2020-04-21, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Även på Instagram och facebook
Som man bäddar får man ligga. Det enda jag hoppas på är att det klickar till i hennes huvud så hon börjar jobba på att bli en bättre människa!
2020-04-21, 10:47
Medlem
Mergims bakdel/rumpa är väldigt feminin. Putar likt en kvinnobak.
Va den så välfylld när han gick in i huset eller har den vuxit under resans gång? Haha
2020-04-21, 10:47
Medlem
htsolna08s avatar
Fan vad sega de är med brev..

Hoppas vi röstar ut jasse denna veckan!!
2020-04-21, 10:48
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matis.g
Socker drog?svag karaktär!!
Man kan tycka det låter fullständigt patetiskt, men socker är faktiskt bland det värsta!
Har, utan några som helst problem slutat med alkohol, cigaretter och snus.
Men godis och dricka var betydligt svårare, iaf för mig? 😁
Borde fan finnas "anonyma sockermissbrukargrupper". 😂

Ot. När börjar dagens tävling?
2020-04-21, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Först och främst vill jag ha ut albanfjollan och Ryggradslösa-tråk-Lennie. Efter det så kan Jassa åka.
Främst Lennie kommer aldrig åka ut mot Jasmine i en omröstning. Det är smidigast att börja med Jasmine ->Frida->Mergim->Martin-> Lennie. Julia och Sami i final
2020-04-21, 10:53
Medlem
avixs avatar
Mergim passar bra in där med alla växter
2020-04-21, 10:55
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Först och främst vill jag ha ut albanfjollan och Ryggradslösa-tråk-Lennie. Efter det så kan Jassa åka.
Gärna för mig. Talialbanen och peddot Lennie känns bara som en onödig utfyllnad.
Skönt att Amelia lyftes ut dock.
2020-04-21, 10:58
Medlem
var är sami har han lämnat eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Tyvärr är det väl ingen som använder poolen längre..

Man har väl kissat för mkt i den? De kissar ju i duschen också...
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Som man bäddar får man ligga. Det enda jag hoppas på är att det klickar till i hennes huvud så hon börjar jobba på att bli en bättre människa!

Hoppas ni mobbare här inne gör detsamma!

Jag tycker det är helt okej att hata på andra, kör på. Men snälla, gör inte det samtidigt som ni försöker ge henne "kritik" och berättar hur en hemsk människa hon är! Hata henne för att hon är överviktig, gör det, eller för att ni bara ogillar henne.. men att hata någon pga anledningarna ni oftast ger, som samtidigt lever i en situation som ni själva aldrig ens kan föreställa er, som är med i ett socialt experiment som säkert skulle få alla oss att framstå som värre än vi är i verkligheten, visar hur lite förståelse ni har för andra människor. Ni ser saker ur ert perspektiv, lite som Amilia, andras existerar inte.

Ni lever era vanliga liv, med alla de ni älskar som finns som stöd, alla bekvämligheter ni vill ha. Och ändå är ni värre än henne. Ni verkar inte inse det själva heller.

Att ni i samma mening som ni klagar på hur hon mobbar andra, också är ännu värre genom att mobba henne tillsammans med 100-tals andra på nätet, är den värsta typen av att kasta sten i glashus.

Amilia är inte felfri, hon är osympatisk och dryg, absolut, men elak har jag inte sett henne vara många gånger. Ni kanske har en lägre ribba för vad ni tycker är elakt? Vilket i sånna fall är jävligt ironiskt.

Ni har förpestat hennes liv och hon kommer må så fruktansvärt jävla dåligt över att läsa ens en sida här inne i tråden. Får det dig att må bra av den tanken? Har hon gjort något så vidrigt att hon förtjänar det?

"Som man bäddar får man ligga"? SNÄLLA säg att du är 12 år för annars blir jag rädd på riktigt.
2020-04-21, 11:01
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Man kan tycka det låter fullständigt patetiskt, men socker är faktiskt bland det värsta!
Har, utan några som helst problem slutat med alkohol, cigaretter och snus.
Men godis och dricka var betydligt svårare, iaf för mig? 😁
Borde fan finnas "anonyma sockermissbrukargrupper". 😂

Ot. När börjar dagens tävling?

JA, det värsta beroendet jag har haft och då har jag gått igenom en del beroenden som jag tagit mig ur.
Nässpray och socker är mina största fiender, och mina bästa vänner haha.
2020-04-21, 11:01
Medlem
DjPuttes avatar
Vete fan vart Sami är han syns inte i en kamera....
Nu ligger fjortisen & mesige snickaren och gullar sin vana trogen i sängen, Kamera tid är viktig tid för Jas...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in