2020-04-21, 11:40
Medlem
Gutis avatar
Kanske 55:a på bollen men Amilias intervju i appen är uppe. Hon känns fruktansvärt genomfalsk med det där leendet. Hon tar på offerkoftan rätt mycket dock. Amilia menar att många varit elaka mot henne och endel har skrikit mot henne. Noll självinsikt överhuvudtaget. Sen ser hon faktiskt både Sami och Lenny som värdiga vinnare. Där ska hon ha cred!
2020-04-21, 11:40
Medlem
htsolna08s avatar
De har inte direkt fått in rätt info om corona..
2020-04-21, 11:41
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
De har inte direkt fått in rätt info om corona..
Verkligen inte!
2020-04-21, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ska han börja avla avkommor så måste han ligga med en tjej vilket jag ser som helt orealistiskt ! Hoppas han flyttar från Skåne och börjar bejaka sitt bögiga inre och låter det ske 😎

Men självklart har du rätt!! Hur fan tänkte jag ens med mitt uttanlande?! 🤔

Adoptivbarnen kommer dock vara fenomenalt vackra oavsett vart i världen dom kommer ifrån. Tandprotesen har tänkt till 🙄
2020-04-21, 11:49
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tror aldrig det varit så skön stämning. Grupperingarna är borta med Alex och Amilia! Men var är Sami??
Inte bara grupperingarna som försvann med Alex och Amilia, nu är det äntligen uthärdligt!
Dom två har helt på egen hand (iaf för mig) TOTALT förstört årets Big Brother, tappat räkningen på hur många gånger man i panik varit tvungen att svajpa till poolrummets underbara tystnad och behagliga brummande, allt för att slippa deras evighetsmonologer och hjärndöda svammel.

Känns som man blivit frälst, nästan. 😁
2020-04-21, 11:49
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Hon är en person som kommer aldrig kunna växa och lära sig av kritiken. Hon kommer att fortsätta leva i sina illusioner i sin lilla värld. I det verkliga livet händer det sällan att folk kommer med kritik öga mot öga, åtminstone inte i Sverige, här tiger man och högst himlar med ögonen när ngn gör bort sig. Så hon kan fortsätta att göra bort sig i sociala sammanhang utan att fatta det själv. Hon kommer att blir sett som tönt eller ngt värre av vissa, medan de som liknar henne kommer inte ens förstå hennes klantighet.

Det flesta har inte sett Amilia på BB, inte läst om henne någonstans och aldrig hört talas om henne. Snart är hon bortglömt även här, få kommer att nämna henne i morgon. Hon kanske kommer att gråta i media om hur hon blev mobbad här och en del kommer att tycka synd om henne. För övrigt fortsätter livet som förut för alla även utan Amilia.

Det människofientliga avskrädet Amelia Stapelfeldt kommer som du skriver aldrig att lära sig något. De som har följt BB liven vet vilken liten människa hon är. Har följt de flesta BB och aldrig upplevt ett sådant hat mot andra än hennes. Hon hade inget gott att säga inte ens mot en kille som Lennie och förpestade upplevelsen för de andra som var inställda på en rolig tid i huset. Hon sammanfattade det bra i soffan igår. Både Jassa och Martin tackade och lyckönskade de andra deltagarna medan detta slödder sade jag, jag, jag. Inte ens i det sista var det något positivt om någon annan.

Hennes påstådda smarthet innehöll faktafel i nio fall av tio och ändå höll hon på med sitt evinnerliga malande. Hon gav aldrig något känslomässigt stöd till andra och bölade när Anty kom på tal för att lisma in sig hos en mer lyckad deltagare. Visa mig gärna ett klipp där grisen skulle ha något gott att säga om någon i huset, men det finns inte. Hon tog endast fram det sämsta i andra människor.
2020-04-21, 11:51
Medlem
brajzillas avatar
Lite antiklimax blev det ju nu när vi röstat ut alla idioter måste jag erkänna är ju bara cp-julia och Jassa kvar nu typ...
2020-04-21, 11:53
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jag hoppas du har rätt. Jag har dock tittat sen dag ett och på liven och jag har liksom lärt känna deras uttryck, ansiktsdrag och beteenden och om jag utgår från hur de var vid frukostbordet innan sami gick in i bikten och hur de var efter uppehållet så är jag rädd att ngt allvarligt hänt trots allt. De har ju en miljon att spela om och gör som de blir tillsagda. De har ju heller inte pratat om Adam.. Håller dock med om Julia att hon skulle bli ledsen och det var hon märkbart, för att sen spela över.. Mergim är den enda som är glad på riktigt och det beror nog på att hans 2 värsta konkurrenter är borta nu Amilia och Sami.. han tycker väl att miljonen närmar sig..

Oj, du kanske borde ta en paus från BB?
2020-04-21, 11:55
Medlem
efter att ha läst vad veckans tema är det betyder att Sami kommer sitta nominerad mot julia och någon mer..
2020-04-21, 11:58
Medlem
Julia börjar redan störa mig, sjukt jobbig(uppdrag att vara positiv, men hon smörar på som vanligt)
detta en hel vecka.... fy!
2020-04-21, 11:59
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
efter att ha läst vad veckans tema är det betyder att Sami kommer sitta nominerad mot julia och någon mer..
Inklusive dig som kommer att sitta löst här på flashback.
Nu hoppas vi att Sami kommer tillbaka ASAP.
2020-04-21, 11:59
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Det människofientliga avskrädet Amelia Stapelfeldt kommer som du skriver aldrig att lära sig något. De som har följt BB liven vet vilken liten människa hon är. Har följt de flesta BB och aldrig upplevt ett sådant hat mot andra än hennes. Hon hade inget gott att säga inte ens mot en kille som Lennie och förpestade upplevelsen för de andra som var inställda på en rolig tid i huset. Hon sammanfattade det bra i soffan igår. Både Jassa och Martin tackade och lyckönskade de andra deltagarna medan detta slödder sade jag, jag, jag. Inte ens i det sista var det något positivt om någon annan.

Hennes påstådda smarthet innehöll faktafel i nio fall av tio och ändå höll hon på med sitt evinnerliga malande. Hon gav aldrig något känslomässigt stöd till andra och bölade när Anty kom på tal för att lisma in sig hos en mer lyckad deltagare. Visa mig gärna ett klipp där grisen skulle ha något gott att säga om någon i huset, men det finns inte. Hon tog endast fram det sämsta i andra människor.

Tror du att de andra deltagarna håller med ditt påstående om att hon förpestade upplevelsen för dem?

Du överanalyserar så pass mycket att du blir irriterad över hennes korta svar igår på liven och jämför det med de andras svar? Tycker du att det säger mycket om en person?

Hon sa även "jag kommer sakna alla här så sjukt mycket", missade du det kanske? Du kanske mutade direkt efter hon sagt något som stör dig och struntar i resten? Har hon inte rätt att tänka på sig själv främst i det läget, om det nu är så?

Du behöver hjälp, och jag hoppas att du inte har några barn hemma som förlitar sig på dig och att de i sin tur tar efter dig. Eller är du en annan människa i "verkliga livet"?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in