2020-03-29, 19:31
Medlem
Om man inte längre kan se någons snap-poäng betyder det att personen tagit bort dig som vän. Om du skickar ett snap eller chat så brukar det stå ”avvaktande till personen lägger till dig..”. Jag har en person vars poäng jag ej längre kan se. Men det går alldeles utmärkt att chatta med personen och skicka snap. I förrgår såg jag personens snap-poäng, men inte idag. Betyder det att personen tagit bort mig?
Citera
2020-04-02, 01:37
Medlem
Har fått voice från en person, om jag spelar upp den igen, kan hon se att jag har spelat upp den igen då?
Citera
2020-04-02, 02:21
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0VID-19
Har fått voice från en person, om jag spelar upp den igen, kan hon se att jag har spelat upp den igen då?

Ja.
Citera
2020-04-02, 10:33
Medlem
Varför står det "1varför" efter profiler i vänlistan där det normalt står (öppnad 1d eller mottagen 2d) Har frågat snapchat men dom vet inte. Kan det vara en gammal oöppnad som ligger på vänt? Öppnar den helst inte oavsett.
Citera
2020-04-08, 17:46
Medlem
Hunden007s avatar
vad gör man när det står "ops något blev fel försök igen senare" när man försöker byta lösenord?
Citera
2020-04-08, 18:52
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
vad gör man när det står "ops något blev fel försök igen senare" när man försöker byta lösenord?

Enligt media, är där något fel på Snapchat för stunden. Kanske är pga. detta.
Citera
2020-04-12, 03:09
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Kan man svara på ett meddelande, ta bort det, och så ser det ut som att man inte läst det?

Är 90% säker på att jag fått ett svar, men hade inte tid att se på det just då, sen några timmar senare så står mitt sista meddelande som oläst (ifylld trekant/pil).
Undrar lite om jag surrar totalt, eller om det är möjligt.
Citera
2020-04-14, 06:43
Medlem
Om man ser en väns snappoäng(som dessutom ändras) och amuletter/sparat i chatten så är man inte borttagen/blockad eller hur? Personen skiter bara i att öppna mina snaps? 😅

En vän som tagit bort/blockat mig hade lagt till mig igen och dessutom skickat en snap men jag har inte fått någon notis om detta. Utan jag fick söka efter hen och sedan lägga till då lades den till i min lista och en en flera dagar gammal snap dök upp. På vännens såg det ut som vanligt och han såg mitt snapscore, är inte detta märkligt?
Citera
2020-04-21, 20:48
Medlem
Wierdandsweets avatar
Någon som vet hur många gånger någon kan adda en på Snap?

Om jag nekat en förfrågan,Kan den personen adda mig igen?
Personen är ej blockad utan endast borttagen som vän.
Citera
2020-04-29, 17:03
Medlem
Petflaskas avatar
Jag har en gammal snap med säkert tusen bilder på den i memmories. Nu är de så att jag gärna vill ha tillbaka den MEN numret jag hade då har någon annan och det går inte att få tag på den personen och jag har inte fixat en sån där verifikationskod att använda dum som jag var. Finns det något sätt att få tillbaka den? Kan snap-support hjälpa till eller är det helt kört ?
Citera
2020-07-04, 17:18
Medlem
Varför får jag aldrig notiser längre?

Notiser i snapchat är aktivt och aviseringar i appinfo är tillåtna, jag pratar alltså om det där spöket som brukade dyka upp längst upp på skärmen, har prövat installera om appen, ingen lycka, någon som lider av samma problem?
Citera
2020-07-14, 21:03
Medlem
Nån mer som har svart kamera på snapchat? Tar man en bild så ser man bilden men kameran är annars helt svart. Kan heller inte gå in på min profil samt lite annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in