Hon har haft flera dagar på sig att sörja Adam Alsing. Men hon börjar gråta JUST när sändningen går live. Sånt gör det så jävla ogenuint för mig...
Du har aldrig förlorat någon va? Man kan hålla sig från tårar i flera dagar, veckor, månader, sen helt plötsligt bryter man ihop bara för att någon nämner dens namn.
HAHAHA, JAG jobbar i skolkök (mattant), men som tur är så är jag inte en klassisk sådan Du gjorde fan min dag, vilken fullträff! Där fick jag så jag teg
Vilken underbar poetisk rättvisa, att dom två människorna som förpestat och i princip förstört hela säsongen med sina vedervärdiga munläder, alltså Alex och Amilia åker ut direkt efter varandra! 🙂
Du har aldrig förlorat någon va? Man kan hålla sig från tårar i flera dagar, veckor, månader, sen helt plötsligt bryter man ihop bara för att någon nämner dens namn.
Blir nog extra påtagligt när hon faktiskt leder Big Brother som är så tätt förknippat med Adam Alsing.
Hade man inte varit lite rusig av sprattelvattnet nu hade man ju tagit bilen till Sthlm-Sergels Torg och firat i fontänen. Oavsett om den var på eller inte! Hej då Amilia 🍾🍾🍾