2020-04-20, 18:13
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Varför zoomar dom in bilden på Frida hela tiden? Säg inte att hon sitter på nån makt.
Kanske för att hon är så söt.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueBeauty
Du menar risk va? Inte chans
Jo chans!!!! . GAAH VAD KUL!!!!!
Men promille - på den. AMILIA LÄMNAR...?🤣🤣🤣

OT Bönhör Amilia: Rösta på henne NU!
Medlem
Vad är det för jävla newbies här inne nu som tror att Frida skulle rädda Amilia?
2020-04-20, 18:14
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Jag har ångest....

Antonia sa i lördags att hon trodde Amilia skulle ut ur huset o ifall det var så så skulle Antonia åka till studion som hon gjorde med Alex. Men Antonia har nu stories att hon är på ett tåg på väg till Örebro.......

Tänk om Amilia stannar...
2020-04-20, 18:14
Medlem
Citat:
Gav hon inte amilia 2p när hon nominerade?

Mycket möjligt, inte sett något av det.
2020-04-20, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hon blev vald till Borgmästarinna av deltagarna, men det kan väl knappast ge någon makt? Vore helt skevt eftersom de bara fick välja bland tjejerna.

Ok får hoppas de inte leder till att hon får nån makt. Ja det vore sjukt men det skulle inte förvåna mig.
2020-04-20, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Inte helt omöjligt att hon väljer Amilia, hon har ju hängt med dom mycket senaste tiden.
Inte omöjligt, men samtidigt satt ju Frida fast med Jas i barnrummet ett tag.
Möjligen kan någon form av medlidande där växt.
2020-04-20, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Jag har ångest....

Antonia sa i lördags att hon trodde Amilia skulle ut ur huset o ifall det var så så skulle Antonia åka till studion som hon gjorde med Alex. Men Antonia har nu stories att hon är på ett tåg på väg till Örebro.......

Tänk om Amilia stannar...

Hon sa på dom att några andra skulle hämta amilia om hon åkte ut.
2020-04-20, 18:18
Medlem
avixs avatar
Även om Frida skulle rädda Julia/Jas så vill jag inte det, för då kommer Amilia inte förstå att hon hade flest röster och hade åkt ut oavsett.
2020-04-20, 18:19
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ok får hoppas de inte leder till att hon får nån makt. Ja det vore sjukt men det skulle inte förvåna mig.
Klart hon har makt som borgmästare. Jag hoppas att hon väljer så att Amalia får stanna kvar. Skulle röra om hoppet är att fjollan Mergin åker ut som en raket. Han kan gärna ta fjolla nr 2, Lennie med sig så han inte tar livet av sig.
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-20 kl. 18:32.
2020-04-20, 18:19
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Sami är så duktig med träningen. 😍
2020-04-20, 18:21
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Många ogillar henne p g a att hon saknar empati, som påverkar allt i hennes beteende. De som saknar själva förmågan till empati ser inte nödvändigtvis den bristen hos henne. Klart att även hon har bra sidor, men bristen på empati är så tydlig med dess konsekvenser att man ger ingen betydelse för hennes bättre sidor.

Till hennes försvar skulle man kunna säga att hon inte kan hjälpa det att hon saknar empati, hon är själv ett offer för sin brist på empati. Hon kommer aldrig att förstå den kritiken som hon får här. Hon kommer aldrig att ändra sig heller för hon saknas självinsikt och kan inte lära sig av kritiken.

Mycket bra skrivet!
Det här var nog det sakligaste inlägget om Amilia på länge, du träffar mitt i prick.

När jag ska förklara blir jag för detaljerad. Vill berätta precis allt hon gjort som jag finner osmakligt.
Vet exakt varför jag ogillar Amilia. Skulle avskytt hennes personlighet även om det bara var jag som såg det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in