2020-04-19, 21:15
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ja, jag röstade ut Jasmine men det verkar tyvärr som Amilia åker imorgon...
rent egoistiskt vill jag ha ut Am först så jag hoppas det blir så. Martin nästa vecka och sedan Jassa om jag får bestämma
2020-04-19, 21:17
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
tänk om jasmine åker ut efter det här kärleksdramat hahah alltså jaaaa
ingen risk..fjortisarna med sina telefoner kommer ta martin, tro mig
2020-04-19, 21:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
tänk om jasmine åker ut efter det här kärleksdramat hahah alltså jaaaa

Det gör hon
2020-04-19, 21:20
Medlem
asså SNÄLLA om man tar ut Amilia kommer detta program tvärdö! ta ut SVINtråkiga Martin istället!!! det är inte ngn likability-tävling, jag vill ha underhållning!! Martin är både vidrig o trist!!!
Medlem
Har det hänt något roligt nu på kvällen? Något drama eller skådespel?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ut med Jass, hon verkar må alltför dåligt för att vara i BB och hon är så labil och ska försöka få Martin att lämna. Det är ingen hemlighet att Martin och Amilia flörtat med varandra och när de (Jass,Alex, Lisa och Mergim) bodde i lilla Big Brother, redan då spekulerades det kring Amilia och Martin.Finns även ett klipp på det.När de varit fester har de gjort det mitt framför henne, Jass har med egna ögon sett detta och inte sagt ett skit. VARFÖR? Sen är frågan var de två ens ett par då? Martin var ju helt lost och visste inte ens om han gillade henne, sen gillade han verkligen henne. var ju mest flyktigt och ytligt allting. Hursomhelst tycker jag Jass är färdig och orkar inte höra hennes tjat kring henne och Martin. Hon gnäggar över att alla pratar men snälla att bo alla tillsammans, dela sovrum och sen ha ett kärlekspar som tjafsar, skriker, knullar.. dagar och nätter i ända. Konstigt att alla blir inblandade! Tycker hon är rätt egoistisk vad gäller andras behov som tex sömnen och hur mycket hon brydde sig när Sami inte kunde sova pga dom. Han fick gå ut och sova i annexet för att de skulle få ligga och störa och föra oljud. Nej helt ärligt, jag står hellre ut med Amilia alla dar i veckan än med Jass.
Amilia ryker, hon är på första plats på alla sidor där man kan välja vem man vill rösta ut. Till och med på Facebook ligger hon som etta med nästan 2k röster medan Jasmine (som är tvåa) ligger på ca 500 röster. Rösta du på Jasmine om du vill mem hon åker inte hem imorgon.
Däremot håller jag med om allt du säger och längtar tills vi kan sparka ut henne med huvudet före nästa måndag, hon tror ju folk kommer skrika hennes namn på gatorna och springa efter henne för att få autografer
2020-04-19, 21:21
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnama
asså SNÄLLA om man tar ut Amilia kommer detta program tvärdö! ta ut SVINtråkiga Martin istället!!! det är inte ngn likability-tävling, jag vill ha underhållning!! Martin är både vidrig o trist!!!
Du menar att äta, ligga i sängen och vara dum i huvudet är kul?
2020-04-19, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Har det hänt något roligt nu på kvällen? Något drama eller skådespel?

Söndagar är den segaste dagen. Dom har bara spelat spel i uppdragsrummet och nu badar i bubbelnuggen.

Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Amilia ryker, hon är på första plats på alla sidor där man kan välja vem man vill rösta ut. Till och med på Facebook ligger hon som etta med nästan 2k röster medan Jasmine (som är tvåa) ligger på ca 500 röster. Rösta du på Jasmine om du vill mem hon åker inte hem imorgon.
Däremot håller jag med om allt du säger och längtar tills vi kan sparka ut henne med huvudet före nästa måndag, hon tror ju folk kommer skrika hennes namn på gatorna och springa efter henne för att få autografer

Vi ska inte ta något förgivet. Produktionen har Amilia som favorit och kommer göra allt för att hon kommer få vara kvar. Därför måste vi rösta på henne, som om det inte skulle vara så självklart, så hon verkligen åker!
Jasmine gillar jag inte heller men finns folk som jag verkligen vill ha ut före henne som Amilia och Mergim.
2020-04-19, 21:27
Medlem
Emmvalentines avatar
Känns inte som så rolig tv om se ska ligga och tjura med en nervös hårpillande julia hela tiden. Julia vill ju såklart hellre sitta vid poolen med Sami än sitta och lyssna på samma sak hela tiden 🤔 hon måste dessutom tänka exakt på va hon säger så inte tittarna kan tycka att hon vänder kappan efter vinden.
2020-04-19, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnama
Skojar du ?
Den enda gången det händer något litet är väl möjligen när Olga stormar in.
Amalia den självgode och babblande är i sig själv en rätt trist person.
2020-04-19, 21:29
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Känns inte som så rolig tv om se ska ligga och tjura med en nervös hårpillande julia hela tiden. Julia vill ju såklart hellre sitta vid poolen med Sami än sitta och lyssna på samma sak hela tiden 🤔 hon måste dessutom tänka exakt på va hon säger så inte tittarna kan tycka att hon vänder kappan efter vinden.

Jasse* ska ligga
2020-04-19, 21:29
Medlem
På nästan alla forum jag kikat på är det överlägset Amilia folk vill ha ut. Men hon blev ju räddad en gång det såg ut så också.
Så vad tror ni kommer hända imorgon?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in