2020-04-21, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Jag är klar med mitt val. Jag vill se Lennie som vinnare!

En av mina favoriter också. Fin människa.
2020-04-21, 17:54
Medlem
Globalisten55s avatar
Tror Lenny föredragit att dejta de kvarvarande killarna i huset istället😁
2020-04-21, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Både tråden och huset. Krismöte på TV4 hela dagen: - Vad i helvete har vi gjort? Vi borde ju låtit tittarna rösta kvar deltagare, inte ut..!

Nu ska Lennie visst få gå på dejt med tjejerna i huset, en och en. Mergim försöker hålla masken..

Vissa har så mycket fritid så att de hallucinerar

Ta det inte på så blodigt allvar haha, vi vet en san EN vinnare blir det. Kul oavsett vem.
2020-04-21, 17:58
Avslutad
Såg ni Martin och Jasmine höll på och pussas igen för en stund sen?
2020-04-21, 18:00
Medlem
xrlpyts avatar
Hoppas tjejerna super ner Lennie ordentligt. Var lite taktiskt nu Lennie och spara Frida till sist.
2020-04-21, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Såklart, det STORA irritationsmoment är ju borta!
Finns ju inget att klaga på nu.
Däremot har ju tråden invaderats av galna fanatiker!

Det är riktigt synd om alla er som hatat utan anledning och plötsligt har ni bara er spegelbild kvar

Amilia var en av dem som gjorde BB sevärd. Nu saknar ni säkert alla kvickheter haha
IQ nivån sjönk helt klart, det borde passa någon med ett öppet och luftigt huvudkontor.

Amilia kommer säkert att klara sig bättre än du irl
2020-04-21, 18:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Såg ni Martin och Jasmine höll på och pussas igen för en stund sen?

ja det har ju bara varit ett skådespel från jassa sida vänta till lrdag söndag om hon sitter nominerad igen då ska du få se på skådespel igen
2020-04-21, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Såg ni minen på Megh när Lenny skulle dejta alla tre tjejer.DC Zooma in honom 😅😅Men lite tråkigt Lenny föredrar ju killar och nu ska han dejta tjejer🤪

Helt klart har du bara ögon för Mergim ♥️♥️ spanar in allt hos killen
Många bögar som börjat med att dejta tjejer ..... men jag tror inte Lennie är en av dem.
2020-04-21, 18:03
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Tror Lenny föredragit att dejta de kvarvarande killarna i huset istället😁

Klart han vill ha en hård batong i röven inte någon skäggmussla.

Undrar hur dejten går för Lennie. Hoppas han klarar vara utan pojken med husporslinet i käften någon timme.
2020-04-21, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja det har ju bara varit ett skådespel från jassa sida vänta till lrdag söndag om hon sitter nominerad igen då ska du få se på skådespel igen

Jass måste hålla sin största #fan# i huset varm ...... hon har noll känslor för killen. Kollar kameran varje gång, äcklas på såna människor oavsett kön.
2020-04-21, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Klart han vill ha en hård batong i röven inte någon skäggmussla.

Undrar hur dejten går för Lennie. Hoppas han klarar vara utan pojken med husporslinet i käften någon timme.

Tror du önsketänker och dagdrömmer dig bort från verkligheten.

Gå ut på en gaybar. Det hade du behövt så kanske du slipper tänka på Lennie och Mergim.
Inte ett inlägg utan homofobiska undertoner. Du är helt klart gay själv men vågar inte erkänna det.

Låt nu Mergim och Lennie ha sin vänskap i fred. Har du aldrig kramat en kille du tyckt om som vän så tycker jag synd om dig.
2020-04-21, 18:10
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Fan vad pojken med husporslinet i käften är avundsjuk. Han hoppas naturligtvis att rackaren tar med sig den tomma bubbelflaskan så att de kan träna och töja bajshålet i natt. Spännande minst sagt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in