2020-04-19, 23:12
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Han skulle bara sagt att han minns det (som han gör egentligen) och att det bara var en "skoj-grej". Då hade det inte ballat ur såhär.

Han borde sagt "oj, har vi kyssts? fan vad najs" och lämnat det.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Inte det minsta. Kommer vara en fröjd att titta på BB på tisdagen.

Med Jass skådespelaren kvar?? aldrig en fröjd långt ifrån!!
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Exakt. Men problemet är ju att Amilia har kryddat och sagt att dom har strulat. Så vi lär ju inte få slut på det här ältandet i första taget OM inte BB visar upp klipp. Hoppas dom gör det imorgon annars kommer Jassa prata om det här hela nästa vecka.

OMG. Orka en vecka till
Medlem
kendallos avatar
Det här måste vara den tråkigaste Big Brother någonsin, globalt.

Har tappat intresset mer och mer sen glasman gick ut och allt har handlat om jasmine och martins suckande smackiga hånglande, om pakter hit och dit och nu dramat med martin vs amilia.

Tro mig, jag vill ha ut amilia. Men skrikiga jasmine och hennes tonårsältande om en kyss med amilia gör mig tokig. Martin ser ut som, och låter som en misshandlad och sparkad vingklippt hund. Jasmine, förihelvetet - väx upp. Martin serverades amilias favorit-tisse och hans tallande var inget annat än ett reptilkläm och någon kyss way before frost-prinsessan med det gula håret jasmine satte sin stämpel i pannan på pojksloken.
Ge er för fan. Jag KRÄKS på detta drama, Snälla BB, gör något. Detta är tortyr för oss tittare. Ge oss ETT intelligent samtal, om det går. Då ska fan inte kameran vara på martin och jasmine. Godamit.
2020-04-19, 23:13
Medlem
RegnochSols avatar
Ni som röstar på Amilia denna vecka, tycker ni verkligen att Amilia är mer enerverande än Jasmine just nu? Jag misstänker att en vecka till med Jasmine i huset kommer lägga sordi på hela stämningen. Sättet hon behandlar Martin på (och pratar om Amilia) är enligt mig helt förkastligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Konstigt att Martin bara ligger och ber om ursäkt utan att ens försöka ha någon kroppskontakt.

Han är dålig på att läsa tecken, men hade jag nog varit i den situationen också

Hon har ju strykit honom på armen och benet flera ggr här och inne i badrummet och väntat på att han ska visa tillbaks
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Jag tror ärligt att Martin bara vara vill vara i närheten av henne pga att det ger mer TV-tid när hon gapar och beter dig hela tiden.
Han förstår att han ligger illa till med sin egna grå personlighet så han behöver draghjälp för att hålla dig kvar ett tag till.

Som tur är han ju räddningsplankan Amilia som åker imorgon så en vecka till blir det iaf

Haha jag har tänkt den tanken också många gånger. Hans personlighet är så färglös att han måste försöka smälta in bland alla andra för att få någon slags exposure utåt Både Amilia och Martin tror att han åker imorgon. Så fel dem har. Längtar
2020-04-19, 23:14
Medlem
Jag önskar att Jas fick se klippet då Martin tar på Amilias bröst i soffan... varför snackas det bara om en jävla puss när han låg och tyckte fläskpatten var så jävla mysig?
Medlem
mscatzys avatar
Första gången Martin säger att han inte tycker Amilia är attraktiv för fem öre. Det kunde han hade klämt ur sig lite tidigare.

Nu ska hon göra Jass svartsjuk och pratar om sig själv och Sami första veckan.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Deal!
Amilia imorgon Jassa nästa måndag!
Vi är många här som tycker likadant

Jass kommer inte hänga löst nästa vecka för fan!! Ut me henne pallar inte med den fjortisen skådespeleren falska irriterande ludret.
Medlem
Vem röstar vi ut då? Jassa tänker jag
Medlem
Ni som röstade ut Glasman, inser ni inte att ni hade helt fel om honom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in