2020-04-20, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Vad sa hon?

att jassa är en jävla skådespelare som njuter av nuvarande situation så hon kan utnyttja det till max inför tittarna
2020-04-20, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Då förstår jag. De får in mat i slussen som BB väljer, ibland önskar de grejer i bikten som de eventuellt får in. De filmar inte inne på toan så blir väl mer eller mindre som hemma. Men måste va sjukt jobbigt!

Okej, trodde det var kameror där med.

De som kommit in senare i programmet, får de berätta vad som hänt i samhället, eller blir de diskade då? Nu vet jag att de blivit informerade om Corona, men tänkte mer allmänt.

De lär bli psykiskt knäcka när de kommer ut, är min gissning.
2020-04-20, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muhex
Amilia försöker vara så intellektuell, reflekterande och intelligent. Därutöver är hon alltid noggrann med att skryta om sitt kontaktnätverk och vilka samarbetspartners hon har arbetat med. Jag tvivlar starkt på att bruden ens har en eftergymnasial utbildning. Någon som har hennes historik?

Nej hon har väl inte ens fullständiga gymnasiebetyg har jag för mig att hon nämnt nån gång?
2020-04-20, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Kan vi diskutera det ironiska i att Amilia har en kompis som kallas för Piggy?

(Jag får skriva så eftersom jag är on record med att jag faktiskt tycker Amilia är söt. Men visst HAR vi ett litet gristryne? )

Har också tyckt att Amilia är söt tills jag ser hennes snorrännor, och lilla näsa.
2020-04-20, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
att jassa är en jävla skådespelare som njuter av nuvarande situation så hon kan utnyttja det till max inför tittarna

Det har hon helt rätt i.

Detta är grov teater ifrån Jassa och Martin får lida helt i onödan, vilket bevisar vilken bitch hon är.
2020-04-20, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Är det några som knullat i år?
Julia och Glasman
2020-04-20, 12:54
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Ja, varför håller du då inte med mig när jag skriver istället för att försöka göra narr av mig? Mina meddelanden är ju just för att jag tycker samma sak.

Han kommer inte må bra med Jasmine, jag talar ifrån egen erfarenhet, varför du trycker på det känns väldigt orelevant iom vad du har för åsikter.

Ber om ursäkt om du uppfattade det på som att jag gör narr av dig och dina erfarenheter. Absolut inte! Mina svar var av ren välmening och omtanke. Förlåt om det kom fram på fel vis.
2020-04-20, 12:57
Medlem
Citat:
Hon har rätt där. Ikväll kommer allt vara som bortblåst och dom är kärare än någonsin. Tänk vilken hybris hon får ikväll. Kommer behöva ha volymen på mute för det kommer komma skrik titt som tätt.
Medlem
Citat:
Så klockrent! Trodde aldrig jag skulle säga detta men jag har röstat på Martin. Det kommer plåga Jasmine mest att Amilia och kvar men Martin rycker. Dessutom har Martin varit så dryg och bitter på sistone.
Medlem
Efter läst tråden lite snabbt igår var det någon som skrev att några ”nördar” hjälper med att rösta kvar Amilia. Hoppas det inte stämmer. Hoppas att Alex är i studion idag.
2020-04-20, 13:00
Medlem
Och så slår man på liven och Amilia sitter och gråter. Det här är anledningen till att jag ogillar henne. Men jag hoppas ändå på att Martin åker idag. Det kommer göra Hadmine ännu mer deprimerad och Martins surande förstör Sami.
2020-04-20, 13:00
Medlem
Varför sitter Amilia bakom garderoben och gråter? Någon som har koll?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in