Jag blir mörkrädd! Hur är det ens möjligt??! Att idioterna (de styrande) och TENGELE MFL fått mer förtroende?! Detta kan vara fake propaganda! Glöm inte heller DET SOVANDE FOLKET! Svenskarna. Sönder hjärntvättade!
De hatar nu på alla sk "alarmister" ! De är för skräckslagna för att ens våga se den riktiga sanningen i vitögat.
Många vet sanningar. Jag är överlycklig att så många vaknat ur sin djupa törnrosasömn! Men förskräckt över att de lyckats med sin hjärntvätt på mina egna barn!
Ett litet ex här som bevis på att DE LJUGER OCH MANIPULERAR ALLA SIFFROR!
Håller med innan skrivare.
Till alla er som håller någon form av koll på dödssiffror och sjuksiffror. De LJUGER!
Åh vad de ljuger det är så så många fler. Detta är skamligt!
Ja de måste bort från sina "jobb" och det NU!
Och de kommer hållas ansvariga för brotten de gjort mot mänskligheten och förräderi.
I VARENDA land i världen! Är dödssiffran otrolig skillnad på män och kvinnor! Men i Svea är det JÄMSTÄLLT! Trodde aldrig NTE mina ögon! All THE WORLD säger något annat! Men tom om detta ljuger de.
PS hoppas inte jag får modetatorvarning igen!
Snälla nån! Give me å break.Raderade mitt konto för 20år sedan. Nu förstår jag varför..
POLITIK,COTONA,EKONOMI,ANSVAR,ÖVERLEVNAD,LIV Å DÖD,MM ALLA DESSA ÄMNEN GÅR HAND I HAND!
BORDE EJ ENS FÅ FINNAS REGLER I NÅGRA AV DESSA ÄMNEN.
DÅ DETTA ÄR EN VÄRLDSPANDEMI. JA G CAR FÖRE ALLA ERA TRÅDSR Å INSE DETTA.
MILJONER KOMMER DÖ.
LJUGET IDAG ÖR STORT FÖR DE DOM GJORT EGET DIAGRAM!
FLER MÄN ÄN KVINNOR DÖR VARJE DAG I HELA VÄRLDEN! MEN INTE I SVERIGE! ANSER DET DÄRFÖR BEVISAT ATT INGA SIFFROR STÄMNER! VI HAR SÅÅ MÅNGA FLER SMITTADE. OCH DÅ MÅNGA FLER DÖDA ATT DE FLESTA FÅTT SIG EN CHOCK.
JÄNSTÄLLDA AV SIFFROR.FRISERADE OCH KLARA:
21 april!
Not the fooolsday!
Totalt har nu 1 765 dödsfall i coronaviruset bekräftats i Sverige, meddelade Folkhälsomyndigheten på tisdagen.
Det är en ökning med 185 dödsfall sedan måndagens siffror.
Av de döda är 871 kvinnor och 894 män.
https://www.expressen.se/gt/20-nya-dodsfall-i-covid-19-i-vastra-gotaland/