2020-04-19, 21:02
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jasmine har fått två "vårda ditt språk"-varningar på ca fem minuter, jag ÖNSKAR att man hade fått se Amilias reaktion på det. Hahahahhaaha

Hon så slampan och äcklig hahaha.. det super milda ord i jämförelse vilka mergim eller amilia använder
2020-04-19, 21:05
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
han är ju redan ute..alla jävla fjortisbrudar kommer ju rösta ut honom nu så.klart.
vadå som en röv? mot amilia eller? hon är ju en tönt. elak och översittare, särskilt mot mergim.
nu har inte jag sett något live men i avsnittet när martin hånglade med am så såg det mer ut som det var am som var efter honom. visst han hade kunnat backa men som sagt så har/hade han ju inga förpliktelser mot jasmine
rövigt beteende att hålla på med två samtidigt. Han har flörtat med Jassa och Am samtidigt. Sen hans dryga sätt mot flera av de andra, särskilt på fyllan, är också rövigt. Så han passar bra med Am. De drogs till varandra från start. De hade samma politiska åsikter och hade gemensamma vänner osv
2020-04-19, 21:05
Medlem
Batoss avatar
Jasmine tror hela världen kretsar runt henne och att alla i huset pratar om Martin och hennes relation. Nej lilla fjortisbrud ingen bryr sig så sluta spela teater. Gå nu genast och lek en stund med Martins lilla pillesnopp så blir nog allt bra igen ska du se.
2020-04-19, 21:06
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
fy fan nu ska dom måla upp martin som något jävla monster. visst var det onödigt att strula med amilia men jasmine och martin hade ju inte kommit så långt i deras grej när det hände med amilia.

uppenbart att 4an vill ha ut honom nu för att han har "krossat jasmines hjärta" buhuuuu..paaatetiskt 4an!!!
dom är inte direkt gifta, hallå..
När Amilia kysste Martin så kollade hon mot Jassa som stod mer ryggen mot.
Amilia visste att det va fel. Men hon ville utmana med att Kyssa Martin.
Konstigt att Martin tog emot och kysstes tillbaka.
2020-04-19, 21:08
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batos
Jasmine tror hela världen kretsar runt henne och att alla i huset pratar om Martin och hennes relation. Nej lilla fjortisbrud ingen bryr sig så sluta spela teater. Gå nu genast och lek en stund med Martins lilla pillesnopp så blir nog allt bra igen ska du se.
Nej nu kör man kortet bedragen 14 åring. Varannan fråga till Julia: vad gör Martin nu??? Sjuk i huvudet. Martin ska tacka sin lyckostjärna att slippa skriket.
2020-04-19, 21:10
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Jassa vill hem. Bad om det nu. Bra där!

Precis.
Gillar man jasmine så ska man se till att visa respect och rösta ut henne ….
2020-04-19, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Hon så slampan och äcklig hahaha.. det super milda ord i jämförelse vilka mergim eller amilia använder

Vad har de använt sig av för ord som är värre än allt Jassa slängt ur sig varje gång hon är arg på en person?
2020-04-19, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic

Jasmine var ju omkring hela tiden när Amilia klängde på Martin hela den kvällen.

Om inte flodhästen åker imorgon....
2020-04-19, 21:13
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Aha. Tack! Det stämmer bra med hennes min då.

Även om jag vill slippa Am i huset är det nog skönt för Jassa att få åka hem till familjen imorgon.
Ja, jag röstade ut Jasmine men det verkar tyvärr som Amilia åker imorgon...
2020-04-19, 21:14
Avslutad
Att amilia blir kvar en vecka till kliar i min själ
2020-04-19, 21:15
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batos

Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
vad jag minns det så var det väldigt tidigt i deras grej så han kanske gjorde så för att få en reaktion. onödigt: ja olagligt: nej. det viktiga är ju att han inte har visat något som helst intresse för am eller någon annan tjej heller för den delen efter att han fick djupare känslor för jasmine.

ja amilia visste garanterat vad hon gjorde. det är en slug räv som gör vad som helt mot andra för att vinna. ondskan är stark i henne
2020-04-19, 21:15
Medlem
bb-konto-onlys avatar
tänk om jasmine åker ut efter det här kärleksdramat hahah alltså jaaaa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in