Nu har jag kollat bakåt i avsnitten igen för att snoka i den här händelsen mellan Martin, Jassa o Amilia...det hela grundar sig enligt mig i att Amilia är jäkligt svartsjuk på Jassa för att hon "tog" Martin ifrån henne (tror det var avsnitt 27 som visade det bäst). Jag hade helt glömt hur klängig Amilia var på Martin i början när han kom in OCH de delade för fan säng?! Uuuuusch! 😳
Varför snackar hon så mycket skit om henne? Martin får inget skit. Allt handlar inte om yta. Hon är iallafall hotad av henne. Annars hade hon kunnat förlåta Amilia för kyssen nu med.
Ja men knulla då om ni ändå ska ligga där och prata gamla minnen med varandra. Lyssnar hellre på Amilias monologer just nu än Martin och Jasmines obehagliga love-story
Jag tror det är många bittra gamla kärringar här i tråden som inte klarar av att se söta och fräscha Jasmine. Helt otroligt vacker och dessutom har hon värdighet. Dom andra tre kvinnfolket är direkt motbjudande och ingen som man skulle vilja ta i med tång. Glasman borde äcklas över sig själv efter att knullat runt med Julia. Usch vilken äcklig brud. Jag förstår att Sami värjer sig med alla medel.
Två snillen spekulerar. Vad bra då kan Jasmin förlåta Amilia med då hon sa att det krävs 2 för att dansa. Jasmin är så avis på Amilia så det är inte sant. Lever på sitt yttre men i min värld är din personlighet så ful att hela du blir ful.
Bara där visar det hur hon tänkt och hennes plan har vart att få alla tittare emot henne så hon ser ut som den dåliga personen.
Tycker ingen verkar ha en fin personlighet men jag håller mig långt borta från personer som Jasmine i verkligheten. JAG stör mig mest på henne men även på de andra också.
Ja men knulla då om ni ändå ska ligga där och prata gamla minnen med varandra. Lyssnar hellre på Amilias monologer just nu än Martin och Jasmines obehagliga love-story
Jassa är verkligen lika dum som hon ser ut. Hon lyckades spela svår i drygt en dygn men nu gick det inte längre för barnrumpan!
Vilken utrustning tror ni Martin kommer tvingas bära sedan? någon form av GPS känns som en självklarhet. Är det någon som är lik Marcelo i deras relation är det nog snarare hon.
Jag tror det är många bittra gamla kärringar här i tråden som inte klarar av att se söta och fräscha Jasmine. Helt otroligt vacker och dessutom har hon värdighet. Dom andra tre kvinnfolket är direkt motbjudande och ingen som man skulle vilja ta i med tång. Glasman borde äcklas över sig själv efter att knullat runt med Julia. Usch vilken äcklig brud. Jag förstår att Sami värjer sig med alla medel.
Jizz är inget annat än ett skrikande luder från halmstad. Och hon ser bara okej ut i kontrast med blåvalen.
Jag tror många fler killar föredrar Julia före the dude body Jassa 😂 fråga runt här ska du få se! Jassa sexig haha 😂😂