2020-04-20, 21:32
Medlem
Anis är så ointresserad och det märks att Moa bara övat in vad hon ska säga. Det gör det nästan svårt att titta på detta x)
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Big Fat Mama ryker ikväll. Längtar till att kunna slippa zappa mellan kameran när hon kommer i bild.
Varna Glasman när gaffeltrucken kommer med tre ton fläsk.
Medlem
Vad tror ni? Malin sa att snart får vi veta 2 som är safe. Blir det ny röstning mellan de andra 3 😣
2020-04-20, 21:33
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Martin: Frida du har aldrig suttit nominerad?
Frida: Nej
Martinå blir du det nästa gång.

Hoppas ännu mer du åker nu din mesiga snickare
Sa han verkligen det?
Medlem
Självklart, Joakim Lundell gjorde nog inte heller sin vistelse gratis. Att denna säsong är en flopp är ett faktum så att bjuda in stora influensers är förmodligen ett tappert försök till att ändra på tittarsiffrorna.

Skulle inte förvåna mig ifall hela produktionen går minus med vinstpengar, löner, ersättning på hyrorna som deltagarna får, kostnaden för själva byggnaden dom befinner sig i osv. Fler tittare, Cmore abonnemang och röstningar behövs och detta är nog desperata försök för det.

Skulle man vilja se någon influenser i BB så är det väl Clueless Swede (Cluee News) han verkar vara en BB-nörd och intervjuar deltagare som åker ut. Jag hade tom förmodligen blivit en fullt trogen live-tittare om han var sidekick varje live.

Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Det är så uppenbart att varken Anis eller Moa tittar på programmet.
Dom är där enbart för att dom får betalt för det. Dom borde ha någon riktig BB nörd där istället som faktiskt tillför något till programmet. Jag tror seriöst att hon bara kollar en recap dagen innan veckofinalerna.
Medlem
xrlpyts avatar
Klart att fettot Anis inte tror att Sami kommer fortsätta med träningen och dieten.
2020-04-20, 21:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddyslilmonster
Vad tror ni? Malin sa att snart får vi veta 2 som är safe. Blir det ny röstning mellan de andra 3 😣
Då kanske vi får rädda kvar en av de tre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Sa han verkligen det?
Japp när det var reklam. På liven
Medlem
Sami gör väl inget för att få kompisar, alla blir ju kompis med Sami..
2020-04-20, 21:35
Medlem
De drev precis med Amelia studion 😂
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså jag tycker ju att det är rätt rimligt eftersom hela situationen blev så mycket större än den egentligen var, MEN med tanke på att Jasmine satt och ba "Jag tänker på alla kvinnor som blivit bedragna av sina män!!!!!!! För deras skull kan jag inte ta tillbaka honom!!!!!!!!! Jag MÅSTE VARA EN FÖREBILD!!!!!!!!" så känns det ju rätt... skevt.

Hon spenderade ju en hel kväll på att prata om att hon inte kan ta tillbaka honom innan hon vet exakt vad som hänt för att hon inte ska se dum ut. Look at her now. Ser rätt dum ut, faktiskt. Inte för att hon "tog tillbaka" honom, utan för att hon sagt allt detta haha.

AJA.
Oj det har jag missat. Men jag vet sen tidigare hur pass manipulerande hon är och hur gärna hon vill vinna miljonen. Men det är därför hon ska ut nästa vecka!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Då kanske vi får rädda kvar en av de tre.

Hur röstar vi då för att få ut Amilia????

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in