2020-04-20, 20:15
Medlem
Har inte följt någonting idag. Något intressant man missat?
2020-04-20, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Måste ju vara att de tar upp Adam på nåt sätt.
Jäkla skit. Hade lyckats förtränga det en stund. Kommer inte kunna njuta av att Am får lämna om man samtidigt är ledsen över Adams öde.

Så måste det ju vara
2020-04-20, 20:16
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Begravningsstämning. Har Jassa ätit med de andra idag?
Hoppas inte? 🤣🤣🤣. Varför sluta demonstrera? Hon offrar Martin för att vara kvar. LIGGER MED HÅRET UTSPRITT PÅ KUDDEN: seeer jag inte ut som en prinsessa nuuuu??? Innan thenga..🤣🤣🤣🤣. Kört samma stil till nu. Oskulden från halmstad... psykobitch from hell!!!!😈😈😈😈😈😈. ÄT FÖR DIG SJÄLV.

OT Bönhör Amilia: Rösta på henne NU!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Haha men blä. Nog för att tuttarna är nice, men spana in resten.

Julia är alltid som snyggast utan smink, i mitt tycke. Blir smygflata när hon sitter all natural och ler sitt fina leende.

Jasmine måste vara sjuk i huvudet. Hon hade så jävla snyggt hår när hon klev in i huset. Frisyren + färgen var perfekt för henne. Det hon gör nu tyder på psykisk ohälsa, menar jag.
Nej, ville inte kommentera hennes utseende men mage var inte smickrande i en annars jättefin orange/gul klänning.

Jasmine kör på en Britney Spears 2.0. Fattar inte vad hon håller på med.

Tror Malin tycker det är tufft för hon nog var nära Adam. Programmet kommer nog vara tillägnat honom idag.
Bannlyst
När Glasman åkte, satt han mot Julia då?
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Lennie: MERGIM! MAT!
Mergim: Ja filar menna nauglar! 🏳️‍🌈💅
Lennie: jaha.
Så intressant kommer det bli och låta när (om) Amaila röstas ut. Rätt åt er!
2020-04-20, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Japp tydligt från Mergims håll. Vissa här påstår ju att Lennie är hetero Men förstår då inte varför sätter han sig i Mergims knä (grillfesten), håller med armen runt honom och lägger en hand på hans höft när de är i köket, tar tag i hans hand, lägger sitt huvud på Mergims bröstkorg när de sover.
Så beter jag mig med min partner.

Känner inga heterosexuella killar som beter sig så med varandra men vad vet jag. Kanske någon av killarna härinne kan rätta mig om jag har fel, brukar ni bete er så med era vänner?

Dom är ju solklart homo. Även om Mergim säger att Lennie är som en bror för honom så håller inte en vanlig människa på sådär med sin bror.
Medlem
Bbbloopers avatar
Sista timmarna i huset för Amilia!
Medlem
Någon som kan dela med sig av big brother discord länken?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Samma här. Undrar bara när de fick reda på detta eftersom de sa ”åh förstår dig kram” osv
Vet inte när exakt de fick veta det men igår(?) pratade Jassa och Jullan om As död iallafall.

Verkligen sorgens kväll ikväll. Typiskt att det är just ikväll Am förmodligen åker ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Det blir en speciell kväll... sa malin... vad menar hon? Ska dom nämna adam alsing?
Förmodligen. Adam var väl den första programledaren av Big Brother i Sverige

Samt var han och Malin kollegor på radion va? Hon började väl sin karriär som praktikant hos Adam och Gry, om jag inte är helt ute och cyklar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
När Glasman åkte, satt han mot Julia då?
Nej han och Lennie var i uppdragsrummet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in