2020-04-20, 11:52
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Låg uppe i natt och lyssnade på Jasmine och Martins snack, har själv varit tsm med tjejer som Jasmine och kan säga att Martin ska va glad om han slipper henne.
Tjejer som Jasmine lever bara för killar och drama och man får ständigt tassa på tå för att göra lr säga fel saker för då kan dom explodera.

Nä, dumpa Jasmine, hon blev ju dumpad innan hon gick i huset och jag förstår varför.

#Amiliaout 👍
Hon är superläskig... Och det där flinet. Ryser...

On T. Amilia ut ikväll!
2020-04-20, 11:54
Medlem
xrlpyts avatar
Jag fortsätter hoppas på någon twist i kväll, det vore bedrövligt om Amilia får lämna. Då blir det kumbaya-meditation och kärlekskramar med Frida i en månad, vem kommer orka kolla på det?
Senast redigerad av xrlpyt 2020-04-20 kl. 12:01.
2020-04-20, 11:54
Medlem
Chandler Bings avatar
Jag fattar inte hur jag kan tycka så ruskigt illa om en människa jag inte känner eller har mött irl. Tänker då på Amilia såklart, fan va skumt!
2020-04-20, 11:55
Medlem
herpesvårtas avatar
Fler som ville dricka rengöringsmedel när Jasmine frågade Martin om han älskade henne inatt? Och ifrågasatte varför han inte kunde säga att han gjorde det när han påstår sig vara kär i henne?

Han hade fullkomligt rimliga, mogna argument men hon fattade ingenting och tog det som att han inte gillade henne alls för att han inte kunde säga att han älskade henne än. Bisarrt och oerhört pinsamt för Jasmine som ska föreställa 26 år.

Någon anhörig borde förklara för Jasmine att livet inte är som en Disneyfilm.
2020-04-20, 11:58
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Jag fattar inte hur jag kan tycka så ruskigt illa om en människa jag inte känner eller har mött irl. Tänker då på Amilia såklart, fan va skumt!

Vi har sett hur hon varit 24/7 i 70+ dagar. Sen vet vi ju inte hon kanske är helt underbar, omtänksam, snäll o.s.v på utsidan.
2020-04-20, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Haha. Han låg två dagar som ett vrak efter att hon fått veta, åt två mackor på två dagar, världens ångest. Plus att han säger att han är kär i henne och vill få det att funka. Fattar inte hur delusional visa här är. Har du sett big brother i år?

Min uppfattning är att han inte är intresserad av henne mer än att kunna dras fram till finalen av hennes popularitet. Att han låg till sängs vara bara bakfylla och ångest för att han missat att vi tittare ser mer än han tror. Och att han sagt mer än han borde.. Inte pga krossad kärlek. När hon sa att hon ville att de skulle träffas ute och att hon kunde besöka honom i hans lägenhet så såg han mest förskräckt ut och senare sa han i barnrummet att "jag har ju lovat att vi ska träffas EN gång i åtminstone när vi kommer ut"...?! Så nej inte är han kär inte.. Glöm inte att han valde mellan Antonia och Jasmine i början.. natt och dag och vem skulle kunna vara bäst i vinstsyfte tänkte han säkert och Jasmine blev räddad av tittarna om och om igen, så valet blev Jasmine. Dessutom valde ju Antonia mellan Mergim och Alex så det fanns ju inte så mycket att välja på och därför kanske han ägnade även Amilia lite intresse där också.
2020-04-20, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Haha. Han låg två dagar som ett vrak efter att hon fått veta, åt två mackor på två dagar, världens ångest. Plus att han säger att han är kär i henne och vill få det att funka. Fattar inte hur delusional visa här är. Har du sett big brother i år?

Jag har inte kanalen tyvärr, så har bara sett lite klipp. Vem fixar mat till dem? Får de välja vad som ska köpas in? Undra hur tjejerna gör med mens där inne, jobbigt värre.
2020-04-20, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Låg uppe i natt och lyssnade på Jasmine och Martins snack, har själv varit tsm med tjejer som Jasmine och kan säga att Martin ska va glad om han slipper henne.
Tjejer som Jasmine lever bara för killar och drama och man får ständigt tassa på tå för att göra lr säga fel saker för då kan dom explodera.

Nä, dumpa Jasmine, hon blev ju dumpad innan hon gick i huset och jag förstår varför.

#Amiliaout 👍

Hon kommer bryta ner Martin totalt och han kommer upptäcka att han kommer 90% av tiden ihop med henne gå runt och må dåligt och ha ångest.

Och runt 10% av tiden kommer han få små glimtar av att det är jättebra och mysigt.

Då kommer han leva på hoppet om dom där 10%en hela tiden och 90% av tiden kommer han vara halvt knäckt och må piss pga att Jasmine fått utbrott för ditten, datten, och straffar honom 24/7.

Har också träffat och levt ihop med en sån brud, dom är cancer, men det kan va skitsvårt att se om man kärat ner sig i en sån brud tyvärr.
2020-04-20, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Magisk måndag! Ikväll ska Amilia ut! Hoppas på ett legendariskt ansiktsuttryck när hon blir utröstad. Hon tror hon är så säker! 🤫

Jag har bunkrat upp med lite godsaker inför ikväll. Samtidigt är jag nervös... TÄNK om allt går åt helvete och hon blir kvar? La iallafall min röst så fort man fick börja rösta på Amalia, så den biten är avklarad. Jag kommer må riktigt illa om hon blir kvar...
2020-04-20, 12:07
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Många dras nog med i grupphetsen mot Amilia (och andra deltagare), det är lätt hänt. Men faktum är ju att hon är en människa som alla andra, med både goda och dåliga sidor. Jag förstår kanske inte riktigt hur så många kan välja att inte se de goda sidorna, utan i stället bara ser ett monster som förtjänar värsta tänkbara helvete..

Delvis tror jag det föder sig själv också, typ "EFTERSOM jag och så många andra hatar Amilia så MÅSTE hon vara en elak jävla bitch, annars är det ju mig det är fel på.."
2020-04-20, 12:10
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Hon kommer bryta ner Martin totalt och han kommer upptäcka att han kommer 90% av tiden ihop med henne gå runt och må dåligt och ha ångest.

Och runt 10% av tiden kommer han få små glimtar av att det är jättebra och mysigt.

Då kommer han leva på hoppet om dom där 10%en hela tiden och 90% av tiden kommer han vara halvt knäckt och må piss pga att Jasmine fått utbrott för ditten, datten, och straffar honom 24/7.

Har också träffat och levt ihop med en sån brud, dom är cancer, men det kan va skitsvårt att se om man kärat ner sig i en sån brud tyvärr.
Martins syster kommenterar ofta i FB gruppen, bara positivitet om Jassa.
2020-04-20, 12:11
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe

Man kan ju hoppas att han får lite perspektiv på Jass utanför huset, när han pratat med släkt och vänner om den här Amilia-historien osv. Jag tror inte jag sett en enda person klandra Martin överhuvudtaget för ett par fyllepussar, bortsett från rubriksättarna på Aftonbladet då..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in