2020-04-20, 19:25
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Mitt oxå, jag hoppas så mycket.. men har svårt att tro på att hon försvinner

Samma här. Jag vågar inte hoppas på det.
2020-04-20, 19:25
Medlem
PyjamasXLs avatar
Mergim rakar Fridas armhålor, fräscht.
2020-04-20, 19:27
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Är det något Amilia gör så är det ju att ena tittarna. För en stor majoritet verkar verkligen ogilla Amilia oavsett vilken av de andra de håller på
Ja, det får man ju ge henne.
"Hon förenade hela landet i den bistaste av tider"
2020-04-20, 19:27
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det kan jag hålla med om!
Jag tycker hon är vidrig pga hon är så empatilös och respektlös mot alla andra, en riktigt narcissist. Produktionen borde låtit henne lämna tidigare. Ju längre hon varit kvar, desto mer har hon gjort bort sig och desto större irritation har byggt upp hos oss tittare. Höjden av allt måste varit hur hon klängde på Lennie efter han tydligt sa ”NEJ sluta” och sedan hur hon skrek svordomar och blev galen för att han flyttade sängplats. Där tappade hon även Lennies fans som innan hejade på henne.

Lennie kommer njuta av att vara fri, vad han än säger så märks det att han är så OERHÖRT trött på henne. Hon slutar fan aldrig tjata. Hans blick ser helt tom ut när han sitter där och lyssnar på hennes malande.
Exakt så. Det har inte varit rättvist nånstans mot vare sig henne, övriga deltagare eller oss tittare att det blivit så här. Man vill ju, trots att det är en tv-produktion, få en känsla av att rättvisa skipas och att rätt personer åker. Men det har alla blivit snuvade på och istället fått se någon man inte vill se. Irritationen vänds mot henne istället fast hon borde vara ett avslutat kapitel för länge sedan i BB-historien. Cyniskt eller naivt agerat av BB.
2020-04-20, 19:28
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Dom epilerar 🤣🤣
2020-04-20, 19:28
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Mitt med. Sällan jag är så nervös när det är utröstning.

Samma här. Jag var inte nervös när Anty röstades ut men jag vet att jag fick värsta glädjeruschen när hon väl åkte ut.
2020-04-20, 19:29
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Tur är väl det. För vid nåt tillfälle såg det ut som att det var skäggbiffen.
2020-04-20, 19:30
Medlem
icons avatar
Oavsett slutresultat ikväll så är de stora förlorarna Jassa och Amilia. Blir de kvar kommer många fortsätta skriva avskyvärda inlägg om de. Åker de så kommer de ut till skiten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Alltså jag tror det kan bli ganska jämt mellan Jassa och Amilia. De är så jävla mkt folk som verkar rösta på Jassa
Ingen chans. Amilia åker! Till och med spelbolagen har fångat upp det.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Exakt så. Det har inte varit rättvist nånstans mot vare sig henne, övriga deltagare eller oss tittare att det blivit så här. Man vill ju, trots att det är en tv-produktion, få en känsla av att rättvisa skipas och att rätt personer åker. Men det har alla blivit snuvade på och istället fått se någon man inte vill se. Irritationen vänds mot henne istället fast hon borde vara ett avslutat kapitel för länge sedan i BB-historien. Cyniskt eller naivt agerat av BB.
Håller delvis med dig, men du glömmer ju hennes eget ansvar i det hela tycker jag.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Dom epilerar 🤣🤣
Mm, lika ofräscht det, och ännu en omanlig sak som Mergim gör.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Alltså jag tror det kan bli ganska jämt mellan Jassa och Amilia. De är så jävla mkt folk som verkar rösta på Jassa

Amilia leder överlägset stort, spelbolagen har henne på 1,15 , vilket är Sten säkert , om vi gör en jämförelse är det om real Madrid eller Barcelona möter Gais.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in