Citat:
Ursprungligen postat av
Summerof69Reckless
Det människofientliga avskrädet Amelia Stapelfeldt kommer som du skriver aldrig att lära sig något. De som har följt BB liven vet vilken liten människa hon är. Har följt de flesta BB och aldrig upplevt ett sådant hat mot andra än hennes. Hon hade inget gott att säga inte ens mot en kille som Lennie och förpestade upplevelsen för de andra som var inställda på en rolig tid i huset. Hon sammanfattade det bra i soffan igår. Både Jassa och Martin tackade och lyckönskade de andra deltagarna medan detta slödder sade jag, jag, jag. Inte ens i det sista var det något positivt om någon annan.
Hennes påstådda smarthet innehöll faktafel i nio fall av tio och ändå höll hon på med sitt evinnerliga malande. Hon gav aldrig något känslomässigt stöd till andra och bölade när Anty kom på tal för att lisma in sig hos en mer lyckad deltagare. Visa mig gärna ett klipp där grisen skulle ha något gott att säga om någon i huset, men det finns inte. Hon tog endast fram det sämsta i andra människor.
Tror du att de andra deltagarna håller med ditt påstående om att hon förpestade upplevelsen för dem?
Du överanalyserar så pass mycket att du blir irriterad över hennes korta svar igår på liven och jämför det med de andras svar? Tycker du att det säger mycket om en person?
Hon sa även "jag kommer sakna alla här så sjukt mycket", missade du det kanske? Du kanske mutade direkt efter hon sagt något som stör dig och struntar i resten? Har hon inte rätt att tänka på sig själv främst i det läget, om det nu är så?
Du behöver hjälp, och jag hoppas att du inte har några barn hemma som förlitar sig på dig och att de i sin tur tar efter dig. Eller är du en annan människa i "verkliga livet"?