2020-04-20, 23:18
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Lennie är möjligtvis en smygbög. Fett skum person.. att han har funnit Mergim i huset tyder på någonting. Sen att studsar upp som en duracellkanin över det minsta lilla gör inte saken bättre.

Lennie är garanterat sådär snäll och omtänksam i sin natur, han behöver inte spela för att vinna röster.
Kan både vara sprallig, snäll, fixar ju fasen allas mat trots han är trött. Och vågar dessutom krama precis vem han vill. 👍
2020-04-20, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Skriket från Halmstad står på tur! Det lilla skådespelar barnet ska ut!
Mycket hellre att Mergim, Julia och Frida åker ut före "det lilla skådespelar barnet". Skådespelarbarn passar mycket bättre in på att beskriva Mergim och Julia, de både skriker dessutom minst lika mycket haha
Medlem
Bbbloopers avatar
Hade det inte varit rimligare att dom 3 i rosa fick flytta in i gula?

Eller gör dom detta för att irritera Bögrim när dom klampar in i hans Och Lennies "fucking" sovrum
Han kommer ju störa sig enormt på Jassa och Martin samt Samis fisar och Julias fyllegap
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Sjävklart. Vet inte vem den tredje blir. Martin, Julia och Jasmine är så ostabila när de nominerar så jag vet inte vem den tredje är som blir nominerad. Men de nominerade nästa vecka kommer vara Frida och en av Jasmine och Martin som blir nominerade + en till.
Haha jag är trött, okej. Tänkte inte på att du svarade två för att du inte vet vem den sista blir. Jag tror att både Julia och Mergim kan vara i riskzonen, men tror absolut på både Frida (eftersom hon kommer vara i skottgluggen för alla, hon är ju "outsidern") och Jasmine/Martin kommer bli nominerade. De som vi kan räkna bort helt är Sami och Lennie.

Kan bli spännande med immuniteten den här veckan faktiskt, det kommer nog bli väldigt avgörande för vilka som blir nominerade. Typ om Frida kniper den igen.
Medlem
Det ska bli kul att se hur Amilia uttåg påverkar dynamiken.

Lennie verkar befinna sig i upplösningstillstånd. Har vi en explosion på g innan 18 maj? Tror att han ångrar att han bytte sängplats och vad som hände i barnrummet och att han inte kunde finnas mer där för Amilia.

Sängsituationen kommer bidra till nya konflikter. Mergim och Julia i samma rum med några enheter innanför västen...

Historien mellan Jasmine och Martin är inte slut. Vi får se hur länge hon orkar hålla upp skådespelet.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
1. Det gjorde han inte

2. Lennie dricker inte varje fest så han får givetvis ta läsk också. Sami har alltid fått läsk vid fest.

Samisekten blir rädd nu när Lennie vinner snart. De drar till med lögner och svartmålning.
Jag har sett Lennie Dricka Alkohol medans han tog Läsk.
Lennie och Mergim delade på dom senare tillfälle.
2020-04-20, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
En känsla jag har är Mergim, Jassa och Frida.
Känns som en trolig trio.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Bara att hoppas att han blir svalare och svalare gentemot henne.

Hoppas han hittar sina bollar igen.
Bannlyst
Jaha då blir det Lennie mot Mergim nästa måndag, är bögarna smarta så nominerar dom Frida som dom har störst chans mot!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Hade det inte varit rimligare att dom 3 i rosa fick flytta in i gula?

Eller gör dom detta för att irritera Bögrim när dom klampar in i hans Och Lennies "fucking" sovrum
Han kommer ju störa sig enormt på Jassa och Martin samt Samis fisar och Julias fyllegap

Det mest rimliga är ju att flytta in i det största sovrummet, vilket är det rosa.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Såhär hoppas jag att det blir (hur de åker ut alltså):

Mergim
Martin
Frida
Jassa
Julia
Lennie
Sami

Hahahahaha Mergim är starkare en både jassa och Martin säkert några till, har du inte märkt det än?? Hahha är du retard som vill ha kvar Jassa så länge?? 99 procent här vill ha ut jassa next
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Det känns lite för snällt skrivet. Det Amelia gjorde och sade (för mycket att skriva ut det) är det helt förståeligt. Jag har absolut inga som helst sympatier för den typen av beteende mot andra. Hon behöver en reality check och en klapp på axeln eller smek i håret räcker inte. Hon behöver ett slag under bältet som håller i sig så smärtan når de små celler som finns kvar ovanför nacken. Däremot så skall inte onödigt "hat" bli en dogm mot Amelia.

Inget, exakt INGET, skall gå att ursäkta henne.
Skål min broder och gamle OG.
AMEN

Ot Amilia, mot nya soffor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in