2020-04-20, 20:18
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Japp tydligt från Mergims håll. Vissa här påstår ju att Lennie är hetero Men förstår då inte varför sätter han sig i Mergims knä (grillfesten), håller med armen runt honom och lägger en hand på hans höft när de är i köket, tar tag i hans hand, lägger sitt huvud på Mergims bröstkorg när de sover.
Så beter jag mig med min partner.

Känner inga heterosexuella killar som beter sig så med varandra men vad vet jag. Kanske någon av killarna härinne kan rätta mig om jag har fel, brukar ni bete er så med era vänner?
Håller helt med dig. Vem fan gör så? Tror det är en tidsfråga innan Mergim kliver ut ur garderoben. Så jävla farligt är det inte. Sverige är ett liberalt land. Har väldigt svårt att se hur kvinnor skulle dras sexuellt till honom, för allt han signalerar är att han käkar korven men slänger brödet, om du vet vad jag menar.

För övrigt har han väl aldrig gett någon tjej i huset någon komplimang som tydit på att han finner dem sexuellt attraktiva? Känns jävligt märkligt, då de andra killarna tydligt visat sexuellt intresse då och då, med undantag för Sami, som är på spa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
När Glasman åkte, satt han mot Julia då?

Tror det var då Julia vann tävlingen som dom två tävlade om innan. Kommer dock inte ihåg vem Glasman stod mot.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vet inte när exakt de fick veta det men igår(?) pratade Jassa och Jullan om As död iallafall.

Verkligen sorgens kväll ikväll. Typiskt att det är just ikväll Am förmodligen åker ut.

Aha fattar Verkligen trist...
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej, ville inte kommentera hennes utseende men mage var inte smickrande i en annars jättefin orange/gul klänning.

Jasmine kör på en Britney Spears 2.0. Fattar inte vad hon håller på med.

Tror Malin tycker det är tufft för hon nog var nära Adam. Programmet kommer nog vara tillägnat honom idag.
Varför skulle Malin stått nära Alsing?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Hoppas inte? 🤣🤣🤣. Varför sluta demonstrera? Hon offrar Martin för att vara kvar. LIGGER MED HÅRET UTSPRITT PÅ KUDDEN: seeer jag inte ut som en prinsessa nuuuu??? Innan thenga..🤣🤣🤣🤣. Kört samma stil till nu. Oskulden från halmstad... psykobitch from hell!!!!😈😈😈😈😈😈. ÄT FÖR DIG SJÄLV.

OT Bönhör Amilia: Rösta på henne NU!
Så mycket känslor och emojjis i ett och samma inlägg.

Ja rösta ut Am nu.
2020-04-20, 20:19
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Du kan nog vara lugn. Produktionen räddar nog kvar henne med ett pennstreck eller nån plötslig tävling om att blåsa ut nåt ljus.
Hoppas!!
2020-04-20, 20:20
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Så mycket känslor och emojjis i ett och samma inlägg.

Ja rösta ut Am nu.
Får Bo*k-vibbar.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Haha men blä. Nog för att tuttarna är nice, men spana in resten.

Julia är alltid som snyggast utan smink, i mitt tycke. Blir smygflata när hon sitter all natural och ler sitt fina leende.

Jasmine måste vara sjuk i huvudet. Hon hade så jävla snyggt hår när hon klev in i huset. Frisyren + färgen var perfekt för henne. Det hon gör nu tyder på psykisk ohälsa, menar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
What?? Julia är ju heeet! Älskar henne i den frisyren och sminkning + kläder passar perfekt till!

Tänk så olika man kan tycka 😂
Haha jaa tydligen. Amilia blir fräsch när hon sminkar sig och klänningen (färgen?) passade henne grymt bra. (Men som sagt, personligheten osv..) Tyvärr lyckas både Julia och Jas se sämre ut när de sminkar sig än när de är osminkade..
Glömde att Frida finns också, men hon är ju Frida.. Varför går hon inte bara naken som vanligt liksom?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugenafsvea
Förmodligen. Adam var väl den första programledaren av Big Brother i Sverige

Samt var han och Malin kollegor på radion va? Hon började väl sin karriär som praktikant hos Adam och Gry, om jag inte är helt ute och cyklar.

Ja precis. Adam har ju varit programledare flest gånger. 2000-2005 sen två(?) säsonger efter det.

Kommer ej ihåg om Malin var på Mix megapol då när Adam var där eller om hon dök upp senare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
När Glasman åkte, satt han mot Julia då?

Nej, mot Lennie.
Medlem
skillemandinkis avatar
Jassa tror att vi ska tro att hon är ledsen när hon snorar så där😂🤣🤣 vi som följt detta vet att hon bara är torsk på nässpray 🤣🤣🤣
2020-04-20, 20:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Så intressant kommer det bli och låta när (om) Amaila röstas ut. Rätt åt er!
Hej igen! Hade nästan glömt bort dig. Visst var det du som fullkomligt skiter i vem som åker ut ikväll? Jag är fortfarande inte övertygad.

Ont: har missat om Jasmine och Martin är ihop igen? De pussades väl innan? Hon är så fake hahaha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in