Citat:
Ursprungligen postat av
EveryBodyKnowsC-19
Nu börjar du tro. Gates är en fullblodig psykopat, och det är inte bara en tillfällighet. Om du bara visste vilka som styr och leker med oss

Jag har aldrig sagt att jag inte tror er, jag har uppfattningen att viruset är otroligt smittsamt och väldigt farligt för sjuka och gamla. Jag tycker att regeringen redan tidigt skulle ha stängt ner landet för att försöka stoppa smittan, men istället gick man ut och sa " att man vill ha en långsam smittspridning" vilket jag tyckte var konstigt med tanke på hur få smittade vi hade och sett till antalet döda så blev det än mer obegripligt för mig.
Jag vet sedan flera år tillbaka att Gates agenda är befolkningsminskning genom vaccin.
Förövrigt anser jag mig ha en bra uppfattning om vilka som styr Sverige, Jag har läst mängder av böcker i ämnet och även fördjupat mig i skapandet av EU, och intresserat har jag läst Kalergis böcker där han beskriver sin vision och hur skapandet av EU ska möjliggöras.
Jag känner till syftet med EU och det enligt Kalergi och hans jämlikar nödvändiga folkutbytet som i olika avseenden skall bidra till ett EU där nationalstaterna suddas ut och seder och traditioner ska försvinna för att skapa den framtida människan osv.
Så jag är ganska bevandrad i dessa ämnen, trots detta är det inget konstigt att ha olika uppfattningar om huruvida vi borde köra en lockdown eller inte.