2020-04-20, 22:55
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Effetheman
Verkligen logiskt, nog för att du drömmer om Amilias slemmiga bullfitta och obefintliga röv (den är stor men helt utan former så hennes röv är som hennes personlighet, meningslös, ful och riktigt äcklig.)

Dock så behöver du inte hugga på Sami som säger minst där inne..
Hehe inte lönt du försöker förklara för hen, hissen går nog inte upp så många våningar där.
Verkar fan fått nödstopp i källaren. 😉
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-20 kl. 22:58.
2020-04-20, 22:55
Medlem
denemos avatar
Ska bli intressant att se hur deltagarna reagerar på dagens omröstning, och jag menar inte det faktum att Amilia har åkt. Det jag undrar är hur de kommer reagera på det faktum att Julia och Merghim är mer populära än Martin och Jasmine? Om detta kommer göra att resten kommer att rösta på Jasmine och Martin just för att de verkar "enklare" att få ut än någon annan.
2020-04-20, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Dum fråga kanske, men måste de dela säng med någon?

om det inte finns platser kvar....

, svar.... JA
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Ja, i och med att Amilia åkte kanske han anar att det inte var så illa. Minnet kanske kom tillbaka.

Ja, detta är bra för Martin tror han kommer ha mer självförtroende och klara stå upp mot Jasmine lite mer nu, hoppas iaf.
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Tro mig flashback gjorde bara 10% skada till att Amilia åkte men forsätt tro så du, så sover du säkert gott om nätterna. Måste kännas grymt o få sin röst hörd och tro man gjort skillnad.
Jag trodde du gillade Mergim, nu får han ju beträda Lennies röv utan att ha en bambatant som förbjöd det.
Gläd dig för deras skull istället.
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teamdjungel
"Den där luktar verkligen gammal 90talslägenhet"
Var det Sammi som sa det?
2020-04-20, 22:57
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Fan vad skönt när Amilia är ute. Bara positivt! Nu här näst, ut med Mergim eller Julia. Frida får gärna åka också

Haha Jassa ska ut, jag ser att jassa är den du hejar på hahahah logga ut alla här vill ha ut Jassa sen länge hon är på tur så fort hon hänger löst
2020-04-20, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Ska bli intressant att se hur deltagarna reagerar på dagens omröstning, och jag menar inte det faktum att Amilia har åkt. Det jag undrar är hur de kommer reagera på det faktum att Julia och Merghim är mer populära än Martin och Jasmine? Om detta kommer göra att resten kommer att rösta på Jasmine och Martin just för att de verkar "enklare" att få ut än någon annan.

Tävlingar i veckan som inte folk tänker på, Allt kan hända
2020-04-20, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Fan vad skönt när Amilia är ute. Bara positivt! Nu här näst, ut med Mergim eller Julia. Frida får gärna åka också
Skriket från Halmstad står på tur! Det lilla skådespelar barnet ska ut!
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Var det Sammi som sa det?
Nej

Ni (samisekten) kan skratta åt roliga saker som andra säger också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Frida som ska va så jäääävla positiv hela tiden verkar otroligt sur nu pga ihopslagningen 🤣 hahaha detta blev ju bra 😜

hon brukar ju onanera innan läggdags, lär bli svårare med en Martin i sängen så förstår henne.
Medlem
mscatzys avatar
Hoppas Martin dissar Jass totalt nu. Skulle vara sååååååå skönt att se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in