Nej men han behöver dock inte ha någon teknisk bevisning, handlar väl mer om att lägga upp teori om alternativ gm, och med de indicier som finns i fuppen så skulle G kunna presenteras som en alternativ GM, jag menar att Anja sa till sin pappa att hon var med o hämtade AKn som användes i nacka och att hon åkte till Solna med gibbo för o hämta just en AK är ju en ganska bra indiciekedja även om de absolut inte räcker som bevisning
Nej men han behöver dock inte ha någon teknisk bevisning, handlar väl mer om att lägga upp teori om alternativ gm, och med de indicier som finns i fuppen så skulle G kunna presenteras som en alternativ GM, jag menar att Anja sa till sin pappa att hon var med o hämtade AKn som användes i nacka och att hon åkte till Solna med gibbo för o hämta just en AK är ju en ganska bra indiciekedja även om de absolut inte räcker som bevisning
Men däremot, skulle dom kunna koppla lamin och gibbos osämjan till Simon Mellin.
Simon verkar ha varit en väldigt bra vän till lamin. Tror även Alex och Simon är halvbröder från mammans sida.
Nej, Någon som vet mer exakt vilket annan gruppering i södra stockholm som Lamin var i konflikt med och misstänkte?
Dalen är den andra ”grupperingen” från södra Sthlm, där gibbo e huvudperson. & jag tror gibbo och lamin har osämjan pga Simon Mellin tortyr mordet i Spanien. Finns massor av personer vi kan sitta och misstänka och spekulera omkring. Lamin är inte direkt omtyckt.
Senast redigerad av Blacka163 2020-04-20 kl. 18:03.
Jag tror det finns stor möjlighet att A och I går fria, kanske inte av tingsrätt men hovrätt.
Ok. Jag är nog av motsatt åsikt där. De har för många indicier och bevis emot sig. Det får nog anses som en riktigt tokflyt om de inte åker på detta. Det blir nog livstid för båda men det är min spekulation bara såklart.
Läste på Aftonbladet att lamin kräver 210 000kr i skadestånd av dom misstänkta, att lamin äntligen tror att det är dom som ligger bakom detta. Och att dessa har utbytt blickar på rättegången. Vore kul om någon härifrån vågade sig dit.
Ok. Jag är nog av motsatt åsikt där. De har för många indicier och bevis emot sig. Det får nog anses som en riktigt tokflyt om de inte åker på detta. Det blir nog livstid för båda men det är min spekulation bara såklart.
Se sidan 28 - 38 enligt orginal nummering.
Beslag taget från Sidib*h G*bril.
Röstmeddelanden via telefon och whats up - kontaktnamn Sulaiman M*rc*d*s.
*= e
Bland annat nedan i spoiler
Ljudfil 6 (PTT-20190829-WA0013.opus) Svenska, inkommande Okm1- Hallå bror. Bror Jag hörde Lamin ringde Fa och säger till Fa att han vill träffas i parken där. Så dem kom. Så han kom i parken så Fa, Fa fick stryk från Lamin och sen Fa går tillbaka och hämtar grejer och går till Lamins lägenhet men han träffar inte Lamin där han träffar sin fru och sen du vet. Han göra grejer bror det är jättekonstigt.
"Ljudfil 37 (PTT20190924-WA0021.opus) Svenska, inkommande"
"Okm1- Även jag träffade en Fabakarys kompis. Jag känner han du vet. Han säger till mig hej hör du vad han har gjort. Jag sa till honom vem. Han säger nämen Fabakary.
Han döda sin bror fru. Jag säger Jasså är det så. Han säger till mig Fabakary är idiot."
"Gambia är arg på honom bror walla. Alla vet bror."
Senast redigerad av Pandalina4 2020-04-20 kl. 17:20.