2020-04-20, 11:33
Medlem
Jag älskar att Amilia känner dig så sjukt säker ikväll, hon går runt och sjunger😂
2020-04-20, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Vad ser Martin i den där anorektiska Jasmine? Tyckte han sa att "vi kan ju ta nån öl efter Big Brother".

Verkar inte så värst intresserad?!?

Haha. Han låg två dagar som ett vrak efter att hon fått veta, åt två mackor på två dagar, världens ångest. Plus att han säger att han är kär i henne och vill få det att funka. Fattar inte hur delusional visa här är. Har du sett big brother i år?
2020-04-20, 11:40
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
En eloge till TV4 för att våga twista till det den här veckan och att man får rösta på vem man vill ha ut. Utan tvekan ryker Amelia och jag hoppas produktionen tar det på allvar att ge henne ett enormt stöd. De bör rekommendera henne att inte under några som helst omständigheter besöka sociala medier i minst sex månader. Även om man tycker att man är stark och inte kan knäckas så är det omöjligt att det inte skulle påverka henne. Mycket har hon sig själv att skylla men det mesta är ju ett enormt hat. Sällan man ser att det är så massivt och från alla håll.
+1. Försvarar inte Amilias beteende på något sätt, men jag blir ändå mörkrädd av all vidrighet som folk spyr ur sig. Framförallt här. Folk hatar att Amilia är en lat mobbare med storhetsvansinne. Samtidigt sitter de på flashback kl 03 och skriker "dö jävla fettoåsna, kommer knocka henne om jag träffar henne". Det är så kontraproduktivt på så många nivåer. Är man emot hennes beteende så är det ju sjukt att man ska bete sig så själv.
2020-04-20, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Jag älskar att Amilia känner dig så sjukt säker ikväll, hon går runt och sjunger😂

Hon försökte också få det att framstå som att hon kommer åka pga hon anses som den onda pga oberörd över Martin/jass dramat. Man bah: no det är för att människor hatar dig 😂😂
2020-04-20, 11:42
Medlem
Miraquellas avatar
Råkade sätta på klippet med Jass fråga: Älskar du mig? Kalla kårar och fort av! Psykobitch... 🤢🤢🤢🤢🤢
On T. Amilia ut ikväll!
2020-04-20, 11:43
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
+1. Försvarar inte Amilias beteende på något sätt, men jag blir ändå mörkrädd av all vidrighet som folk spyr ur sig. Framförallt här. Folk hatar att Amilia är en lat mobbare med storhetsvansinne. Samtidigt sitter de på flashback kl 03 och skriker "dö jävla fettoåsna, kommer knocka henne om jag träffar henne". Det är så kontraproduktivt på så många nivåer. Är man emot hennes beteende så är det ju sjukt att man ska bete sig så själv.
Håller med dig fullständigt, även om man inte gillar Amilia så behöver man inte vräka ur sig vad som helst.
2020-04-20, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Jassa kommer inte åka nästa vecka om ni tar ut Amilia. Det kommer bli Mergim, Lennie och Frida som sitter nästa vecka.
Det förstår ni ju själv. Om ni tar ut Amilia, så vinner Jassa. Då kommer folk där inne tänka att hon har sympatin, och röstar dom på henne ser dom dåliga ut. Då tar dom ut rosa och Frida först.
Finns ingen chans att tre stycken från rosa rummet sitter. För jag tror iallafall Lennie och Mergim lär rösta ungefär samma, och kanske Frida lägger sin 2a på någon i gula rummet också. Dock tror jag inte det är Jasmine utan Julia som kommer hänga löst. Julia, Mergim och Frida tror jag!
Vet vi om Martin kommer vara autonominerad? Han sa på fyllan ”Jag kommer rösta på Amilia om och om igen”, gäller det som autonominering om hon åker ut??
2020-04-20, 11:45
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Råkade sätta på klippet med Jass fråga: Älskar du mig? Kalla kårar och fort av! Psykobitch... 🤢🤢🤢🤢🤢
On T. Amilia ut ikväll!
Martin kunde inte säga att han älskade henne, älska var för svårt att säga. Men han var kär i henne??????
2020-04-20, 11:46
Medlem
herpesvårtas avatar
Av det lilla jag kollat i veckan så har jag stört mig mer på Jasmine än Amilia MEN man får inte förglömma hur vidrigt Amilia har betett sig majoriteten av sin tid i huset. Har alltid sagt att jag röstar ut Amilia första bästa tillfälle och den är här nu äntligen. Jag vill inte riskera att hon vinner poäng från svenska folket och lyckas klamra sig kvar till finalen, det är nu hon är särskilt impopulär hos majoriteten och det ska tas vara på.

Hade faktiskt gärna röstat ut Jasmine ikväll men det får bli tack och godnatt Amilia, lägger mina 5 röster på dig!
2020-04-20, 11:47
Medlem
Lord2Moynes avatar
Magisk måndag! Ikväll ska Amilia ut! Hoppas på ett legendariskt ansiktsuttryck när hon blir utröstad. Hon tror hon är så säker! 🤫
2020-04-20, 11:50
Bannlyst
Låg uppe i natt och lyssnade på Jasmine och Martins snack, har själv varit tsm med tjejer som Jasmine och kan säga att Martin ska va glad om han slipper henne.
Tjejer som Jasmine lever bara för killar och drama och man får ständigt tassa på tå för att inte göra lr säga fel saker för då kan dom explodera.

Nä, dumpa Jasmine, hon blev ju dumpad innan hon gick i huset och jag förstår varför.

#Amiliaout 👍
Senast redigerad av Peterw69 2020-04-20 kl. 12:03.
2020-04-20, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ser ut som vi får en vecka till med äcklande Jassa och Martin.

Nu är det svårt... vill verkligen sära på trion, Lennie, Mergim och Amilia snabbt som tusan, men även Jassa och Martin så fort det bara går... Men jag vill ju också kunna titta på live, vilken jag inte kan om jassa blir kvar.. Men för att Sami eller/och Julia ska slippa få 2 or från 3 st minst nästa vecka så måste kanske Amilia ut före Jassa trots allt..? Inte blir det väl lättare om ngn av dessa blir säkrad nästa vecka och klarar sig en vecka till.. sami och julia får gärna bli säkrade, men min upplevelse är att Martin tyvärr vinner alla tävlingar..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in