2020-04-21, 14:05
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
För tar du fel enligt mig. Importören av billiga kinesiska ”kvalitetsprodukter” (aka arbetslös) är minst lika gay där mergims önskan är på alla sätt besvarad! Tyvärr fick dom inte eget sovrum pga. Röstning på bb.. Folket ville nog inte se okonventionell bögsex.

Nja, det har diskuterats många gånger, jag är helt övertygad om att Lennie åtminstone är bi. Hans blick glänste av kåthet när "Olga" gav honom en lapdance, och när han smiskade Frida..
2020-04-21, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nja, det har diskuterats många gånger, jag är helt övertygad om att Lennie åtminstone är bi. Hans blick glänste av kåthet när "Olga" gav honom en lapdance, och när han smiskade Frida..

och när han pullade amilia, men ah forsätt med era teorier *LOL*
2020-04-21, 14:07
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Lennie och Mergim ligger och håller handen, officiellt är dom ett par nu 🥰🥰🥰🥰
Synd man inte fick se blåvalen i bikini 😎

Känns som Mergim lagt in en extrastöt nu när Amilia försvann
2020-04-21, 14:08
Medlem
kan tävlingen börja vafan trött på detta, väck dom nu BB!
2020-04-21, 14:08
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrrnyfiken
Skillnaden från förut:

Sami: - Det här vädret asså..
Julia: - Aa solen gör själen glad..
Sami: - Fad vad najs..

Amilia: - ZzZzzZzzz (från sovrummet)
Precis. Fattar inte vad folk saknar? Det spelar väl ingen roll om hon ligger parkerad i BB-huset eller i något annat hus?

Den enda skillnaden är väl att matbudgeten nu räcker för att låta deltagarna kalasa med grill och läsk. Undrar om de får trerätters till middag?
2020-04-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Precis. Fattar inte vad folk saknar? Det spelar väl ingen roll om hon ligger parkerad i BB-huset eller i något annat hus?

Den enda skillnaden är väl att matbudgeten nu räcker för att låta deltagarna kalasa med grill och läsk. Undrar om de får trerätters till middag?

Vad saknade folk hos Sami som var borta i en halvtimma då?
Nu ligger han ju som en potatis som han alltid gör och folk här hotade att ta bort LIVE om han inte skulle komma tillbaka *LOL*
2020-04-21, 14:11
Medlem
Så skön stämning i huset 😍😎 vaknade i morse med en härlig känsla av lättnad 😉 tror jag vet varför..
Vad tror ni om Frida och Lennie ihop?? 2 positiva måste ju bara bli bra 😜

Ser fram emot denna veckan 😜
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Amilia stod för mycket mer än så, det tror jag ni vet och håller med om. Men men, hon är ute, inget vi behöver diskutera egentligen.

OnT: Sami fes precis.
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Hahahahaha Mergim är starkare en både jassa och Martin säkert några till, har du inte märkt det än?? Hahha är du retard som vill ha kvar Jassa så länge?? 99 procent här vill ha ut jassa next

Jag sa hur JAG vill.
Också, funkofobi är rätt omodernt.
Medlem
Fantastiskt vilken harmoni det är i huset när Amilia nu är borta.
Medlem
Till alla er homofober här. Det finns forskning som visar att homofober blir upphetsade av att se bilder på två män de ser i intima situationer.
Dr ADAMS har forskat i frågan. Män som är trygga i sin sexualitet agerar som normalt känsliga och empatiska män i BB huset och kan visa känslor för både män och kvinnor.

Om ni inte klarar den av att titta på Lennie och Mergim stoppa huvudet i sanden ..... de flesta av har eller känner någon som är homosexuell och vi lever f f 2020 era bakåtsträvande intoleranta ....... nästan alltid män tyvärr. Anledningen finns i inledningen av detta meddelande.

Stackars homofober 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂 vem skulle tro att ni blir heta av homosex
2020-04-21, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
det är deltagarna som har kärleksvecka, inte vi.. spara ditt smörande, skriv det till honom i DM istället.. med en dickpic ..

Puss och kram och nyp i stjärten till dig också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in