2020-04-20, 13:41
Medlem
LeifMohammeds avatar
Har man pröjsat en smärre förmögenhet för att få lite lyxshampo och en smoothie som tydligen erbjuds på ”lyxgymmet” så är det nog bara byta om och se glad ut 😜 AA kanske förövrigt hade gott om deg med tanke på en bostadsrätt som är värderad till 12 millar. Det är sånna kunder Juggen är ute efter. Undrar ifall en näsa eller två ingår vid varje träningstillfälle?
Citera
2020-04-20, 14:32
Medlem
Smegmas avatar
Jag är en flitig lyssnare av NRJ. Rattade in frekvensen i morse inför en löprunda. Jag höll på att springa rätt in i ett träd. Varför? Jo, för att jag hör en röst som klingar horeri, knark, misslyckanden, fjantig, mjäkig och bögig.

Anders TIMELL! Vad fan har hEn att göra i etern IGEN den jävla pissluffaren? Är Media-Sverige så förbannat torrt att man behöver sätta den jävla trams-flams-pajasen bakom mikrofonen för att underhålla?

Bedrövligt!
Citera
2020-04-20, 14:49
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Jag är en flitig lyssnare av NRJ. Rattade in frekvensen i morse inför en löprunda. Jag höll på att springa rätt in i ett träd. Varför? Jo, för att jag hör en röst som klingar horeri, knark, misslyckanden, fjantig, mjäkig och bögig.

Anders TIMELL! Vad fan har hEn att göra i etern IGEN den jävla pissluffaren? Är Media-Sverige så förbannat torrt att man behöver sätta den jävla trams-flams-pajasen bakom mikrofonen för att underhålla?

Bedrövligt!
Blev ju en plats ledig. Den enes död den andres bröd.
Citera
2020-04-20, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymaalko
Det är ändå skillnad mellan träning och träning.

Du kan inte, i övre medelåldern med låga värden, köra den träningen som armen genomgår vilket den här juggen använder sig av.

Men som sagt, Adam litade på juggen och det förtroendet innebar att han inte lyssnade på sin hälsa och utan att reflektera var han därtill angripen av coronan.

Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
De tror att även att alkohol är livsfarligt i samband med virusinfektion.

Vadå "dåliga värde"!!!??? Det hindrar väl inte en stassbegravning!!! Kan ju ni läsa era egna värde! javla idioter
Citera
2020-04-20, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingor
Vadå "dåliga värde"!!!??? Det hindrar väl inte en stassbegravning!!! Kan ju ni läsa era egna värde! javla idioter
Varför citerar du mig för något som någon annan påstått din pajas?
Citera
2020-04-20, 15:18
Medlem
Att träna hårt är inte att träna i någon jävla Cross-fit-box en gång om dagen. Att köra en Tour de Ski eller ännu värre en Tour de France kan möjligen dra ner ditt immunförsvar tillfälligt.
Påstå inte att AA’s träning ledde till försämrat immunförsvar. 50 bast är ingen ålder. Klart dock att ett liv med hyfsad övervikt och i övrigt dekadent leverne kan skapa en grogrund för att drabbas hårdare av Covid. Kroppen är ju inte tillbaka till Status Quo(som 20-åring) bara för att vikten gått ned.

Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Hade Adam tränat så mycket att hans immunförsvar försvagats? Många skidåkare får ju lättare förkylning/influensa då de tränat så hårt att immunförsvaret temporärt försvagats.
Sen har väl ingen känd skidåkare ännu fått ett allvarligt förlopp av Covid-19. Men vore intressant att se om de eventuelt får permanent försvagning av lungkapacitet.
Citera
2020-04-20, 15:23
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Blev ju en plats ledig. Den enes död den andres bröd.
Så är det ju så klart. Men jag hade inte reagerat med samma avsmak om Kongo-Mongo från Tensta hade presenterats som ersättare. Eller Kalsong-Runkaren från Målilla. Eller den Harmynta Kuk-sugaren från Nybro.

Men Klet-FJANTEN Anders Timell< av alla jäva avarter, fy FAN!
Citera
2020-04-20, 15:33
Medlem
Hur är det möjligt att folk sitter här och skyller på hans PT? Eller att han drack alkohol och tog droger ibland skulle vara anledningen... Fan vad skeva i huvudet ni är.
R.I.P
Citera
2020-04-20, 15:38
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Stammis hos mandam Kärstin, de ni

Googlar man så framgår det att Madame Kärstin dog i sviterna av Aids 2011.
Citera
2020-04-20, 15:44
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma

Bedrövligt!

Han är omtyckt av många som äter regelbundet på Teatergrillen.

Men det är klart att det är skillnad på folk o folk. Inget kan ersätta Adam. Men de kastar väl in Anders för han känns trygg för lyssnarna.
Citera
2020-04-20, 15:48
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stRanger666
Att träna hårt är inte att träna i någon jävla Cross-fit-box en gång om dagen. Att köra en Tour de Ski eller ännu värre en Tour de France kan möjligen dra ner ditt immunförsvar tillfälligt.
Påstå inte att AA’s träning ledde till försämrat immunförsvar. 50 bast är ingen ålder. Klart dock att ett liv med hyfsad övervikt och i övrigt dekadent leverne kan skapa en grogrund för att drabbas hårdare av Covid. Kroppen är ju inte tillbaka till Status Quo(som 20-åring) bara för att vikten gått ned.

Adam var ju inte någon Edward Blom.
Citera
2020-04-20, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Googlar man så framgår det att Madame Kärstin dog i sviterna av Aids 2011.

Öppnar du dina små ögon lite så ser du att den kommentaren skapades år 2006. Pris för mest orelevanta svar vinner du, 2a plats tar jag med detta svar.

Tvätta händerna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in