2020-04-20, 23:48
Medlem
Bulletzs avatar
Sa upp mitt cmore. Inte ens chans jag följer detta vidriga ludret en dag till. Är ett gäng mesar där inne ändå. Till och med Sami är ett tråkigt jävla WT.

Sämsta säsongen av BB hittills.

Hora.
2020-04-20, 23:49
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Aha...du tänker att hon återigen bondat med Jassa denna vecka (tacka "kyssen" för det) är strategi? Tror du Julia tror att Jassa blivit kvar så många gånger pga Martin och blivit populär och nu vill hon rida på vägen? Rörigt formulerat men hoppas du fattar

Jag tror att hon kommer rösta strategiskt. Med tanke på att Jass hängt löst så många gånger och stannat kvar borde väl alla nominera henne? Eller...?
Medlem
Helt sanslöst vad folk kan vara elaka här. Amilia är också en människa. Fast det är väl lätt och hata när man är så perfekt själv kanske.
Medlem
Martin o Lenny slutat dricka
= det blir mer till julia

hur ska detta sluta
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jasmine fjäskar in sig hos alla nu. Finns tyvärr risk hon inte blir nominerad nästa vecka.

Ska man se det utifrån husets perspektiv så lär dom ju nominera Frida och Martin. Om ingen av dom blivit imun.
Ska det även nästa vecka vara en tredje nominerad blir det knivigare men gissar på Mergim då dom i gula fortfarande är i majoritet..

Ur vårt perspektiv kommer dock SD-Jassa vara Target tills hon åker ut!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Frågan är vem ska hon göra Martin svartsjuk med denna vecka?

Törs hon klänga på Sami som Julia tingat? Törs hon flörta med Lennie som har Mergim?

Plus att hon dampat loss om att Martin är otrogen så det ser lite dumt ut om hon klänger.

Hon kommer gå under.

Jag funderar på om hon kommer försöka omvända Julia till lesbisk och typ bli pullad av Julia eller något.

Okej never mind, hon har redan valt ut Sami till sin nya pojkvän denna vecka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
BB har fixat ett HELT VECKOTEMA för o fixa deras realation. "kärlekstema"

Nej nej, kom ihåg det är kvinnor ifrån stockholm i produktion, dom har girl power som tema.

Dom kommer hjälpa ludret att bryta ner Martin och troligtvis låta Sami och Jasmine sova ensamma i något kärleksrum två nätter.
2020-04-20, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Sant! Jag tycker det är så synd att Frida verkligen användas som ett redskap. Av båda sovrummen. Även om gula rummet släppte henne under förra veckan. Frida är ingen topp 3 för mig men kan verkligen tycka synd om henne ibland. Nej alltså Amilia kommer säkerligen inte kontakta Frida efter finalfesten den 18 maj, Frida är uppenbarligen vädligt förvirrad vad hon tycker? Haha.
Jo, men hon har satt sig själv i den sitsen då hon tror att alla ska vara glada, sitta i ring och sjunga kumbaya. Har inte henne som någon topp 3 jag heller. Håller med dig om att man tycker synd om henne ibland. Känns lite som att hon hamnat helt fel.. Hon är för snäll och vill för väl, känns som att BB-huset är fel plats.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Haha, är det inte dags för inlåsning snart?
Ger upp.
Ot. Julia är het ikväll!😳

Haha nä inte än

ja.. hon hade lätt tjänat miljonen på 100dagar utanför huset i annat land mycket snabbare om du förstår min drift.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Helt sanslöst vad folk kan vara elaka här. Amilia är också en människa. Fast det är väl lätt och hata när man är så perfekt själv kanske.

Blåvalen har själv orsakat detta.

Gå runt och snacka skit, och mobba folk bakom deras ryggar gjorde hon konstant de första 6 veckorna.

Som man bäddar får man ligga.
2020-04-20, 23:51
Medlem
mscatzys avatar
Martin... nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej! Dissa, dissa, dissa!
2020-04-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Frågan är vem ska hon göra Martin svartsjuk med denna vecka?

Törs hon klänga på Sami som Julia tingat? Törs hon flörta med Lennie som har Mergim?

Plus att hon dampat loss om att Martin är otrogen så det ser lite dumt ut om hon klänger.

Hon kommer gå under.

Jag funderar på om hon kommer försöka omvända Julia till lesbisk och typ bli pullad av Julia eller något.

Hahahahaha jag hoppas på alla ovanstående alternativ! Något av dessa kommer definitivt hända.

Hon kommer säkert dissa Frida nu när Martin ”valt” henne framför hennes ögon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in