror han mått så mycket bättre.

Fattar inte censuren varje kvart dock på utegården?!

Kosovoalbaner är ju väldigt troende muslimer, sen att hans familj kanske inte är i stil med att hänga bögar idag så är dom nog mer i stil med att "det där ska du hålla inom dina fyra väggar".

Man kan ju hoppas att han börjar hänga i Göteborg med Patzys gayvänner så kommer han få bita i kuddar varje natt.
2020-04-21, 22:18
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Varför visar två av kamerorna utegården? (Inte DC alltså)
Eller hur! Dom hade ju dessutom omröstning om vart nya kameran skulle vara eftersom dom flyttat ut från s1. Poolrummet, bubbelpoolen eller gymmet.
Resultatet blev två vinklar av utegården...KUL!
Dom borde i övrigt dessutom stänga s1 helt för deltagarna...
2020-04-21, 22:19
Medlem
Julia har tappat det fullständigt 😂😂😂
2020-04-21, 22:20
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Fick dom alkohol i söndags?
Antingen det eller så hade Jullan sparat alkohol.
2020-04-21, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Julia har tappat det fullständigt 😂😂😂
Nej, hon tål inte alkohol i vanlig ordning.
2020-04-21, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Kosovoalbaner är ju väldigt troende muslimer, sen att hans familj kanske inte är i stil med att hänga bögar idag så är dom nog mer i stil med att "det där ska du hålla inom dina fyra väggar".

Man kan ju hoppas att han börjar hänga i Göteborg med Patzys gayvänner så kommer han få bita i kuddar varje natt.
Det är ju det som jag fan tycker synd om honom för. Jag har för mycket empati inombords Men att växa upp med en strikt muslimsk familj som kanske hedersmördar dig eller bryta all kontakt med dig för din sexualitet måste vara hemskt att leva med.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:

Där har du helt fel jag är själv halv alban albaner är inte så troende alls. Finns albaner som är kristna också faktiskt. Men som sagt albaner är inte så troende muslimer som araber är
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-21 kl. 22:24.
Medlem
Finns det en människa som rapar mer än skriket?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Martin och BUS va inte snyggt, blankpanna och gula tänder, han kommer inte få ligga ikväll.

Klart han inte får för Julia blockar
2020-04-21, 22:22
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:

Glöm inte bort Lennie. Han knullar skiten av Patsys vänner när husporslinet i albanens mun har smulats till bitar efter en stenhård penis.

Oj vad de har roligt i huset nu. Olga får ta några vita dagar fram till fredag annars vet man inte hur det slutar.
Trevligt stämning i huset just nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in