2020-04-19, 22:09
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
På riktigt? hahaha
Skrev detta igår som skämt.

Passar varandra bra Hanif o Amolia
Jaaa... lika barn leka bäst... sorgligt, men sant.
Medlem
mscatzys avatar
Jag hoppas så här: Amilia åker. Jass tolkar det som att hela hångel-grejen är överdriven och att Amilia hade största delen i det. Hon söker sig tillbaka till Martin och han nobbar henne.
Medlem
icons avatar
snubblade på det här från TV4 angående immunitetstävlingen 3/4:

"Valet föll på Frida Skoglund, Martin Forsten, Alex Manzizila och Amilia Stapelfeldt. Därefter fick tittarna rösta på den de helst ville se sitta säkert.

Efter en två timmars röstning i TV4 Play och C More-appen stod det klart att tittarna valt Amilia Stapelfeldt."

Am hade ju inte det starkaste motståndet den gången. Så det säger inte mycket alls inför utröstningen imorgon. Är övertygad om att hon vann hårfint för att det var oklart vem man skulle rösta på för att hon inte skulle vinna och då spreds rösterna ut. Nu när det är mer än 24 timmar och utröstning så borde hon åka. Gör hon inte det så kommer hon vinna hela skiten.
2020-04-19, 22:10
Medlem
mscatzys avatar
Är det Jass som sover i s1?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Mergim lätt att få ut? Jo tjena.
Ja det är han om man ska rösta ut. Rädda kvar, då är han svårare absolut men han är inte ens bland topp 3 favorit bland folket.
Medlem
Miraquellas avatar
Och nu får vi se Mergim epilera fridas ben....bb dumma i huvudet.
2020-04-19, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Tyvärr så har Hanif Bali lagt ut på sin insta att ”vi” ska rädda Amilia!
Antonia har lagt upp att man INTE ska rösta på Amilia eller Mergim för hon vill ha kvar dem.
2020-04-19, 22:11
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
snubblade på det här från TV4 angående immunitetstävlingen 3/4:

"Valet föll på Frida Skoglund, Martin Forsten, Alex Manzizila och Amilia Stapelfeldt. Därefter fick tittarna rösta på den de helst ville se sitta säkert.

Efter en två timmars röstning i TV4 Play och C More-appen stod det klart att tittarna valt Amilia Stapelfeldt."

Am hade ju inte det starkaste motståndet den gången. Så det säger inte mycket alls inför utröstningen imorgon. Är övertygad om att hon vann hårfint för att det var oklart vem man skulle rösta på för att hon inte skulle vinna och då spreds rösterna ut. Nu när det är mer än 24 timmar och utröstning så borde hon åka. Gör hon inte det så kommer hon vinna hela skiten.

Lugn hon åker imorgon!
2020-04-19, 22:13
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Lugn hon åker imorgon!
Fint med lugnande ord innan läggdags. Tack

(så länge inte Jullan ryker imorgon är jag nöjd)
2020-04-19, 22:13
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Sover/äter/skiter (?) I poolrummet. NEJ, INGET KLADD! Vill han ska lämna för att bevisa sin kärlek. Sjuk i huvudet.

HAHAHA! ok

En sak jag inte förstår: en gång i direktsändning är jag HELT säker på att programledaren frågade Amilia om Martin var bra på att kyssas och hon svarade ja, rätta mig om jag har fel men tror inte det var under sanning o konka... är Jassa så hjärndöd att hon inte fattade då?
2020-04-19, 22:14
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Antonia har lagt upp att man INTE ska rösta på Amilia eller Mergim för hon vill ha kvar dem.

Tidigare erfarenheter visar fick att folket inte tycker som Anty. Men hon är väl fortfarande bitter över att åkt ut först
2020-04-19, 22:15
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Är det Jass som sover i s1?
Jullan. Jass i poolrummet. Igen. Demostrativt.🤣🤣🤣🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem