2020-04-20, 00:26
Medlem
muhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Är det sant att Hanif Bali har lagt upp om att rösta för att Amilia ska stanna? haha fan vad sjukt ändå
Ja det stämmer. Något i stil med ”min vän Amilia håller på att bli utröstad från BB”.
2020-04-20, 00:26
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Verkar som att Martin drar om Jasmin åker ut. Vadå 2 flugor i en smäll? Amilia sitter löst nästa v med och åker med stor sannolikhet ut. Alla som älskar Sami borde se detta som drömläge. Han får sin nattliga sömn och slipper skrik.

Men det är ju för att nollan verkar fått ett litet litet litet halmstrå att hålla i, och åker hon ut är han ju rökt som en jävla böckling om han inte tofflar efter FORT.
2020-04-20, 00:27
Medlem
RegnochSols avatar
Martin och Jasmine är i köket och mellan dem står skålen med den starka röda såsen. Martin säger till Jasmine att han aldrig mer ska äta av den starka röda såsen. Jasmine vänder sig då till Martin:
- Skulle du äta såsen för mig?
2020-04-20, 00:28
Medlem
muhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Martin och Jasmine är i köket och mellan dem står skålen med den starka röda såsen. Martin säger till Jasmine att han aldrig mer ska äta av den starka röda såsen. Jasmine vänder sig då till Martin:
”Men du sa att du skulle göra allt för mig”
2020-04-20, 00:29
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag förväntar mig inte att alla här ska ha god smak men att ens antyda att det billiga ludret Julia är attraktiv får mig att fundera hur det står till. Sami är en hjälte och mest för att han har stil som inte vill se åt ludret Julia. Hon är vidrig som person hela hon och jag hoppas hon åker ut imorgon. Söta Jasmine kan gärna stanna kvar till slutet. Vacker som en sagoprinsessa.

Skulle du vilja "vispa Glasmans gamla grädde"?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol

Klart knähunden skulle göra det! Han skulle nog göra vad som helst för henne den lille street fightern 😂😂
Medlem
"Ååååh, jag vill ha dom glittriga. Shine bright like a diamond"
-Mergim
Medlem
geek12s avatar
Visst är det Frida som är borgmästarinnan i huset?

Och det är 4 nominerade, tror hon kommer få rädda en av dom nominerade faktiskt. Vem väljer hon då? Julia eller Martin?
2020-04-20, 00:30
Medlem
Hoppas amilia åker, vilka håller med? Har ogillat henne sen första veckan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Inte vad jag vet. Ludret från halmstad har däremot kallat Frida för fitta och slyna.
Jag har sett folk skriva att hon har sagt det och det finns ett klipp på "BB klipp" på Instagram där hon berättar till Julia om nåt sånt och att BB varnade henne. Men det var bara hennes version, skulle vilja se klippet.

Jaha, har hon varit på Frida också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Visst är det Frida som är borgmästarinnan i huset?

Och det är 4 nominerade, tror hon kommer få rädda en av dom nominerade faktiskt. Vem väljer hon då? Julia eller Martin?

Det är fem som är nominerade. Tror isåfall hon räddar Jasmine!
2020-04-20, 00:31
Medlem
Fråga hon precis om han minns hur det kändes när han knappt minns pussen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in