2020-04-20, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Hon är falsk.

Att hon blir ledsen beror på att hon är kär och inte får pussas mer med Martin, men att hon inte vill pussa honom är skådespel ifrån hennes sida.

Hon gör det bara för att straffa honom med flit. Ungefär som att någon lånar din cykel utan att be om lov, men du bryr dig inte utan kunde lika gärna, aha okej det är lugnt.

Men istället så låtsas du bli skogstokig på personen, vafan låna du min cykel utan att fråga? Det här kommer jag aldrig kunna förlåta.

Du ser att personen blir jätteledsen men du fortsätter vrida om kniven på personen om och om igen.

Asså jag vet inte om jag kan lita på dig mer nu när du gjort såhär....

Fyfan asså du låna cykeln utan att fråga, vad kan du göra för mig för att jag ska kunna förlåta dig?

Etc etc.

Det är så hon håller på, fett äckligt beteende.
Jag tycker du gör en obegåvad tolkning av situationen, men alla har givetvis rätt att tycka olika!

Det är väl klart att hon inte kan lägga sig helt platt om hon vill ha lite respekt kvar, man måste ju stå upp för sig själv lite...
2020-04-20, 16:53
Medlem
Emmvalentines avatar
Tror dom gav bilderna som minnesbilder ifall de skulle åka ut
2020-04-20, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Jag tycker du gör en obegåvad tolkning av situationen, men alla har givetvis rätt att tycka olika!

Det är väl klart att hon inte kan lägga sig helt platt om hon vill ha lite respekt kvar, man måste ju stå upp för sig själv lite...

Tycker snarare att man skämmer ut sig själv om man hånglar med en brud man precis träffat och sen agerar som att hon varit otrogen emot än om man får reda på att hon kysst någon annan snubbe.

Men hey, jag vet inte hur det ser ut på för er kids på mellanstadiet.
2020-04-20, 16:56
Medlem
jassa bråkar med vickan , vickan åkte
jassa bråkar med amilia , amila åker

När är det jassas tur?
2020-04-20, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Från BBspoils Instagram

Första pussen:
https://www.instagram.com/p/B_FrqcyHDiW/?igshid=4dgj61gudk2g
Här var Jasmine med ryggen till dem men jag tror hon såg genom spegeln.

Bild från nuggen samma kväll när de också pussades verkar det som, detta är allt man lyckats få fram. Från kontots story:
http://www.bilddump.se/bilder/20200420164439-78.82.189.222.jpeg

Martin känner på Amilias bröst (samma kväll som de två andra bilder):
https://www.instagram.com/p/B_FxnLJHjHM/?igshid=434koxcdve1o

Dessa är från dagen innan Jasmine gick in i Lilla BB.

Här låter det som en puss på kinden i badrummet:
https://www.instagram.com/p/B_Myw2onFg-/?igshid=odnr5yvxl9hf
Jasmine hör allting men konfronterar aldrig Martin om det. Detta var jubileumsveckan tror jag.

Man borde kunna lägga in länkarna på första sidan så folk slipper fråga efter tillfällen hela tiden. Om det är möjligt? Någon mod?

Tack för denna undrat när det var. Så alla pussar hände innan tenga, haha jösses
2020-04-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Kollade precis på Amilia Insta, inte en endaste dålig kommentar. Det måste ju vara minst 3 man som sitter och raderar dagarna i ända!
Ja. Självklart är det någon/några som tar hand om kontot och raderar alla negativa kommentarer.
2020-04-20, 16:59
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
jassa bråkar med vickan , vickan åkte
jassa bråkar med amilia , amila åker

När är det jassas tur?
Nästa vecka! Eller redan i kväll.
OT Rösta ut Amilia
2020-04-20, 17:03
Medlem
Citat:
Tycker snarare att man skämmer ut sig själv om man hånglar med en brud man precis träffat och sen agerar som att hon varit otrogen emot än om man får reda på att hon kysst någon annan snubbe.

Men hey, jag vet inte hur det ser ut på för er kids på mellanstadiet.

Jag är ledsen, läst din mening 3 gånger men kan inte förstå vad du menar, så jag undrar hur det ser ut för dig på mellanstadiet, för min del var det 20 år sedan iallafall..
2020-04-20, 17:03
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Ja. Självklart är det någon/några som tar hand om kontot och raderar alla negativa kommentarer.
Googla kan hon nog... hon kan ju testa sitt namn och fb, inte mycket hjälp med radera på insta där inte... men all publicitet är publicitet... hehehe
OT Rösta ut Amilia
2020-04-20, 17:04
Medlem
Gå in på bbspoils på Instagram och se bilden när amilia o Martin kysser varandra vid badrummet. Han håller till och med om hennes huvud.
2020-04-20, 17:09
Medlem
Okej en fråga?
Vem av deltagarna hade ni helst velat vara om ni skulle va tvungna att läsa igenom våran Flashback tråd. Vem har vi varit mildast mot?
Jag vet ju verkligen vem jag inte hade velat vara i alla fall 😂

Edit: om ni inte fick välja sami då han är favorit här. Och det nästan bara skrivits bra om honom

Såg på glasman Instagram att han inte vågade läsa igenom här men bad folk skicka in dom bra kommentarerna som skrivits
Senast redigerad av Charade1 2020-04-20 kl. 17:15.
2020-04-20, 17:10
Medlem
Citat:
Och ändå så kallar du mig för lågbegåvad, ironin.
Jag har inte kallat hela dig lågbegåvad, utan den aktuella slutsatsen som du gjorde som obegåvad.

Ironin i detta är att du skriver som en 12-åring och försöker påpeka att andra är i mellanstadieålder haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in