2020-04-19, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Precis, men det fattar inte folk här. Istället blir dom själva arga och kavlar upp blusärmen för att rösta bort den som är mest rolig att titta på. Folk här vill se kullerbyttor och höra på hysteriska skrik vilket dom kommer få göra 24/7 sen fram till maj. Det ska bli jättekul att gå in här i tråden på tisdag om Amalia åker ut. Oj oj oj vilket tandgnissel om hur dött och trist där är.
Amilia är INTE underhållande för fem öre vad är det du har svårt att greppa? Vi tycker hon drar ned HELA stämningen, exempelvis när det är fest och folk vill dansa, köra lekar, bråka med varandra - då sitter hon i ett hörn som drottningen av huset och maler och maler och maler. Till slut sitter alla deltagare och bara stirrar ut i luften, för de får inte en syl i vädret och hon totalt dödar feststämningen. Och det är samma visa varje dag, det är bara HON HON HON som ska prata runt matbordet, ingen annan får öppna sin käft.
2020-04-19, 19:49
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Klart att Amilia ska ut ingen tvekan

Jag hoppas det men det ser ut lite svart på instagram, TYVÄRR
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Du är en elak människa och påminner om Amalia. Hoppas att Amalia åker ut så kan du sitta där sen och glo på när Jasmine och Martin gosar. Gött...
Plågar menar du, hon kör bedragen hemmafrukortet 100%. Allt i hopp om att offra sin Martin för att säkra sig själv inför utröstning.
Medlem
Så trött på jasses jävla ältande i detta. Blir spyfärdig av henne!
Önskar så jävla mycket att det är hon man får se lämna imorgon. Jävla snorunge.
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Amilia är INTE underhållande för fem öre vad är det du har svårt att greppa? Vi tycker hon drar ned HELA stämningen, exempelvis när det är fest och folk vill dansa, köra lekar, bråka med varandra - då sitter hon i ett hörn som drottningen av huset och maler och maler och maler. Till slut sitter alla deltagare och bara stirrar ut i luften, för de får inte en syl i vädret och hon totalt dödar feststämningen. Och det är samma visa varje dag, det är bara HON HON HON som ska prata runt matbordet, ingen annan får öppna sin käft.
Du fortsätter att fördumma dig själv. BB är ett socialt experiment och inget djävla underhållningsprogram där lekar och glada tjut ska hägra. Är du barn eller en elak gammal kärring kan man fundera över.
Medlem
Kan Jasmine hålla käft om situationen någon gång? Och varför sätter hon sig som ett offer och får mat ett annat ställe? De var knappt tillsammans. Hon får det att verka som att de varit gifta i 10 år och han har knullat deras tjocka granne framför henne på matbordet. Bara håll käften, du ska ut nästa gång du hänger löst lilla offer skådespelare!
2020-04-19, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jassa har varit dryg mot många därinne inklusive mot Am, men inte värre än Am. Båda får gärna enligt mig åka pga sitt beteende därinne mot andra.

Dryg men inte elak? Jag tycker att varje normal människa skulle be om ursäkt om man hade varit delaktig att förorsaka en sådan hjärtesorg som Jasmine har nu. Men inte Amilia, självklart inte, hon gör inget fel tycker hon.
2020-04-19, 19:52
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Jag skiter fullständigt i vem som åker ut. Dock är det roligare att varje dag kl. 19 se Amialia röra om i grytan. Ville jag bara höra skrik och se folk hoppa omkring skulle jag byta kanal till nåt barnprogram.
Ja jävlar vad du skiter i det, mupp.
2020-04-19, 19:53
Medlem
xrlpyts avatar
Jag bryter ihop av att Jassa gör det till värsta grejen i sitt huvud, säger att Martin och Amilia har "hållt på", det pratas om hångel, "OMG MARTIN MENAR JU MED TUNGA OCH ALLT NÄR HAN SÄGER KYSS!", bla bla bla..

Martin har aldrig ens talat om någon kyss, han tror att han minns en puss. Amilia har kallat det för kyssar, exakt två (2) stycken vid olika tillfällen, inte mer, inte mindre. Detta i ett hus där alla kladdar och pussar på alla, inte minst Jasmine själv.
2020-04-19, 19:55
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
NEJ! Jass sitter nominerad varje vecka! Amilia nu för första gången sen början så nu SKA hon ut!!

Hur tänker du nu?

Eftersom Jazz har suttit nominerad varje vecka så är det dags att hon åker ut nu.
Amilia borde få en mjukstart nu på första nomineringen och inte ens hamna bland de tre som på slutet riskerar lämna.
Jazz e Kazz, ut mä'na nu bara.

Seriöst, jag orkar inte höra om Jasmines kärleksbekymmer längre, hon ska UT! ….
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Så trött på jasses jävla ältande i detta. Blir spyfärdig av henne!
Önskar så jävla mycket att det är hon man får se lämna imorgon. Jävla snorunge.
Fruktansvärt. Hon sitter och tar förgivet att vara kvar. Vidrigt...
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Dryg men inte elak? Jag tycker att varje normal människa skulle be om ursäkt om man hade varit delaktig att förorsaka en sådan hjärtesorg som Jasmine har nu. Men inte Amilia, självklart inte, hon gör inget fel tycker hon.
Am har inte den förmågan. Brister grovt med empatin. Elakt beteende men inte förvånande när det kommer från henne. Jassa känns mer empatisk och inte elak på det sättet men vad vet man egentligen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in