2020-04-21, 21:46
Medlem
Alltså Mergim .
Senast redigerad av -platinium 2020-04-21 kl. 21:49.
2020-04-21, 21:47
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
hahahaha. Mergim gråter för att lennie har varit borta ifrån han i 3 timmar. Shit alltså.
När Mergim snappar upp att Lennie inte är gay, men att han själv faktiskt är det men inte kan erkänna det för sig själva och andra - oooof. Den alltså. Rakt ned i asfalten.
2020-04-21, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
LENNIE MÅSTE UT, det kommer krossa mergrim så han fuckar ur på allt och alla i huset.

Där håller jag med dig. Om inte albanfjollan åker först. Gör han inte det så ska Lennie åka så att det leder till Mergim 3.0.
2020-04-21, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
När Mergim snappar upp att Lennie inte är gay, men att han själv faktiskt är det men inte kan erkänna det för sig själva och andra - oooof. Den alltså. Rakt ned i asfalten.
Jag är mer orolig för hur han kommer klara sig när han väl kommer ut. Han kommer få psykiska problem.
Medlem
Det här är ju första gången som Mergim bor själv utan några att hålla uppe någon fasad för. Måste vara otroligt tufft att gå den balansgången oavsett vad det gäller.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Så Lennies mamma har rötter från Nordafrika, därför han är så snygg 🥰
Fattade det som att Lennies mammas pappa (dvs Lennies morfar) var nordafrikan, men jag lyssnade inte jättenoga.
2020-04-21, 21:51
Medlem
Systersolidaritet på utegården nu mellan systrarna själva.
2020-04-21, 21:52
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Jag är mer orolig för hur han kommer klara sig när han väl kommer ut. Han kommer få psykiska problem.

Det är ju en sjuk sits han befinner sig i, att (typ) hela Sverige vet att han är gay, men han förstår det inte själv eller vill/kan inte erkänna det. Han har i princip kommit ut ur garderoben utan att ha valt det själv. :/
2020-04-21, 21:53
Medlem
__Alez__s avatar
Frida är smart och en väldigt fin människa och bra att prata med.

Men när Jassa 14 år ska sitta och stötta Mergim och låta "vuxen" så blir det bara pannkaka.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Det här är ju första gången som Mergim bor själv utan några att hålla uppe någon fasad för. Måste vara otroligt tufft att gå den balansgången oavsett vad det gäller.

Exakt! ...och allt där inne blir så mkt större och starkare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Vad exakt menar du att Sami gjort därinne som man kommer komma ihåg?

Han är precis som Lennie de gör ingenting märkvärdigt därinne 😂

Hela Sami som person, han har ett helt eget id. Dels hur han ser ut och rör sig, dels hur han tänker och agerar, hans röst och skratt, hans tajming, funny bones, kreativiteten osv osv.

Utöver dessa skills så är han en oerhört intressant person med sin bakgrundshistoria. Jag började kolla på Big Brother efter att ha läst i kvällspressen om just Sami och var mäkta besviken över att man tagit in en sådan karaktär. Så min ingång var alltså sprungen ur negativitet. När jag sen såg Sami och Glasmans samtal inne i polhuset och hörde Glasmans bikt om detta samtal efteråt där han kärleksfullt berättade om sina reflektioner fick jag rysningar av hur fint det var. Fortsatte sedan att titta med viss skepsis, ännu inte helt säker på att han lämnat sina tidigare värderingar bakom sig men det blev snart uppenbart att hela historien faktiskt var BÅDE bra OCH sann.

Långt inlägg detta, men du bad om en förklaring. Tankarna kring detta är egentligen ännu fler, men mäktar inte med att dra allt här. Så du får nöja dig med den förklaringen till varför jag finner Sami så intressant (och även kombinationen Sami & Glasman). Sami gör inte TV, han är TV.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-04-21 kl. 22:05.
Medlem
Mergim är absolut inte min favorit men tycker ännu mer synd om honom nu...Att gå och behöva hålla inne gråt och inte våga visa sina nära o kära måste vara asjobbigt..tror på allvar att han skulle behöva prata med någon när han kommer ut...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in