2020-04-20, 02:08
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Nej och alla får inte ens ta del av det.

Nu ska Martin gå och lägga sig.

precis men Martin patetisk som han är försöker säkert ragga med sina stimmpengar från "Rasmus på luffen" på krogen, som hans stackars morfar fick hora ihop till.
2020-04-20, 02:12
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Så oerhört gay.

Hahahaha mycket det är ju hon i videon hon är fan en skådespelare asså 😂
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-20 kl. 02:15.
2020-04-20, 02:14
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
https://www.youtube.com/watch?v=xQugwQWDtjg denna.

In och skriv nåt fint om ludret skådespelaren 😂 har någon gjort det än?
2020-04-20, 02:27
Medlem
MollyMaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Nu röstade jag inte för att han skulle åka ut, men satan vad jag tror att säsongen hade varit bättre med honom! Han adderade någonting extra som gjorde huset mer intressant att kolla på.
Håller med fullkomligt! Mitt intresse för säsongen störtdök verkligen när Glasman fick lämna. Enda anledningen till att jag tittar nu är för att jag längtat efter BB i så många år nu, och haft liven de år man kunnat det. Så jag ska bannemig kolla färdigt säsongen. Tillbaka till Glasman, han är intelligent, rolig, kunnig och cool utan att försöka, samtidigt kunde han sitta med Sami på fyllan och prata sig själv till tårar. Magin dem emellan gick och ta på verkligen.Glaaaasmaaan kom tillbaka du är saknad!
2020-04-20, 02:38
Medlem
Citat:
Eftersom han inte alls tar på henne så undrar jag hur kär han är. Eller är han rädd för #metoo? Eller är han en mes?

Han är garanterat kär med tanke på hur han sett ut de senaste dagarna. Ser man liven kan man inte missa att han varit ett vrak. Jag tror att han inte tar på henne eftersom han känner att han inte har rätten att göra det längre. Tror han har svårare att förlåta sig själv än vad Jassa har att förlåta honom. Han förstör för sig själv i det här genom att bland annat spä på det om puss situationen och säger att det säkert är värre än de tro.. Om han hade sagt att det förmodligen bara var en puss och om han hade tagit initiativ till att röra Jassa mer så hade han fått tillbaka henne fortare.
2020-04-20, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalkinTheDog
Går hon in på toan och spyr efter maten? Har inte haft så stor koll men nu är det andra ggn idag hon h år raka vägen in på toan och på med vattnet direkt efter att hon ätit.
Vem?
2020-04-20, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Ja, Martin när han dricker och nykter är som två helt olika personer. Tycker han är en rätt reko snubbe nykter. Men på fyllan är han bara dryg. Han har ju sagt att han hamnat i mycket slagsmål på fyllan och jag kan förstå varför.
Folk är ju sig själva när de dricker brukar man säga.
2020-04-20, 04:52
Medlem
Citat:
Jass har velat bli skådespelerska hela livet. Mission completed
Citat:
Nu berättar Jass att hon har gått på teaterklasser
Bra att hon berättar det, då vissa i tråden har tvivlat på andras observationer kring skådespeleriet i huset.

Hon verkar dock ha missförstått BB. Folk ska vara sig själva där.
Senast redigerad av Virgo1 2020-04-20 kl. 05:14.
2020-04-20, 05:24
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Bra att hon berättar det, då vissa i tråden har tvivlat på andras observationer kring skådespeleriet i huset.

Hon verkar dock ha missförstått BB. Folk ska vara sig själva där.

Hon missade visst lektionen trovärdighet i teaterskolan.
2020-04-20, 05:44
Medlem
Alltså jag har på RIKTIGT märkt och funderat på att Mergim är VÄLDIGT lik i sättet en homosexuell kille inne i huset, väldigt mycket kelande och orden samt även hans sätt i övrigt med Lennie givetvis, kan det vara så att Mergim eller båda två är homosexuella ? Försökt söka på nätet men inte hittat något. Men jag menar jag kan väl inte vara ensam om att ha märkt hur dom två eller specifikt mestadels mergim är väldigt underlig emot Lennie hela tiden. "OHH LENNIE SÖT" etc etc och det är ju väldigt upprepande gånger han håller på sådär. Så vad tror ni är han homosexuell ? Måste ligga något i det för det beteendet han utvecklat senaste veckorna är sjukt att se om man jämför med hur han var i början. den tuffa killen som sällan hoppade runt och stojade som han gör nu och ska vara tätt på och röra på lennie konstant.
2020-04-20, 06:49
Medlem
elopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Alltså jag har på RIKTIGT märkt och funderat på att Mergim är VÄLDIGT lik i sättet en homosexuell kille inne i huset, väldigt mycket kelande och orden samt även hans sätt i övrigt med Lennie givetvis, kan det vara så att Mergim eller båda två är homosexuella ? Försökt söka på nätet men inte hittat något. Men jag menar jag kan väl inte vara ensam om att ha märkt hur dom två eller specifikt mestadels mergim är väldigt underlig emot Lennie hela tiden. "OHH LENNIE SÖT" etc etc och det är ju väldigt upprepande gånger han håller på sådär. Så vad tror ni är han homosexuell ? Måste ligga något i det för det beteendet han utvecklat senaste veckorna är sjukt att se om man jämför med hur han var i början. den tuffa killen som sällan hoppade runt och stojade som han gör nu och ska vara tätt på och röra på lennie konstant.

Du kanske trollar men om man söker på mergim gay i den här tråden så finns spekulationer redan vid avsnitt 8 (kanske tidigare, tog första bästa). Jag tycker inte hans beteende är sjukt, det är mycket fasad och osäkerhet i början för att fästa sin plats, med tiden har han slappnat av när han inser att han inte är omringad av bögrädda ortenfolk. Finns också spekulationer om att hans familj inte skulle välkomna honom om han var gay. Man har ändå sett från början att han har det där klassiskt feminina i sig, oavsett läggning.

Jag gillar honom nu när han är sig själv och inte uppblåst tupp. Fnissar ofta åt Mergim och han vet själv hur han framstår och skrattar själv åt sin lennie-förtjusning men kallar honom familj.
Senast redigerad av elopi 2020-04-20 kl. 06:51.
2020-04-20, 07:11
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Vad bra då hoppas jag ni hör min bön nästa vecka och hjälper mig få ut Jasmin ✌️
Givetvis, det är ju nästa steg i att rensa bort allt mänskligt mögel från huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in