2020-04-21, 17:02
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Spännande ändå att vi fick kamera i badrummet. Utan ett ord står dom där och mäter kukar. Spännande! Jag hoppas att alla som är kvar vinner!!!
Jag hoppas också att ALLA vinner utom Mergim, Lennie, Jassa, Jullan, Martin och Frida.
2020-04-21, 17:11
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Han är absolut en skön människa, ibland.

När han inte beter sig hotfullt mot kvinnor genom att ställa sig ansikte mot ansikte och skrika "du säger inte så igen, FATTARUU?!", ber de hålla käften så fort de höjer rösten eller säger emot honom. När han inte kallar kvinnor för fittor, råttor eller spottar efter dem. När han inte manipulerar den snällaste personen i husen till att inte ens våga vara sig själv för rädslan att göra honom arg. När han inte snackar skit om alla och dessutom hittar på saker som inte har hänt eller sagts, när han inte skrattar åt att någon är ledsen och svartsjuk över hans och Lennies relation.

Och, när han inte kallar en kvinna för hund. Som för övrigt är något av det smutsigaste att kalla någon i hans kultur. När han inte sätter på sig sjuttioelva lager av offerkoftor och tycker synd om sig själv, låtsas att han har fobier och klänger på Lennie.

Utöver detta så kan han absolut vara en skön människa, jag skrattar absolut åt hans fånerier, men skulle hellre äta snor än att vara hans vän.
Bra skrivet!
Han kan faktiskt vara lustigt att studera ibland, men hans usla kvinnosyn lyser minst sagt igenom när han tappar kontrollen.
Och hans "fans" som alltid kommer dragandes med "öhh vadå Mergims vedervärdiga kvinnosyn, finns ju ingen som pratar så gott om sin mamma som han, det måste betyda att han är feminist" svammel.
2020-04-21, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Jag hoppas också att ALLA vinner utom Mergim, Lennie, Jassa, Jullan, Martin och Frida.

Jag hoppas någon vinner som är stark och vågar stå för den de är utan att t ex ta bort sina tatueringar veckan innan de ska in i huset.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-21 kl. 17:18.
2020-04-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Han är absolut en skön människa, ibland.

När han inte beter sig hotfullt mot kvinnor genom att ställa sig ansikte mot ansikte och skrika "du säger inte så igen, FATTARUU?!", ber de hålla käften så fort de höjer rösten eller säger emot honom. När han inte kallar kvinnor för fittor, råttor eller spottar efter dem. När han inte manipulerar den snällaste personen i husen till att inte ens våga vara sig själv för rädslan att göra honom arg. När han inte snackar skit om alla och dessutom hittar på saker som inte har hänt eller sagts, när han inte skrattar åt att någon är ledsen och svartsjuk över hans och Lennies relation.

Och, när han inte kallar en kvinna för hund. Som för övrigt är något av det smutsigaste att kalla någon i hans kultur. När han inte sätter på sig sjuttioelva lager av offerkoftor och tycker synd om sig själv, låtsas att han har fobier och klänger på Lennie.

Utöver detta så kan han absolut vara en skön människa, jag skrattar absolut åt hans fånerier, men skulle hellre äta snor än att vara hans vän.

Vem i huset är rädd för Mergim, Jass som skriker som en bortskämd unge. T o m hennes pojkvän har skrikit på henne.

Mergim har till skillnad från andra vuxit och den som haft bra inverkan på honom är Lennie helt klart. Han är 21. De finns de i huset som beter sig som tonåringar med eller utan sprit.

De enda som kan hantera alkohol är Mergim, Lennie och Sami. Ser gärna en final utan fyllefester 😁
2020-04-21, 17:19
Medlem
Chandler Bings avatar
Jag är klar med mitt val. Jag vill se Lennie som vinnare!
2020-04-21, 17:19
Medlem
Hahahaa Big Brother : Amilia
Vilken Jävla Fail
2020-04-21, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hahahaa Big Brother : Amilia
Vilken Jävla Fail
Haha sant.
2020-04-21, 17:24
Medlem
Hydraulslangs avatar
Vilket jävla värdelöst tema det här var!
2020-04-21, 17:25
Medlem
lennie ska berätta om hemliga uppdraget nu 😀
2020-04-21, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Haha sant.
Jag skulle vilja veta om det var medvetet eller ej, känns fett oproffsigt iaf...
2020-04-21, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag skulle vilja veta om det var medvetet eller ej, känns fett oproffsigt iaf...
Tror att de tryckte på fel knapp.
2020-04-21, 17:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Jag hoppas någon vinner som är stark och vågar stå för den de är utan att t ex ta bort sina tatueringar veckan innan de ska in i huset.
Det handlar ju mer om att TV4 inte tillåter tyska örnar, "1488" och hakkors i TV på det sättet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in