2020-04-21, 12:12
Medlem
mscatzys avatar
Jag tycker att Jass är väldigt bitsk mot Martin.
2020-04-21, 12:13
Medlem
Amilia fick säkert tips av BB igår att INTE gå in på flashback när hon lämnade.
som Anty fick av produktionen när hon fick lämna.
2020-04-21, 12:14
Medlem
Hur var Sami innan han blev inkallad till bikten? Någon som vet?
2020-04-21, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hur var Sami innan han blev inkallad till bikten? Någon som vet?

han grät
2020-04-21, 12:15
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Amilia fick säkert tips av BB igår att INTE gå in på flashback när hon lämnade.
som Anty fick av produktionen när hon fick lämna.
För hennes skull hoppas jag att du har rätt.
Amelia bör hålla sig till sitt eget Instagram som är modererat innan hon börjar läsa.
2020-04-21, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Lite antiklimax blev det ju nu när vi röstat ut alla idioter måste jag erkänna är ju bara cp-julia och Jassa kvar nu typ...

Hahaha.. Jag håller fan med! Nu är det ungefär som att ha en kamera i ett fågelbo.. Tyst och ganska tråkigt!

Det får ju en att tänka på värdiga vinnare.

Vet att majoriteten i stugan håller stenhårt på sami. (Kanske även jag). MEN! Vad har vi för polare där inne, ambitioner och chanser i livet?

Sami: är ju ganska skittråkig om man tittar objektivt på honom. Skapar inget drama, dricker inte, dansar med alla andra karaktärer och har aldrig bidragit ett skit till samhället! Uppenbarligen har han dansat på i sitt korta tattarliv genom att vara raggare, nazist Och alkoholist (klientelet tog honom till sig?).

Julia: (min vinnare). Driftig med eget företag, känner inte till vad känslor är, men bidrar och jobbar på för att bidra till samhället!

Snickaren: har ju faktiskt studerat på gymnasienivå och gick sedan ut i jobb för att bidra!

Jasmine: pinsam och hoppas på att hitta en rik man. Säger i liven att hon ”provat massa olika” och tramsar med CV för att inte uppfattas fel.

Lennie: aldrig bidragit till nått i universum. Titulerar sig själv som att vara hårt arbetande importör..?! Köper han hem kinaprodukter för 9kr och säljer för 11? Aldrig bidragit!

Mergim: vill vara känd och skiter i miljonen. Jonas Gardell är förebilden.

Frida: oklart vad människan ens gör i Sverige?

Av analysen att döma är faktiskt Julia eller snickaren värd en miljon.
2020-04-21, 12:16
Medlem
Citat:
han grät

Det har jag svårt att tro eftersom då hade många skrivit om det. Trist sak att trolla om!!
2020-04-21, 12:17
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Samtliga deltagare tycker det är skönt inklusive Lennie som sade det rent ut till slut vad han tyckte om grisen. Du kanske missade det. Det känns som du är en direkt kopia på fettot och bör tagga ner och gå med på grisens Instagram så du får bekräftelse. Jag tror dock att chansen är liten att hon svarar dig om du inte har något ätbart att erbjuda.

Vad sa Lennie och när?

Jag följer henne redan på instagram, och det är säkert för att jag älskar allt hon gör och är precis likadan, eller hur? Finns ju ingen annan anledning till att säga emot någon här inne? Hon MÅSTE ju vara min favorit helt enkelt.

Detta ska ju vara ett diskussionsforum med högt tak, varför är det bara okej att tycka samma? Trodde hela syftet var att diskutera här inne och att det är okej att tycka annorlunda.

Roligaste svaret man får när man försvarar henne är "du är säkert lika fet som henne, bla bla bla", wow. Vilket argument!!! Nästan så jag blir knäsvag för hur hårt det träffar, rakt i hjärtat på mig.

Hade du kommit med den come-backen om vi pratade öga mot öga? Hade du det så hade du troligtvis inte haft en enda vän som stått ut med dig.
2020-04-21, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det har jag svårt att tro eftersom då hade många skrivit om det.
Trist sak att trolla om!!

bara vad jag hörde
2020-04-21, 12:18
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Om du visste hur rätt du har i det. Första och enda gången jag tittat på ngt dyl och kommer aldrig börja följa ngt liknande igen... Det är f--n sjukt jobbigt! Om inte Sami kommer tillbaka är tittandet förmodligen slut.

Jag gjorde detsamma, tog en paus alltså. För jag började drömma om deltagarna hahaha

Är helt säker på att Sami kommer tillbaka, Julia hade aldrig varit så här glad annars!
2020-04-21, 12:19
Medlem
Detta veckotema är så cringe.. och det har bara börjat
2020-04-21, 12:20
Medlem
Citat:
han grät

fan vad du ljuger han var som vanligt satt och käkade efter sin träning

varför hatar du sami?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera