2020-04-20, 23:52
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Pedofilanklagelser också som är så allvarligt.

Samisekten är desperata som kallar Lennie pedofil, tjuv och anklagar honom att ha alla sorts dåliga egenskaper.
Och Lennie Rövslickarna försöker sänka Sami med hanns förflutna som han lagt bakom sig för länge sedan. Du är lite efter i tiden, Fröken sen.
2020-04-20, 23:52
Medlem
Miraquellas avatar
Yeeess!
Ot rösta ut jassa.
2020-04-20, 23:53
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
sånt jassa gör j ust nu är vad som får henne o va kvar en vecka till hos kåtbockarna, hon kan er utan till.

Vem fan är kåt på henne? Du överskattar fjortisens kvaliteter..
2020-04-20, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ska man se det utifrån husets perspektiv så lär dom ju nominera Frida och Martin. Om ingen av dom blivit imun.
Ska det även nästa vecka vara en tredje nominerad blir det knivigare men gissar på Mergim då dom i gula fortfarande är i majoritet..

Ur vårt perspektiv kommer dock SD-Jassa vara Target tills hon åker ut!
Lär vara Frida, Martin och Mergim garanterat! Frida ut då?
2020-04-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Hahahahaha jag hoppas på alla ovanstående alternativ! Något av dessa kommer definitivt hända.

Hon kommer säkert dissa Frida nu när Martin ”valt” henne framför hennes ögon

Hon har redan börjat med Sami nu.

Kolla han har så mycket energi!!!

Det börjar lite smått nu det kommer växa mer och mer under veckan

Först var det Alex som var hennes pojkvän, i barnrummet var det Lennie, nu kommer det vara Sami.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Om Martin går tillbaka till Jasmine lär det inte bli någon brödrakärlek! Han kommer sitta och hångla med Jasmine dygnet runt. Ut med henne nästa vecka.
Det är väl inte om Martin går tillbaka till Jasmine. Det är väl snarare om Jasmine tar tillbaka Martin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Och Lennie Rövslickarna försöker sänka Sami med hanns förflutna som han lagt bakom sig för länge sedan. Du är lite efter i tiden, Fröken sen.

Han är värre nu än vad han va tidigare.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Helt sanslöst vad folk kan vara elaka här. Amilia är också en människa. Fast det är väl lätt och hata när man är så perfekt själv kanske.

Ja det var just det som var hennes signum och fall...
2020-04-20, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic

''It's okay when we do it''
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Vem fan är kåt på henne? Du överskattar fjortisens kvaliteter..

jodå dom finns här, i smyg! annars hade hon blivit utröstad före amilia som är mindre attraktiv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag tror att hon kommer rösta strategiskt. Med tanke på att Jass hängt löst så många gånger och stannat kvar borde väl alla nominera henne? Eller...?

Ja... alltså hade jag varit Julia och känt mig hotad av Jassa och varit en bra spelare (vilket man ändå får ge Julia att hon är, typ Martin är väl enda som ser att hon ÄR en bra spelare och spelar ett bra spel?) Så hade jag röstat Jassa. Om jag varit Julia vill säga. Skulle det vara nominering imorgon hade Jassa ALDRIG sett det komma
2020-04-20, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Helt sanslöst vad folk kan vara elaka här. Amilia är också en människa. Fast det är väl lätt och hata när man är så perfekt själv kanske.
Varför tror du att exempelvis; Julia, Sami eller Lennie inte får så mycket hat här eller på andra sociala medier? Jo.. för att hon har orsakat allt på egen hand genom att lata sig, mobba och trycka ner andra deltagare i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in