Vi hade kunnat köra ut Amelia nästa vecka hon hade hängt löst ändå, men Jass kommer inte hänga löst mer, för gula rummet kommer inte nominera varandra!!
Nu funkar det igen
Nemen nu tycker jag lite synd om Lennie, shit va ledsen han är. Jag trodde han skulle tycka detta va gött men han kanske blir glad imorn igen 😜😅
Det positiva med att Amilia åker ut (för oss som stör sig på Sami sekten) är att Lennie blir garanterat vinnaren nu då han blir mer omtyckt utan Amilia i sin närhet. Jag tror inte att Sami hade någon riktig chans ändå för att BB inte vill ha artiklar om att en nazist tar hem miljonen.
Vi hade kunnat köra ut Amelia nästa vecka hon hade hängt löst ändå, men Jass kommer inte hänga löst mer, för gula rummet kommer inte nominera varandra!!
Kunde inte bry mig mindre. Idioten satt och då röstas det på idioten.
Haha NEJ de blev väldigt lättade! Säkert gillar de (åtminstone Lennie) henne men de är sååå lättade att bli av med henne så de kan njuta av sista veckorna.
Jag känner bara att det är så jävla gött!! Hon va liksom tvungen att åka ut så hon förstår vilken fruktansvärd människa hon är.
Nu blir det roligt att plocka Jasmine osv 😁