Om man inte längre kan se någons snap-poäng betyder det att personen tagit bort dig som vän. Om du skickar ett snap eller chat så brukar det stå ”avvaktande till personen lägger till dig..”. Jag har en person vars poäng jag ej längre kan se. Men det går alldeles utmärkt att chatta med personen och skicka snap. I förrgår såg jag personens snap-poäng, men inte idag. Betyder det att personen tagit bort mig?
Varför står det "1varför" efter profiler i vänlistan där det normalt står (öppnad 1d eller mottagen 2d) Har frågat snapchat men dom vet inte. Kan det vara en gammal oöppnad som ligger på vänt? Öppnar den helst inte oavsett.
Kan man svara på ett meddelande, ta bort det, och så ser det ut som att man inte läst det?
Är 90% säker på att jag fått ett svar, men hade inte tid att se på det just då, sen några timmar senare så står mitt sista meddelande som oläst (ifylld trekant/pil).
Undrar lite om jag surrar totalt, eller om det är möjligt.
Om man ser en väns snappoäng(som dessutom ändras) och amuletter/sparat i chatten så är man inte borttagen/blockad eller hur? Personen skiter bara i att öppna mina snaps? 😅
En vän som tagit bort/blockat mig hade lagt till mig igen och dessutom skickat en snap men jag har inte fått någon notis om detta. Utan jag fick söka efter hen och sedan lägga till då lades den till i min lista och en en flera dagar gammal snap dök upp. På vännens såg det ut som vanligt och han såg mitt snapscore, är inte detta märkligt?
Jag har en gammal snap med säkert tusen bilder på den i memmories. Nu är de så att jag gärna vill ha tillbaka den MEN numret jag hade då har någon annan och det går inte att få tag på den personen och jag har inte fixat en sån där verifikationskod att använda dum som jag var. Finns det något sätt att få tillbaka den? Kan snap-support hjälpa till eller är det helt kört ?
Notiser i snapchat är aktivt och aviseringar i appinfo är tillåtna, jag pratar alltså om det där spöket som brukade dyka upp längst upp på skärmen, har prövat installera om appen, ingen lycka, någon som lider av samma problem?
Nån mer som har svart kamera på snapchat? Tar man en bild så ser man bilden men kameran är annars helt svart. Kan heller inte gå in på min profil samt lite annat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!