2020-04-21, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Inklusive dig som kommer att sitta löst här på flashback.
Nu hoppas vi att Sami kommer tillbaka ASAP.

Kolla vad skön stämning det är utan honom, detta är big brother!
2020-04-21, 12:00
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Kanske 55:a på bollen men Amilias intervju i appen är uppe. Hon känns fruktansvärt genomfalsk med det där leendet. Hon tar på offerkoftan rätt mycket dock. Amilia menar att många varit elaka mot henne och endel har skrikit mot henne. Noll självinsikt överhuvudtaget. Sen ser hon faktiskt både Sami och Lenny som värdiga vinnare. Där ska hon ha cred!

Tittade precis på den jag också och förundrades över samma sak.
Det är verkligen som så många sagt. Hon kommer aldrig komma till insikt med sig själv. Inte ens när Malin säger att hon haft mest ”flyt” där inne vill hon ta det till sig. Inte ens ifrågasätta det lite. Att det kanske är så.

Kommer hon förstå någon gång i livet?
Det känns som hennes föräldrar curlat sönder henne. Hon har säkert alltid fått det hon velat och har aldrig behövt rannsaka sig själv. Ingen har någonsin sagt till henne att jorden inte kretsar kring henne förut.
Det är väl sånt man får lära sig när man är liten och det klart, hennes föräldrar var väl inte där. Så när dom väl var det, så överöste dom väl henne med saker och curling pga sina dåliga samveten.

Men nu kan vi släppa henne 👏🏼
Hon kan fortsätta med sitt och vi behöver aldrig mer beskåda det. Hurray!
2020-04-21, 12:02
Medlem
esetts avatar
Big Brother har svarat på Twitter var Sami Är : sami mår bra, men har av privata skäl tillfälligt lämnat huset.
2020-04-21, 12:02
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Kolla vad skön stämning det är utan honom, detta är big brother!

Tänkte på det att många skriver hur jävla SKÖN stämning det är i huset, ÄNTLIGEN. Och så inser de... Sami är borta också hahahahah

Vill bara säga att Sami är en av mina favoriter<3 men ändå roligt att på riktigt tro att Amilia är hela orsaken till deras härliga stämning. Jag har bevittnat en härlig stämning i huset även innan hon rykte, även när hon var i samma rum och allt!!!
2020-04-21, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Big Brother har svarat på Twitter var Sami Är : sami mår bra, men har av privata skäl tillfälligt lämnat huset.
Tillfälligt. Men undrar vad det innebär. Tror folk kommer klaga på att han får åka hem(om det nu är det han gjort) och sen komma in igen när saker är löst på utsidan?
2020-04-21, 12:05
Medlem
Helt seriöst, var är nivån här inne? Blir ni så påverkade av ett tv program att ni börjar kasta personangrepp och kränkande texter om dessa personer? Vad är ni för vuxna människor som förebilder för unga personer? Seriös skärpning! - Joakim Lundell aka Samis hjälte
så borde vara er hjälte också eftersom ni avgudar karln. Ta hänsyn till detta.
(han kommenterade detta på amilias bild på BBs insta)
2020-04-21, 12:06
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Tror du att de andra deltagarna håller med ditt påstående om att hon förpestade upplevelsen för dem?

Du överanalyserar så pass mycket att du blir irriterad över hennes korta svar igår på liven och jämför det med de andras svar? Tycker du att det säger mycket om en person?

Hon sa även "jag kommer sakna alla här så sjukt mycket", missade du det kanske? Du kanske mutade direkt efter hon sagt något som stör dig och struntar i resten? Har hon inte rätt att tänka på sig själv främst i det läget, om det nu är så?

Du behöver hjälp, och jag hoppas att du inte har några barn hemma som förlitar sig på dig och att de i sin tur tar efter dig. Eller är du en annan människa i "verkliga livet"?

Samtliga deltagare tycker det är skönt inklusive Lennie som sade det rent ut till slut vad han tyckte om grisen. Du kanske missade det. Det känns som du är en direkt kopia på fettot och bör tagga ner och gå med på grisens Instagram så du får bekräftelse. Jag tror dock att chansen är liten att hon svarar dig om du inte har något ätbart att erbjuda.
2020-04-21, 12:06
Medlem
Hade valt Amelia alla dagar i veckan framför de supande, manipulativa bimbon 1 och 2 och den vilsna Frida.

Man kan gå ner i vikt men intelligens men vett i huvudet är tveksamt. Saknar Amilia och hennes humor ♥️
2020-04-21, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Oj, du kanske borde ta en paus från BB?

Om du visste hur rätt du har i det. Första och enda gången jag tittat på ngt dyl och kommer aldrig börja följa ngt liknande igen... Det är f--n sjukt jobbigt! Om inte Sami kommer tillbaka är tittandet förmodligen slut.
2020-04-21, 12:08
Medlem
detta tema betyder nu alltså att frida kommer att sitta säkert en vecka till.. fan är det för regler att man INTE ska rösta ut varandra utan rösta på den som sprider mest kärlek?
2020-04-21, 12:09
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
detta tema betyder nu alltså att frida kommer att sitta säkert en vecka till.. fan är det för regler att man INTE ska rösta ut varandra utan rösta på den som sprider mest kärlek?
De får väl rösta på vem de vill?
2020-04-21, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
De får väl rösta på vem de vill?
Jo det är sant, men tror inte dom är smarta nog för att inse det. Dom kommer utgå ifrån vem som spridit mest kärlek. Tror jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in