2020-04-19, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Svårt att bedöma.. först alla skriker amilia ska ut. Nu sitter folk och velar

Klart att Amilia ska ut ingen tvekan
Medlem
Gör din medborgliga plikt. Gå till vallokalen eller rösta via appen. UT MED AMILIA NU!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
På vilket sätt har Jasmine varit elak mot Amilia, har ni sett ngt som jag missat? Det är vad Amilia påstår.
Jassa har varit dryg mot många därinne inklusive mot Am, men inte värre än Am. Båda får gärna enligt mig åka pga sitt beteende därinne mot andra.
2020-04-19, 19:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hur fan kan man minnas nåt så trivialt som en fyllepuss för flera månader sen? Då måste man ha ett djävligt tråkigt liv. Sen är du en djävla skvallerkärring som vill att Jasmine ska bli ledsen.
Eh va? Jag är en "skvallerkärring" för att jag vill göra Jasmine ledsen? Nej, jag är en empatistörd jävel som vill se Jasmine ledsen i ett större drama. Det är en jävligt stor skillnad.

Det är väl för fan inte jag som GÖR henne ledsen? Skärp dig.

Folk spekulerar även kring huruvida Jasmine ens är sårad på riktigt. Många menar att hon visste om allt.
2020-04-19, 19:40
Medlem
skillemandinkis avatar
Fan vad amilia skrattar högt och vidrigt sedan hon blev nominerad... Ahaaaahha idiot
2020-04-19, 19:42
Medlem
__Alez__s avatar
Ser att de flesta gör sin plikt och röstar ut Amilia.
Samma tongångar i den där Facebook-gruppen.

Hur ser det ut på andra sociala medier?

Amilia OUT.
2020-04-19, 19:42
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Fan vad amilia skrattar högt och vidrigt sedan hon blev nominerad... Ahaaaahha idiot
Visst skrattar hon högre nu? Eller är det för att de är färre därinne och hon hörs mer?
Störigt oavsett. Kanske ändå är att föredra att hon ligger och surar i sängen så länge hon är kvar. Tycker hon hade fler sköna stunder tidigare.
2020-04-19, 19:43
Medlem
Tittar bara på avsnitten numera, så är ju alltid "en dag efter", men tror vi verkligen på att Martin inte minns? Tycker det mest låter som att han försöker upprepa en lögn tillräckligt många gånger för att det ska bli sant.

Eller så minns han inte. Fortfarande en rätt stor red flag att supa tills man inte minns vad man gör, kan jag tycka. Skröt han inte om att han kunde dricka väldigt mycket utan att bli full när han kom in i huset?
2020-04-19, 19:44
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
På vilket sätt har Jasmine varit elak mot Amilia, har ni sett ngt som jag missat? Det är vad Amilia påstår.
Jass har ju fräst i från mot Amilia några gånger, och det är givetvis helt oförlåtligt beteende när man är perfekt som Amilia. Att hon tolererar Mergims utbrott och ändå kallar honom vän handlar väl om att hon inte kan släppa Mergim utan att samtidigt släppa Lennie.

Sen är ju varken Amilia eller Jasmine intressserad av att vara vän med den andra, det är väl ingens fel egentligen. De klickar inte på det planet, case closed.
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Eh va? Jag är en "skvallerkärring" för att jag vill göra Jasmine ledsen? Nej, jag är en empatistörd jävel som vill se Jasmine ledsen i ett större drama. Det är en jävligt stor skillnad.

Det är väl för fan inte jag som GÖR henne ledsen? Skärp dig.

Folk spekulerar även kring huruvida Jasmine ens är sårad på riktigt. Många menar att hon visste om allt.
Du är en elak människa och påminner om Amalia. Hoppas att Amalia åker ut så kan du sitta där sen och glo på när Jasmine och Martin gosar. Gött...
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Tycker synd om Lennie. Han har klivit in huset för att vara med i Big brother. Inte vara rekvisita åt ett gäng idioter som suger ut all energi han har. Han tar uppdragen på största allvar och tycker dessutom att det är KUL. Tänk om alla hade varit som honom, då hade det blivit kul tv. Nu är det Norén liknande personer som är så ointressanta att följa. Varför valde dessa döskallar att skriva på en massa dokument och sen kliva in i ett hus på 100 dagar? Det är ett mysterium. Hoppas Lennie går långt och vinner skiten.
Det är en av anledningarna till att Amelia ska ut imorgon. En av många.
2020-04-19, 19:46
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
På vilket sätt påverkar det oss om Amilia sover i sin egen säng istället för att slagga runt i sängen eller soffan i BB-huset? Same shit. Vi slipper bara höra hennes gnäll och se henne våldföra sig på stackars Lennie.

Du kanske borde börja kolla på liven, med tanke på att du inte vet ens hälften.

Ja tror jag måste ge dig det rådet också, kolla på liven! Amilia spenderar mycket tid i sängen men många alla i huset lider av tristess ofta och Amilia är inte den enda som agerar soffpotatis.

Sen angående Amilias omtalade sexuella trakasserier på Lennie så måste jag tyvärr rätta dig i vissa delar. Ja Amilia har när hon druckit varit närgången men haft ett samtal med Lennie ang det och de är överens att de har löst det. i samband med det samtalet påtalade även Lennie att han har likande problem med Mergim men vet ej hur han ska hantera det eller hur han ska säga. Nu har Produktionen tyvärr klippt bort just den delen där han säger detta. Det här var under Barnveckan när Amilia skulle sova där inne. Mergim har många gånger varit mer påträngande på Lennie än vad Amilia någonsin varit. Därför förstår jag inte varför bara Amilia ska stå i de anklagades bås? Om du sett liven så borde du sett Mergim in action?
Senast redigerad av Mouchino 2020-04-19 kl. 19:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in