2020-04-20, 21:29
Medlem
DjPuttes avatar
Ngn som kollat runt på de olika BB grupperna hur dem verkar rösta????
2020-04-20, 21:29
Medlem
Martin: Frida du har aldrig suttit nominerad?
Frida: Nej
Martinå blir du det nästa gång.

Hoppas ännu mer du åker nu din mesiga snickare
2020-04-20, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
allt har ju bara varit skådespel från jassas sidan inför ikväll vänta till efter när båda får stanna och amilia lämnat hur hon kommer kasta sig runt martins hals

Tror snarare att hon kommer bli bitsk igen och hålla på och vrida om kniven ännu en vecka.

Men vi får se.
Medlem
Det verkar som att produktionen låter oss skicka häxan
Medlem
Zingo2s avatar
Hoppas dom nu säger att Julia och Mergim fått minst röster och sitter säkert.
Då blir jag nöjd.
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Min tanke är att Jass kanske passar på för att hon är så säker på att Martin kommer att åka ut. Frågan är hur hon reagerar när han inte gör det? Kommer hon fortsätta vara kärvänlig?

Det har jag också tänkt på. Skulle inte förvåna mig om hon kommer fortsätta älta och älta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det måste vara amilia, annars martin.

Eeeeh, finns ingen chans att det är nån annan än Amilia eller Jasmine
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Ja Jas har dragits tillbaka till Martin och de har kramats och pussats lite. Förståeligt ändå att de just nu passar på att kramas osv ifall någon av dem lämnar (Jas tror väl att Martin ska lämna), eftersom det kommer kännas jäkligt jobbigt för Jas då. Oavsett vad som hänt så gillar de ju varann, och Jas älskar tydligen Martin.
Alltså jag tycker ju att det är rätt rimligt eftersom hela situationen blev så mycket större än den egentligen var, MEN med tanke på att Jasmine satt och ba "Jag tänker på alla kvinnor som blivit bedragna av sina män!!!!!!! För deras skull kan jag inte ta tillbaka honom!!!!!!!!! Jag MÅSTE VARA EN FÖREBILD!!!!!!!!" så känns det ju rätt... skevt.

Hon spenderade ju en hel kväll på att prata om att hon inte kan ta tillbaka honom innan hon vet exakt vad som hänt för att hon inte ska se dum ut. Look at her now. Ser rätt dum ut, faktiskt. Inte för att hon "tog tillbaka" honom, utan för att hon sagt allt detta haha.

AJA.
2020-04-20, 21:31
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Min tanke är att Jass kanske passar på för att hon är så säker på att Martin kommer att åka ut. Frågan är hur hon reagerar när han inte gör det? Kommer hon fortsätta vara kärvänlig?
Man är inte så logisk om man är kär i någon och får veta saker som det här. Jas vet att om Martin åker ut kan det dröja länge innan de ses igen, och de har ändå bott ihop i 8 (?) veckor nu. Då vill man typ passa på att kramas och sånt. Jas har ju också sagt att hon inte vet vad hon vill förrän hon sett vad som hänt.
Medlem
Trollsvanss avatar
”Den som får lämna är...”

Japp! Då har man ställt fram fyrverkerilådan utanför.
Prick klockan ”AMILIA” ska den smälla av så hela Göteborg vet att jag firar, tankbilen ska bjuda grannarna på skumpa och tårarna kommer vaskas av lycka
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Det verkar som att produktionen låter oss skicka häxan

Sitter på HELSPÄNN just nu

Medlem
xrlpyts avatar
Tänk om produktionen aldrig har gjort ett enda dugg för att rädda kvar Amilia, och att det bara varit tillfälligheter med hur tävlingarna fallit ut. Så jävla många som gnällt sedan starten att produktionen hela tiden krattar banan för Amilia..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in