Citat:
Ursprungligen postat av
Greatestmaddaeff
Vad exakt menar du att Sami gjort därinne som man kommer komma ihåg?
Han är precis som Lennie de gör ingenting märkvärdigt därinne 😂
Hela Sami som person, han har ett helt eget id. Dels hur han ser ut och rör sig, dels hur han tänker och agerar, hans röst och skratt, hans tajming, funny bones, kreativiteten osv osv.
Utöver dessa skills så är han en oerhört intressant person med sin bakgrundshistoria. Jag började kolla på Big Brother efter att ha läst i kvällspressen om just Sami och var mäkta besviken över att man tagit in en sådan karaktär. Så min ingång var alltså sprungen ur negativitet. När jag sen såg Sami och Glasmans samtal inne i polhuset och hörde Glasmans bikt om detta samtal efteråt där han kärleksfullt berättade om sina reflektioner fick jag rysningar av hur fint det var. Fortsatte sedan att titta med viss skepsis, ännu inte helt säker på att han lämnat sina tidigare värderingar bakom sig men det blev snart uppenbart att hela historien faktiskt var BÅDE bra OCH sann.
Långt inlägg detta, men du bad om en förklaring. Tankarna kring detta är egentligen ännu fler, men mäktar inte med att dra allt här. Så du får nöja dig med den förklaringen till varför jag finner Sami så intressant (och även kombinationen Sami & Glasman). Sami gör inte TV, han är TV.