2020-04-20, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Om Jassa blir kvar kommer tjatet inte upphöra denna vecka heller.
Nej jag vet. Därför han bara ska dra något otippat svar. Det är ju inte sanningen hon är ute efter. Hon kräver ju bara ett svar.
2020-04-20, 09:08
Medlem
Kurt1s avatar
Rösta ut Bög-Mergin!
2020-04-20, 09:13
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Amilia har arbetat/arbetar åt Moderaterna i Stockholm och har bland annat varit en del av personvalskampanjen av Josefin Malmqvist som sitter i riksdagen nu tror jag.
Ok, tack för den upprörande infon.
Vi, ja hela landet får verkligen be till alla högre makter att Amilia bränt alla möjligheter till en politisk karriär!!😳🙏
Att ge henne ens tillstymmelse till makt eller politiskt inflytande, vore förödande för Stockholm, Sverige, ja hela jävla världen!
Har någon skarpögd individ möjligtvis sett något konstigt i hennes hårbotten?
Mycket möjligt att hon är antikrist.
2020-04-20, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
rösta du på jasmine dett hjälper tyvärr inte sålänge du inte har 250 tusen baxade mobiler där hemma du kan rösta från

amilia är så pass hatad av 90% av sverige så hon kommer åka bara produktionen kan rädda henne men det kommer dem inte göra då det skulle vara för uppenbart

jag vill också ha ut ludret från halmstad men kan flashback enas nästa vecka om ludret som vi enats denna gången om amilia så kan vi lätt skicka hem jassa nästa vecka

Efter denna vecka har jag mer problem med Jasmin är Amilia. Men jag lägger mig och kommer göra som Flashback. Rösta ut Amilia femma vecka och hoppas vi enas att nästa vecka är det Jasmin som åker. Det är mitt mål.
2020-04-20, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Efter denna vecka har jag mer problem med Jasmin är Amilia. Men jag lägger mig och kommer göra som Flashback. Rösta ut Amilia femma vecka och hoppas vi enas att nästa vecka är det Jasmin som åker. Det är mitt mål.

samma här men jag stöttar mina bröder och röstar på amilia denna vecka så tar vi halmstad ludret nästa måndag
2020-04-20, 09:22
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Vi saluterar din patriotiska uppoffring, och lovar att ditt mål kommer att uppfyllas.
Nästa vecka åker Jasmine. 😉
2020-04-20, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
samma här men jag stöttar mina bröder och röstar på amilia denna vecka så tar vi halmstad ludret nästa måndag
Amen ✋haha
2020-04-20, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Vi saluterar din patriotiska uppoffring, och lovar att ditt mål kommer att uppfyllas.
Nästa vecka åker Jasmine. 😉
Wow äntligen. Blir lite tårögd 😆
2020-04-20, 09:24
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Blir fan mörkrädd att folk röstar ut Jassa o vill se amilias självgoda min o hybris i en vecka
2020-04-20, 09:25
Medlem
Jifers avatar
Jassa kommer inte åka nästa vecka om ni tar ut Amilia. Det kommer bli Mergim, Lennie och Frida som sitter nästa vecka.
Det förstår ni ju själv. Om ni tar ut Amilia, så vinner Jassa. Då kommer folk där inne tänka att hon har sympatin, och röstar dom på henne ser dom dåliga ut. Då tar dom ut rosa och Frida först.
2020-04-20, 09:31
Medlem
Fruktdrakens avatar
Jasmine är mer eller mindre alltid nominerad för hon är sämst på tävlingar, är en av de mimst omtyckta av andra deltagare samt förstår inte ens själv när hon paktar.

AMILIA OUT!
2020-04-20, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Jassa kommer inte åka nästa vecka om ni tar ut Amilia. Det kommer bli Mergim, Lennie och Frida som sitter nästa vecka.
Det förstår ni ju själv. Om ni tar ut Amilia, så vinner Jassa. Då kommer folk där inne tänka att hon har sympatin, och röstar dom på henne ser dom dåliga ut. Då tar dom ut rosa och Frida först.
Om inte paktsnacket försvinner så lär hon ju försäga sig igen och bli auto. Hon är ju inte den smartaste om man säger så...
Men vi tar henne när hon sitter. Men miljonen är hon inte värd!!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in