2020-04-20, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Jag har ångest....

Antonia sa i lördags att hon trodde Amilia skulle ut ur huset o ifall det var så så skulle Antonia åka till studion som hon gjorde med Alex. Men Antonia har nu stories att hon är på ett tåg på väg till Örebro.......

Tänk om Amilia stannar...

Hon sa i sin story att hon inte fick lov att komma till studion då det redan var bestämt sedan tidigare vilka som skulle hämta Amilia så det var därför.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-04-20 kl. 18:41.
2020-04-20, 18:36
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Får hon möjligheten så räddar hon nog absolut Amilia.
Ja, ifall Amilia/produktionen har MUTAT henne då!!!!!! 🤬🤬🤬
2020-04-20, 18:39
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Hon packar ner sin tennisboll! Snälla varför kan hon inte unna de andra den?

Hon är så omtänksam

Tycka vad man vill om Jasse, men som exempel, hon tänker lämna kvar sina glittertofflor så dom andra kan gå ut och röka med stil, glida ut på gården.
Gav bort sitt gosedjur till ALEX! mm 😂😂😂

Men Amilia... det är som vanligt. Har inte en tanke på att göra en liten gest för de andra ska ha det lite lite bättre om hon åker.
Latmilia tror väl hon får stanna.
2020-04-20, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
att jassa är en jävla skådespelare som njuter av nuvarande situation så hon kan utnyttja det till max inför tittarna
Använde hon ordet "skådespelare"?
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag vill se Amalia sitta mot Sami i finalen och gråtande bäras ut då han vinner miljonen. Såå kul det skulle vara.

Personligen så tycker jag det vore roligare att Amilia åker ut nu av följande anledningar:

*Det är första gången hon är uppe och hon har själv sagt att hon tycker att det vore extra jobbigt att åka ut första gången hon är uppe.
*Hon åker ut mot Jasmine som har varit uppe hur många gånger som helst.
*Hon åker ut mot Martin som teoretiskt ska vara "The Bad Guy" i veckans triangeldrama.
*Hon åker ut mot Julia, Merghim (som båda har varit uppe tidigare om jag minns rätt?) och mot alla andra som är kvar just nu, av vilka få hon värderar särskilt högt.

När, förhoppningsvis *peppar peppar*, Amilia åker ut ikväll så kommer hon först troligen att rationalisera det som att Jasmine är otroligt populär och att hon åkte ut mot henne just för att Jasmine har sådan fanbase och det är troligen det hon kommer säga i studion. Men när hon väl lämnar studion, börjar kolla alla social media osv så kommer hon att märka att motståndet mot henne (Amilia) har varit kompakt sedan de första veckorna. Och det är då hon kommer att förstå hur impopulär hon faktiskt är.

Vid det här laget så kommer jag faktiskt tycka lite synd om Amilia för det skriker, tycker jag, psykisk ohälsa om henne så frågan är hur hon kommer att reagera på all den negativitet hon kommer att möta (vilket jag har bidragit till). Även om jag starkt ogillar henne så hoppas jag ändå inte att hon kommer att skada sig själv eller dylikt.
Medlem
avixs avatar
Så rogivande att se på när andra sminkar sig
2020-04-20, 18:43
Medlem
Hydraulslangs avatar
Så här är det, OM Amilia ikväll blir räddad av någon annan deltagare skulle det vara den mest uppenbara korruptionsskandalen i den svenska mediahistorien!!!!
Då borde hela svenska folket JO-anmäla (eller vars fan man anmäler grov korruption!) hela jävla tv4 koncernen !!!🤬🤬
2020-04-20, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Använde hon ordet "skådespelare"?

nej inte ordagrant men man förstog mycket väl vad hon menade
2020-04-20, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muhex
Amilia försöker vara så intellektuell, reflekterande och intelligent. Därutöver är hon alltid noggrann med att skryta om sitt kontaktnätverk och vilka samarbetspartners hon har arbetat med. Jag tvivlar starkt på att bruden ens har en eftergymnasial utbildning. Någon som har hennes historik?
Eftergymnasial utbildning är inget kvitto på intelligens.
2020-04-20, 18:45
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Även om jag starkt ogillar henne så hoppas jag ändå inte att hon kommer att skada sig själv eller dylikt.
Så mycket som hon älskar sig själv skulle hon aldrig skada sig själv på något sätt.
2020-04-20, 18:48
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Jullan "mina kläder brukar krympa om jag inte använder de på ett tag.."

När dom packade upp sommarkläderna sa hon
”Kläderna har krympt i väskan när dom legat nerpackade”
Trodde givetvis hon drog ett viktskämt.

Men vettifan. Tydligen inte. Hon är riktigt korkad ibland. Som när hon tror att hunden glömt henne
Rätt sött... om man är fyra år 😅
2020-04-20, 18:49
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Jag har ångest....

Antonia sa i lördags att hon trodde Amilia skulle ut ur huset o ifall det var så så skulle Antonia åka till studion som hon gjorde med Alex. Men Antonia har nu stories att hon är på ett tåg på väg till Örebro.......

Tänk om Amilia stannar...
Varför ska hon till Örebro? Hade inte Am nån familj där? Typ systern eller nåt? Kanske ska möta upp henne och sen möta upp Am utanför huset.
Ja jag vet, ganska långsökt men man kan väl hoppas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in