2020-04-20, 18:58
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Känner mig lite hängig ändå så osar det feststämning i vårat hus. Champagnen är på kylning och sambon som i vanliga fall är hur lugn som helst, alltså motsatsen till mig går runt och snackar skit om Amilia i var och varannan mening ✊

Ikväll röstas skräcken från Lilla Essingen ut 🍾

Anspänningen som släpper efter 9+ veckor av irritation? Jag vågar inte ta ut segern i förskott för jag litar inte på BB produktionen. Jag tror på att hon är ute och kommer fira när hon väl är ute. Innan det så kommer jag försöka hålla mig själv i schack.
2020-04-20, 18:58
Medlem
Miraquellas avatar
MEN OM Frida sitter på en makt pga borgmästarskapet, troligast hon räddar Mergim? Hoppas det isf så vi får uuuuut Amilia.

OT Bönhör Amilia: Rösta på henne NU!
2020-04-20, 18:59
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Oroa dig inte. Hon älskar sig själv på tok för mycket för att göra sig själv illa.

Känner mig lite hängig ändå så osar det feststämning i vårat hus. Champagnen är på kylning och sambon som i vanliga fall är hur lugn som helst, alltså motsatsen till mig går runt och snackar skit om Amilia i var och varannan mening ✊

Ikväll röstas skräcken från Lilla Essingen ut 🍾

Hahhaa åh vad underbart inlägg. Har snackat skit om Amilia till min sambo hela dagen, men den jäveln tänker bara på fiske. Sa iaf att jag vill ha en drink vid tvn ikväll 2130
2020-04-20, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Hon är så omtänksam

Tycka vad man vill om Jasse, men som exempel, hon tänker lämna kvar sina glittertofflor så dom andra kan gå ut och röka med stil, glida ut på gården.
Gav bort sitt gosedjur till ALEX! mm 😂😂😂

Men Amilia... det är som vanligt. Har inte en tanke på att göra en liten gest för de andra ska ha det lite lite bättre om hon åker.
Latmilia tror väl hon får stanna.
Hon lämna även kvar sina cigaretter till Frida för att poängtera så är jag verkligen No Fan at all av Jasmine och vill ha ut henne nästa vecka men snål är hon fan inte. Bland de värsta jag vet är snåljåpar vilket kossan är!!
2020-04-20, 19:00
Medlem
Betalar Martin inte skatt? De pratar om vad de ska göra av vinsten och Martin säger att han skulle börja med att lägga 5-600 000 på en lägenhet, sedan resa och investera i sig själv. Man kan ju i princip räkna att det blir 50% skatt på vinsten så blir inte många kronor mer än insats, dock räcker inte 500000 så långt i Sumpan eller Solna om man ska räkna med de nya bolånereglerna med 4,5 gånger årsinkomsten. Eller han kanske tjänar fantastiskt bra som snickare, det vet inte jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hela grejen mellan jass och martin är ju för fan fejk det ser man ju nu jassa jävla skådis på ett sätt hoppas jag hon åker idag

Kolla sen om Martin inte åker ut, Jasmine kommer få problem, nu ska hon skådespela Martingrejen minst en vecka till, det kommer hon inte palla psykiskt
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Uff, tycker synd om henne att produktionen låtit henne vara kvar på övertid så länge. Hade varit mycket mer skonsamt mot henne om hon hade åkt ut när de flesta ville ha ut henne. Nu har det hunnits bygga upp ett fullständigt oproportionerligt hat emot henne. Produktionen har lurat henne att tro att hon är mer poppis än hon är. De har ett stort ansvar att ge henne stöd efteråt.

