2020-04-21, 00:01
Medlem
Amilia hade 6k följare tidigare idag, nu inatt når hon 10k+
varför väljer folk att följa dom tills dom åkt.
2020-04-21, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Jo, men hon har satt sig själv i den sitsen då hon tror att alla ska vara glada, sitta i ring och sjunga kumbaya. Har inte henne som någon topp 3 jag heller. Håller med dig om att man tycker synd om henne ibland. Känns lite som att hon hamnat helt fel.. Hon är för snäll och vill för väl, känns som att BB-huset är fel plats.

Håller helt med dig. Hon gick in i huset genom att i sändning säga att hon gillade egenskaperna i Rainbow mer. Rainbow började ju snacka om henne redan innan Glas åkte. Och sen när Glas åkte blev hon mer team Sami. Dvs endast Sami. Och det sket sig snabbt. Sedan flyttade hon till Rosa pga Olga. Efter det har det varit sjukt oklart var hon faktiskt står haha. Men är väl kanske för att hon faktiskt innerst inne inser att hon är en bricka? Trots Martins jättedåliga fyllesnack förra måndagen hahaha
2020-04-21, 00:02
Medlem
Martin tror han har fans som röstat kvar honom, jag dör!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Hon trycker konstant ner honom och klänger på andra snubbar för att sänka honom.

Hon är elak Jasmine, hon ska ut
Hon är så osäker att det är skrämmande. Ibland undrar jag om hon verkligen är 26.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Martin... nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej! Dissa, dissa, dissa!

Lever på hoppet? Haha
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Själv tillhör jag en av dom som varken avgudar Sami eller hatar på Amilia.

Alltid tyckt Amilia verkar soft, kanske för att jag i princip aldrig följt rosa rummet då jag hatar brudsnack.

Men jag hade tyckt om Amilia om jag träffat henne, tycker hon verkar trevlig att prata med.

Nu måste ludret och teaterapan ifrån halmstad ut så det blir soft stämning i huset.
Japp dom står på min lista på att åka ut.
Vill se Jassas min när hon blivit räddad varje vecka,
Sen tvärvänder det och hon åker.
Vill se hennes söta ansikte vridas och vändas när hon blir helt knäckt och lite tårar kommer när hon blir tvungen att lämna.
2020-04-21, 00:03
Medlem
Flaxifluxs avatar
Julia borde fan inte ha smink på sig. Ser ut som ett troll... hon ser MYCKET bättre ut utan!
2020-04-21, 00:03
Medlem
Citat:
Hon har redan börjat med Sami nu.

Kolla han har så mycket energi!!!

Det börjar lite smått nu det kommer växa mer och mer under veckan

Först var det Alex som var hennes pojkvän, i barnrummet var det Lennie, nu kommer det vara Sami.

Usch att folk går på detta och fortsätter rösta på henne. Kommer bli en rolig kärleksvecka detta
2020-04-21, 00:04
Medlem
Vad tror ni, kommer det bli Martin och Frida inatt nu när de delar säng? Om en vecka då skickar vi hem Jasmine så det kan bli älgskog resten av veckorna med Martin och Frida.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Hon är så osäker att det är skrämmande. Ibland undrar jag om hon verkligen är 26.

Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Japp dom står på min lista på att åka ut.
Vill se Jassas min när hon blivit räddad varje vecka,
Sen tvärvänder det och hon åker.
Vill se hennes söta ansikte vridas och vändas när hon blir helt knäckt och lite tårar kommer när hon blir tvungen att lämna.

Yes.

Och nu Jassa till Martin "Jag ville att båda ni skulle åka"

Absolut, det visste vi hela tiden, teaterapan skulle få jobbigt att hålla fasaden.

Skrev tidigare innan liven att hon troligtvis skulle bli bitsk emot Martin och börja vrida om kniven i honom igen.

Go go Jasmine visa oss varför du aldrig haft en seriös relation i ditt liv.
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Amilia hade 6k följare tidigare idag, nu inatt når hon 10k+
varför väljer folk att följa dom tills dom åkt.

För det första är det totalt meningslöst att följa en bb-deltagare innan de lämnar huset, eftersom det enbart är en kontoansvarig som skriver rösta på blabla

För det andra så har hon fans

För det tredje har hon hatare som vill följa henne o se hur hon reagerar (om/när hon reagerar)

Tex jag ogillade Alex sista veckan, men följer honom nu för att se hans reaktioner när Amilia åkte ut
Medlem
xrlpyts avatar
Ojdå, nu snurrar Jullan in sig i sina egna skosnören.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in