2020-04-20, 19:19
Medlem
Amolia, riktigt fin ikväll faktiskt.
2020-04-20, 19:20
Medlem
Amilia åker 10000% idag , spelbolagen har satt 1,15 odds på att hon lämnar , imorse hade hon 1,50 !!!!!
2020-04-20, 19:21
Medlem
skillemandinkis avatar
Vad sa amilia nyss i soffan?
- jag har börjat höra saker igen, dom förra veckan...-
Och sen typ, jag packar ner parfymen för sååå säker är man ju inte... eller något i den stilen, va fan menar hon att hon hör?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Uff, tycker synd om henne att produktionen låtit henne vara kvar på övertid så länge. Hade varit mycket mer skonsamt mot henne om hon hade åkt ut när de flesta ville ha ut henne. Nu har det hunnits bygga upp ett fullständigt oproportionerligt hat emot henne. Produktionen har lurat henne att tro att hon är mer poppis än hon är. De har ett stort ansvar att ge henne stöd efteråt.
Det kan jag hålla med om!
Jag tycker hon är vidrig pga hon är så empatilös och respektlös mot alla andra, en riktigt narcissist. Produktionen borde låtit henne lämna tidigare. Ju längre hon varit kvar, desto mer har hon gjort bort sig och desto större irritation har byggt upp hos oss tittare. Höjden av allt måste varit hur hon klängde på Lennie efter han tydligt sa ”NEJ sluta” och sedan hur hon skrek svordomar och blev galen för att han flyttade sängplats. Där tappade hon även Lennies fans som innan hejade på henne.

Lennie kommer njuta av att vara fri, vad han än säger så märks det att han är så OERHÖRT trött på henne. Hon slutar fan aldrig tjata. Hans blick ser helt tom ut när han sitter där och lyssnar på hennes malande.
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Amilia ser ut som en underbetald biträdande rektor som försöker skapa glamour i slummen.

Jag tycker hon påminer om en klassisk mattant.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToddChavez
Haha men hur gick det till då? Personligen tycker jag sådant content är mer intressant än att kolla på när folk tävlar.
Du behöver inte vara orolig, skulle gissa på att hela veckofinalen kommer handla om kärleksparet.
2020-04-20, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
är för cynisk för att tro det. Därför jag hoppas på hennes naturliga nätverk. Att de ger henne stödet och finns för henne. Fast Nalle Puh kanske har som uppgift att fånga upp deltagarna efteråt också. Hoppas han är vettig isåfall

Psykologen har fått riktigt bra recensioner av Glaset iaf så det finns hopp om att hen är skillad.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-04-20 kl. 19:27.
2020-04-20, 19:23
Medlem
Alltså jag tror det kan bli ganska jämt mellan Jassa och Amilia. De är så jävla mkt folk som verkar rösta på Jassa
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Mitt hjärta kommer att gå i 180 runt 21.50 - 21.55

Mitt oxå, jag hoppas så mycket.. men har svårt att tro på att hon försvinner
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Haha vad snopen Jasmine hade blivit om hon insåg att hon själv fått mycket kritik för det där triangeldramat. Hon har ju biktat sig och sagt att hon inte vill att Martin och Amilia ska få skit utanför huset, helt övertygad om att alla är på hennes sida och arga på dem två. Men så är det ju inte.
oj, har hon sagt så i bikt alltså. Nej den tjejen har inte koll. Hon får inte heller det lätt att komma ut. Blir väldigt kontrast mot hur hon verkar tro att det ska bli.
2020-04-20, 19:24
Medlem
Brukar inte skriva här. Så många andra skriver ändå det som är viktigt. T.ex som att Analius måste ut
Men en liten desperat fråga nu inför kvällen. Är det bara för mig som liven laggar?
Jag har startat om både apparater och router, men det laggar satan fortfarande. Och ja, jag när rensat historiker och cachar och skit.
Dock tror jag att mina apparater jobbar för Analius och BB, för så fort hennes trut visas, så laggar ingenting...
Jag har för övrigt Telia, men enligt dom finns inga problem i mitt område just nu.
2020-04-20, 19:24
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Mitt hjärta kommer att gå i 180 runt 21.50 - 21.55

Mitt med. Sällan jag är så nervös när det är utröstning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in