Definitivt. Jag hoppas att de preppar henne ordentligt. Olyckligt att komma ut såhär i Coronatider också eftersom det inte finns några direkta aktiviteter att göra som kan hindra henne från att besöka sociala medier. Jag menar, för en singelperson (och hon slår mig inte som att vara någon som gillar fysiska aktiviteter) så finns det ju inte så mycket att göra nu förutom att hänga hemma och ständigt ha telefonen inom räckhåll. Det innebär ju att sociala medier finns väldigt nära till hands och jag misstänker att om man har suttit i huset så vill man gärna se vad folk har skrivit om en osv, och det är ju inte vackert i det här fallet.
2020-04-20, 19:01
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Haha nej det är ni inte! Va lever du i för drömvärld. Sluta knarka 😂
Om ni vill titta på när Jassa och Martin turturduvar fram till slutet så kan ni gott ha det. Om man vill se Mergin klämma på Lennie och skrika till så kan ni ha det också. Är man dum i huvudet så vill man ha ut dom som rör om i grytan och sen sitta och glo på tråkmånsarna 24/7. En av anledningen varför jag inte använder den tjänsten. Det finns alldeles för många korkade människor för att man ska betala för att glo på trist skit sista månaden. Håll sen käften om ditt djävla knarkande. Jag hatar er narkomaner!
2020-04-20, 19:01
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Personligen så tycker jag det vore roligare att Amilia åker ut nu av följande anledningar:

*Det är första gången hon är uppe och hon har själv sagt att hon tycker att det vore extra jobbigt att åka ut första gången hon är uppe.
*Hon åker ut mot Jasmine som har varit uppe hur många gånger som helst.
*Hon åker ut mot Martin som teoretiskt ska vara "The Bad Guy" i veckans triangeldrama.
*Hon åker ut mot Julia, Merghim (som båda har varit uppe tidigare om jag minns rätt?) och mot alla andra som är kvar just nu, av vilka få hon värderar särskilt högt.

När, förhoppningsvis *peppar peppar*, Amilia åker ut ikväll så kommer hon först troligen att rationalisera det som att Jasmine är otroligt populär och att hon åkte ut mot henne just för att Jasmine har sådan fanbase och det är troligen det hon kommer säga i studion. Men när hon väl lämnar studion, börjar kolla alla social media osv så kommer hon att märka att motståndet mot henne (Amilia) har varit kompakt sedan de första veckorna. Och det är då hon kommer att förstå hur impopulär hon faktiskt är.

Vid det här laget så kommer jag faktiskt tycka lite synd om Amilia för det skriker, tycker jag, psykisk ohälsa om henne så frågan är hur hon kommer att reagera på all den negativitet hon kommer att möta (vilket jag har bidragit till). Även om jag starkt ogillar henne så hoppas jag ändå inte att hon kommer att skada sig själv eller dylikt.
Hon kommer väl agera som Trump eller en svensk moderat?
Jag har inte gjort ngt fel, det är alla andra det är fel på.🤮
2020-04-20, 19:03
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Tror inte hon åker idag.
Svenskar är verkligen dumma, glöm inte det.
Åker hon inte idag är det absolut inte svenskarna som misslyckas att rösta, utan Amilia/produktionen som myglar kvar henne.
Glöm inte DET! 😉
2020-04-20, 19:03
Medlem
TheTerrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Definitivt. Jag hoppas att de preppar henne ordentligt. Olyckligt att komma ut såhär i Coronatider också eftersom det inte finns några direkta aktiviteter att göra som kan hindra henne från att besöka sociala medier. Jag menar, för en singelperson (och hon slår mig inte som att vara någon som gillar fysiska aktiviteter) så finns det ju inte så mycket att göra nu förutom att hänga hemma och ständigt ha telefonen inom räckhåll. Det innebär ju att sociala medier finns väldigt nära till hands och jag misstänker att om man har suttit i huset så vill man gärna se vad folk har skrivit om en osv, och det är ju inte vackert i det här fallet.

Vem fan bryr sig?? Glöm inte hur hon betedde sig förra veckan precis när Alex åkte ut! Hon förtjänar hat 😎
2020-04-20, 19:04
Medlem
Varit ifrån BB rätt mkt de 2 senaste dgr...kom på mig själv att tycka det var skönt innan har jag funderat på hur jag ska avvänja mig

Nu är jag taggad på kvällen och att (förhoppningsvis!) få se Amilia åka ut..detta har man väntat på i ca 9 veckor..
Har aldrig (o kommer aldrig göra) kommenterat hennes utseende tycker faktiskt att hon ser rätt bra ut...dock är jag trött på hennes beteende..det är bara hon, hon o hon..ingen annan får en syl i vädret..o hennes eviga snack i kamerorna, hennes ovilja att hjälpa till och gnäll på tävlingarna...men det som verkligen har stört mig är hennes jagande av Lennie och situationen som va häromdagen fick mig att se rött...ville bara hoppa in i huset, skaka Lennie och få honom att säga ifrån på riktigt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in