2020-04-20, 20:21
Medlem
mscatzys avatar
Vad håller Jass på med nu?
- Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig.
- Jag vet inte hur jag ska klara av att gå tillbaka med dig in.

Vad menar hon?
2020-04-20, 20:21
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Varför skulle Malin stått nära Alsing?
jobbade de inte ihop på Mix Megapol eller åtminstone i samma radiobransch?
Hon jobbade iallafall med Gry som också varit programledare för BB
2020-04-20, 20:22
Medlem
Har inte de i huset fått veta att Adam avlidit i corona?

Om inte så kommer många av de i soffan få en ordentlig chock då de verkade nog nervösa att möta coronaverkligheten redan.
Möjligen att 1-2 av dem inte ens vet vem en kändis som Adam är men resten kommer bli chockade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Håller helt med dig. Vem fan gör så? Tror det är en tidsfråga innan Mergim kliver ut ur garderoben. Så jävla farligt är det inte. Sverige är ett liberalt land. Har väldigt svårt att se hur kvinnor skulle dras sexuellt till honom, för allt han signalerar är att han käkar korven men slänger brödet, om du vet vad jag menar.

För övrigt har han väl aldrig gett någon tjej i huset någon komplimang som tydit på att han finner dem sexuellt attraktiva? Känns jävligt märkligt, då de andra killarna tydligt visat sexuellt intresse då och då, med undantag för Sami, som är på spa.
Ja, han ser ju bra ut rent utseendemässigt. Men alla tjejerna ser honom som sin bögkompis som de fnissar med och målar naglar med och ber om hjälp med epilering osv. Och Mergim har aldrig visat intresse som du säger vilket är skumt. Inte ens till Anty som han påstår han hade en fling till, men om jag minns rätt satt han och tafsade på Lennie även när hon var i huset.

Sami är ju för skön!
Medlem
Citat:

Jobbat i samma radiohus,ev i samma program.
Medlem
Eagle35s avatar
Jag ber till gud att Jassa skådespelerskan åker ut ludret från Halmstad vill att det ska vara hon och Martin så snabbt haha så jävla fake hon är hon har vänt allt emot Amelia snälla vi ser vad dom håller på med.
Medlem
Martin, ditt kukhuvud. Handling talar starkare än ord i kärlek. Jasse gråter, vill vara med dig. Istället för att sitta där som en liten hund och prata om att "jag är också ledsen" gå till henne, kyss henne och trösta henne.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Haha jaa tydligen. Amilia blir fräsch när hon sminkar sig och klänningen (färgen?) passade henne grymt bra. (Men som sagt, personligheten osv..) Tyvärr lyckas både Julia och Jas se sämre ut när de sminkar sig än när de är osminkade..
Glömde att Frida finns också, men hon är ju Frida.. Varför går hon inte bara naken som vanligt liksom?
Hade älskat det. Men det kommer hon nog inte vilja göra. Jag hade tyckt att det var lite fräckt.
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:

Om du tittar på Malins instagram så har hon lagt upp ett inlägg angående Adam och benämner honom som sin vän <3
2020-04-20, 20:23
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugenafsvea
Förmodligen. Adam var väl den första programledaren av Big Brother i Sverige

Samt var han och Malin kollegor på radion va? Hon började väl sin karriär som praktikant hos Adam och Gry, om jag inte är helt ute och cyklar.
Ja han är ju Big brothers pappa! Vet inte hur lr om dom har jobbat på radion, men låter ju troligt och då ingen tillfällighet att hon är programledare nu.
Deltagarna verkar iaf redan fått info om vad som ska hända ikväll, det vore fint om man på något sätt hedrar Adam ikväll!
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Så mycket känslor och emojjis i ett och samma inlägg.

Ja rösta ut Am nu.
Känslan tog över!!! 😂😂😂😂😂😂... kanske ett glas..? Inte 1🤣🤣🤣🤣
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Jasmine verkar bombsäker på att Martin åker ”hur skajag klara mig härinne utan dig” fan ångrar att jag röstade på Amilia, tror jag???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in