Citat:
Ursprungligen postat av
Milosebic
Du jämförde Sverige med Nordkorea, som du dessutom inte kunde stava till? Om man som vuxen och bildad på fullt allvar tror att Sverige har den minsta likhet med Nordkorea så skulle man definitivt behöva studera mer. I all välmening; då är man dum i huvudet. Men jag tror att du bara lekta med orden lite och i själva verket inser hur jävla bra vi har det här. (Fast du vill nog köra en röd Ferrari på Hawaii med lön...)
I denna tråd diskuterar vi covid-19. Huruvida man kan stava ett påhittat land (ähh?? Nord Sverige exiterar ju inte) är högst irrelevant.
Om nån påstår att Sverige använder just nu samma fulspel som används i Nordkorea har han inte sagt att Sverige är som Nordkorea. Så redan där har du tagit fel.
Sen om man vill bestrida det nån sa, dvs att Sverige har just nu likheter med Nordkorea, då får han motivera varför det inte är så.
Det räcker inte att kalla nån för dum i huvudet. Du måste kunna motivera varför personen säger en felaktighet.
Det duger inte att kalla nån för dum i huvudet. Jag kan kalla också dej för dum i huvudet. Men i så fall motiverar jag varför. Kan du inte argumentera varför Sverige just nu INTE använder hjärntvätt som Nordkorea, då framstår du själv som dum i huvudet.