2020-04-21, 01:11
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Vad sas? Missade nog
När Martin var så djävla full sa han att han skulle rösta på amilia varenda gång o reglerna med dubbelautodominerad kunde man bli så han bröt reglerna ordentligt där så det kommer nog i morgon om reglerna skall följas man vet aldrig med denna produktion
2020-04-21, 01:11
Medlem
Blev någon räddad i veckofinalen? Om ja, vem? Samt av vem då?
2020-04-21, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Nej, Lennie har varit med ett barn som var 8 år. Nu spanar han in albanens röv hela tiden.

Inte såhär vi pratar om våra soldater som gjort lumpen, sluta nu! bete dig förihelvete.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han ska redan vara det efter han och Jassa fortsatte prata när dom hängde löst. Han sa även att han ska fortsätta rösta på Amelia...

Det sista har han ju inget för iaf
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
BB har börjat snåla med alkohol för vissa har ju alkoholproblem där inne, *HOST* JULIA *HOST* som gömmer undan flaskor och dricker på dagen.

Julia står inte (typ kanske lite dock) på min hit list. Men absolut...håller med sig dig ang. snacket om alkohol. Kan samtidigt inte döma...kanske hade jag blivit lika.
2020-04-21, 01:13
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Kom tillbaka Amolia, allt är förlåtet! Jag saknar Lilltassarna, Lilltrynet och (de något förstorade) tissarna..!
Ingen vill ha henne tillbaka i huset men om du saknar henne så mycket och hennes tissar så finns hon på Instagram eller bor på Lilla Essingen. Pracka inte på henne på oss flicka lilla.
2020-04-21, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
När Martin var så djävla full sa han att han skulle rösta på amilia varenda gång o reglerna med dubbelautodominerad kunde man bli så han bröt reglerna ordentligt där så det kommer nog i morgon om reglerna skall följas man vet aldrig med denna produktion

Ok missat det med dubbelauto! Tack. Dock tror jag han känner att han är klar...
2020-04-21, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han ska redan vara det, Jassa också för dom pratade när dom hängde löst, speciellt Martin för han sa att han skulle fortsätta rösta på Amelia.

Aa fattar grejen nu
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Blev någon räddad i veckofinalen? Om ja, vem? Samt av vem då?

Nej! Amilia åkte med huvudet före första gången folket fick säga sitt
Medlem
stackars frida. Så som Amilia babblade skit om denna kvinna.
2020-04-21, 01:16
Medlem
Citat:
Nope! Lite kul dock att de två är de enda som faktiskt pratar ikväll. Ok folk har snackat "jag älskar verkligen dig" osv osv. Fyllesnack på en nivå. Men deras fyllesnack som kan leda till nominering.. Fortsätt gräva grop. Låt oss leka med tanken att Frida och Martin blir auto pga detta (om det fortlöper) och så står det mellan de två samt Jassa och Mergim. Vem åker??
Ja om dom blir auto så blir det någon av dom som åker. Jag ser dom som dom 2 svagaste. Svårt att säga vem som skulle åka men jag tror att det lutar åt att Frida åker.
2020-04-21, 01:17
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Nope! Lite kul dock att de två är de enda som faktiskt pratar ikväll. Ok folk har snackat "jag älskar verkligen dig" osv osv. Fyllesnack på en nivå. Men deras fyllesnack som kan leda till nominering.. Fortsätt gräva grop. Låt oss leka med tanken att Frida och Martin blir auto pga detta (om det fortlöper) och så står det mellan de två samt Jassa och Mergim. Vem åker??

Jassa åker då tror jag hon låg tvåa på dom flesta omröstningarna den här veckan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in